POWERPLUS502+2,5TDI R5

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

RichardK
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 31 črc 2006, 23:18
Odpovědi: 0

POWERPLUS502+2,5TDI R5

Příspěvek od RichardK »

Jaký bude výkonový nárust při použití trysek POWERPLUS502 na motor AEL (2,5TDI R5 original 103kW).Zvýší se hodně kouřivost?

Dik RichardK
Passat B2 Syncro 1,9TDI
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

individualne. Zalezi v akom to je stave. je to 10 rocny voz. ak je to dobre tak to bude ok a dymivost akceptovatelna ale ak je tam nieco zle tak sa to zhorsi este viac. Ako s chipom
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
RichardK
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 31 črc 2006, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od RichardK »

TO BHmotor: Zkus odhadnout alespoň výkon Jde mi o to zdali se vůbec vyplatí do toho investovat peníze. Mám ten motor ve Volvu 850 a má najeto poctivých 260000km. Což není asi tak monoho?
Dotaz č.2 jaké turbo použít seriie KKK14 - obtok(už se to tu řešilo ale nevyřešilo)
Passat B2 Syncro 1,9TDI
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Kouřit to nebude,ale nárust výkonu bude jen mírný.Doporučil bych spíš PowerPlus764.
Obrázek
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Dukes píše:Kouřit to nebude,ale nárust výkonu bude jen mírný.Doporučil bych spíš PowerPlus764.
na kk14 ? a volvo msa system ? ano ale aj s kk16 s AEL motorom. nespalis to bez dymu s kk14 . to je velmi maly zmrd ktory sa pouziva v aat 115 ps.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

RichardK píše:TO BHmotor: Zkus odhadnout alespoň výkon Jde mi o to zdali se vůbec vyplatí do toho investovat peníze. Mám ten motor ve Volvu 850 a má najeto poctivých 260000km. Což není asi tak monoho?
Dotaz č.2 jaké turbo použít seriie KKK14 - obtok(už se to tu řešilo ale nevyřešilo)
skus kk16 a AEL motora. KK14 ma AAT a je o poznanie mensia.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Jenze to KKK14 se zase probudi k zivotu relativne brzo. S takhle tezkym autem tam udelat jeste vetsi spin-up diru by bylo docela chmurne.

Nicmene jsem fakt zvedavej na vysledek. Chystam se pridat par koni stejnemu motoru a dym nechci!
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

lt.kubosh píše:Jenze to KKK14 se zase probudi k zivotu relativne brzo. S takhle tezkym autem tam udelat jeste vetsi spin-up diru by bylo docela chmurne.

Nicmene jsem fakt zvedavej na vysledek. Chystam se pridat par koni stejnemu motoru a dym nechci!
lenze vastegate tbd su bud jedno alebo druhe. bud ide dolu alebo hore. a ktomu soft
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Proto mi Reesha doporucil 2052S z 2.5 R5 111kW (T4). Jenze nikdo mi nebyl schopen rici, zdali tam proste to turbo naroubuju a nic nebudu muset rezat, brousit a tak. (samozrejme krome regulace). Proste zdali v pripade potreby je jednoducha cesta zpet. (Prodej auta a tak).
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

lt.kubosh píše:Proto mi Reesha doporucil 2052S z 2.5 R5 111kW (T4). Jenze nikdo mi nebyl schopen rici, zdali tam proste to turbo naroubuju a nic nebudu muset rezat, brousit a tak. (samozrejme krome regulace). Proste zdali v pripade potreby je jednoducha cesta zpet. (Prodej auta a tak).
lenze u teba jeinak ulozeny motor vo volve
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Jestli Audi nebo Volvo nevidim rozdil. Tedy pokud neni ve Volvu mista jako ve svycarskejch hodinkach.

Vzdalenost vyfukove priruby od priruby ke svodum + vedeni oleje je dulezite.
Zkratka jestli tvary prirub a jejich vzdalenost jsou u 2052 a KKK14 totozne.
Naposledy upravil(a) lt.kubosh dne 12 bře 2007, 16:15, celkem upraveno 1 x.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

lt.kubosh píše:Jestli Audi nebo Volvo nevidim rozdil. Tedy pokud neni ve Volvu mista jako ve Svycarskejch hodinkach.

Vzdalenost vyfukove priruby od priruby ke svodum + vedeni oleje je dulezite.
Zkratka jestli tvary prirub a jejich vzdalenost jsou u 2052 a KKK14 totozne.
111kw t4 je napriec. nedas to tam aj so zvodmy. poznam ten motor. musel by si vyrezat asi do kapoty dieru. na volve je turbo dolu pod zvodmi a na t4 je nad urovnou hlavy. A este neviem ako by si presvedcil staru rj s 2 dil aby ovladala podtlakom turbinu. to az take jednoduche nieje. len tolko. KK16 z audi AEL a 111 kw trysky s t4 a liznut soft, ale len jemne, hlavne charakteristiku turba. a volvo ti ujde s pod zadku.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Volvo vzal cert, ja mam A6 :) KKK16 je z ceho?
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
RichardK
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 31 črc 2006, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od RichardK »

Dokázal by někdo přesvědčit ŘJ aby podtlakově ovládala turbo na Volvu?
Umí to někdo dobře upravit ŘJ po výměně trysek popř. to čipnout za rozumný peníz
Passat B2 Syncro 1,9TDI
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

lt.kubosh píše:Volvo vzal cert, ja mam A6 :) KKK16 je z ceho?
AEL 140 ps 96 rok
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“