Skoda felicia 1.9 D - cvakanie

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sniper-- píše:kdyz budes mit vetsi predvstrik,tak to na spotrebe nepoznas....koukni na serizeni tech rozvodu jak jsem psal a budes vedet hned na cem jsi,nic na tom neni....takhle budes porad jen teoretizovat a na nic neprijdes. zaklad je seridit rozvody a pak na vag seridit ten potenciometr! :roll:

jdyž se podíváš na zadání felda cvaká :roll: čtyři stránky příspěvků tak jde jenom o teoretizování ;)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

no prave :roll:
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Driver_1.9D píše:ok dobre vediet ;) myslis zeby hydrostely sposobvali aj za tepla traktorovy zvuk? lebo mne sa to nezda a pritom mam trumpetky zo sania von
Vis co by me zajimalo, jaky mas nazor na chod motoru po vyndani trumpet, rekl bych, ze kdyz se vyhodi, tak ten motor jede uplne na h....
Protoze tam zustanou ty obrobene hrdla na zasunuti trumpet a neni tam laminarni proudeni vzduchu, ty trumpety jsou tam pro lepsi plneni valcu. Bez tech trumpet se nedalo jezdit, uplne rozhozeny kroutak, jelo to jak 120ka.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

někdo napsal na netu že když vyhodíš trumpety tak ti to jede jak drak, vyhodil jsem trumpety nepozoroval jsem nic jelo to stejně,

možná se něco zlepší když je máš zadrbané a vyčitíš ;)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

co ma mlada feldu a co jsem o ni psal,tak jsem je vyndal bo byly uplne zapraseny ve 150t...nic jsem nepozoroval a jezdi to bez nich uz 50t Ted budu sani vyndavat uplne protoze zakaznice ma prani osadit motor turbem :D
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Driver_1.9D
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 02 led 2012, 22:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Driver_1.9D »

tak felda uz necvaka ani neklepe ked sa zohoreje tak motor je celkom tichy
problem bol v tom ze bolo rozstelovane cerpadlo a aj posunute o zub 8-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Driver_1.9D píše:tak felda uz necvaka ani neklepe ked sa zohoreje tak motor je celkom tichy
problem bol v tom ze bolo rozstelovane cerpadlo a aj posunute o zub 8-)

gratuluju, že se ti to po 70 ti příspěvcích povedlo, příště dbej rady zkušených

jericho ti to napsal hned v prvním příspěvku ;)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

sniper-- píše:nejak jsem nepochopil co se tady porad resi...proste nastav ty rozvody tak jak maji bejt,setrvak na rysku,sundej viko a dej vacku na pravitko,cerpadlo na kolik a musi to bejt ...pak dojed nekam na vag a seridit ten priblblej potenciometr a ne ze s tim budes kroutit jak knoflikem u sporaku a poslouchat to uchem jak jsem se tu docet!! je strasne citlivej a pohnuti o chloupek se zmeni uplne cala kultivovanost motoru. Ale mam na to jeden prima figl,vzit kladivo,je lepsi to vetsi,rozmachnout se a jebni do toho cerpadla se vsi silou co mas,klidne i vickrat!! jeste pred tim si ale sezen Bosch s drzakem a trubkama a je po vsech problemech (noteeth)

Taky velka gratulace ze ti to jezdi (LOL) (LOL)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Driver_1.9D
A jak vyresils studeny start, cukani a koureni? Jestli to vypadalo, jak kdyby jelo na 3 valce. Ted resim to same. Menil jsem vstrik, u ktereho pri dukladnem cisteni vazla jehla, zdalo se ze ok a zas zacina zlobit, jedna tryska proste tesne po startu spatne prasi.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dej druhý vstřik nebo kup trysku,
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

slovacek.milos píše:dej druhý vstřik nebo kup trysku,
Kde sehnat jeste poctive trysky z Motorpalu? (297ky)

http://www.motorpal.cz/cz/produkty/nah ... ysek.aspx
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

no jestli se ti jen zasekává nahul plný popelník vytáhni jehlu a lešti ji půl hodiny tím popelem tak se to dělalo od padávna a stříkáš
Lukas.J.J
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 09 kvě 2007, 16:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Lukas.J.J »

Tak jsem si taky rozebral Feldu, už jsem na autech ledacos zdárně zvládnul, ale 1,9D mě školí...
Důvod rozborky byl tekoucí simerink kolem hřídele k řemenici čerpadla, teklo to do rozvodů.
Vyměnil jsem simerink a udělal sborku. Rozvody nastavil (riska, pravítko, kolík), ale neoznačil jsem si samozřejme polohu řemenice před rozebráním, takže pokus omyl (LOL)
Po dvouhodinovém neúspěchu - ač jsem byl přesvědčenej, že byl předvstřik před rozborkou na doraz na max, jsem to zabalil. Kouř, smrad Avie, starování hodně dlouhé.
Po obědě a kávě jsem znovu dal předvtřik na max, jak jsem si myslel, že byl, nažhavil, drnk a jelo to. Dokonce líp, krásně za plynem, ale ten rachot... :x
Po dvou dnech ježdění mi to ale nedalo a trochu jsem ubral. Auto ztratilo elán, nešlo už tak za plynem, ale rachot stejnej. Tak jsem to chtěl dát zase na max a auto nejde pomalu ani natočit, nejede skoro vůbec. Teď už pokus omyl nezabírá.
Fočus 1,6TDCI
T4 MTDI
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nečtu sražené kolo vačky jen ryska pravítko kolík a to je špatně

horní šroub povoli o 18O srazit kolo a pyk ryska pravítko kolík, nastavit kladku a utíhnout kolo na vačce a čerpadle a pak znova protočit prověřit,


a pak vag musí sedět teplota a snímač zátěže ten pěkně umí zamotat hlavou pokud ti bude hkásit teplota kosu bude tam předsuvník

;)
Lukas.J.J
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 09 kvě 2007, 16:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Lukas.J.J »

Tak si myslím, že když to startuje na drnc (nemluvím o hlučnosti), pak pohnu "jen" s předvtřikem a auto nestartuje a nereaguje ani na vrácení předvtřiku do původní polohy, je zakopanej pes jinde. Vag nemám, tak jsem to dal do garáže, odpojil baterii a po týdnu se do toho pustil.
Znovu jsem povolil řemen, SRAZIL ŘEMENICI NA VAČCE, protože fakt nebyla přesně na zub, nastavil rozvody, utáhnul řemenici na vačce. A co s předvstřikem? Prostě jsem ho nechal tam kde byl :(
Drnk a auto jede. Rozdíl je v hluku, ztichlo to úžasně. VAG nemám, takže jsem nemohl prověřit co se s autem dělo předtím, ani co se děje teď. Pokuřuje decentně, myslím že super. Víc od tý plečky nečekám, hlavně že jede. Stejně jí chci prodat. Ještě že mám 3 auta (noteeth) Jen TDI už nemám ve stáji a chybí mi...
Dík za radu, zase jsem chytřejší (rofl)
Fočus 1,6TDCI
T4 MTDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“