POWERPLUS502+2,5TDI R5
Moderátoři: šulda, Moderátoři
POWERPLUS502+2,5TDI R5
Jaký bude výkonový nárust při použití trysek POWERPLUS502 na motor AEL (2,5TDI R5 original 103kW).Zvýší se hodně kouřivost?
Dik RichardK
Dik RichardK
Passat B2 Syncro 1,9TDI
na kk14 ? a volvo msa system ? ano ale aj s kk16 s AEL motorom. nespalis to bez dymu s kk14 . to je velmi maly zmrd ktory sa pouziva v aat 115 ps.Dukes píše:Kouřit to nebude,ale nárust výkonu bude jen mírný.Doporučil bych spíš PowerPlus764.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
skus kk16 a AEL motora. KK14 ma AAT a je o poznanie mensia.RichardK píše:TO BHmotor: Zkus odhadnout alespoň výkon Jde mi o to zdali se vůbec vyplatí do toho investovat peníze. Mám ten motor ve Volvu 850 a má najeto poctivých 260000km. Což není asi tak monoho?
Dotaz č.2 jaké turbo použít seriie KKK14 - obtok(už se to tu řešilo ale nevyřešilo)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
lenze vastegate tbd su bud jedno alebo druhe. bud ide dolu alebo hore. a ktomu softlt.kubosh píše:Jenze to KKK14 se zase probudi k zivotu relativne brzo. S takhle tezkym autem tam udelat jeste vetsi spin-up diru by bylo docela chmurne.
Nicmene jsem fakt zvedavej na vysledek. Chystam se pridat par koni stejnemu motoru a dym nechci!
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Proto mi Reesha doporucil 2052S z 2.5 R5 111kW (T4). Jenze nikdo mi nebyl schopen rici, zdali tam proste to turbo naroubuju a nic nebudu muset rezat, brousit a tak. (samozrejme krome regulace). Proste zdali v pripade potreby je jednoducha cesta zpet. (Prodej auta a tak).
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

lenze u teba jeinak ulozeny motor vo volvelt.kubosh píše:Proto mi Reesha doporucil 2052S z 2.5 R5 111kW (T4). Jenze nikdo mi nebyl schopen rici, zdali tam proste to turbo naroubuju a nic nebudu muset rezat, brousit a tak. (samozrejme krome regulace). Proste zdali v pripade potreby je jednoducha cesta zpet. (Prodej auta a tak).
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Jestli Audi nebo Volvo nevidim rozdil. Tedy pokud neni ve Volvu mista jako ve svycarskejch hodinkach.
Vzdalenost vyfukove priruby od priruby ke svodum + vedeni oleje je dulezite.
Zkratka jestli tvary prirub a jejich vzdalenost jsou u 2052 a KKK14 totozne.
Vzdalenost vyfukove priruby od priruby ke svodum + vedeni oleje je dulezite.
Zkratka jestli tvary prirub a jejich vzdalenost jsou u 2052 a KKK14 totozne.
Naposledy upravil(a) lt.kubosh dne 12 bře 2007, 16:15, celkem upraveno 1 x.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

111kw t4 je napriec. nedas to tam aj so zvodmy. poznam ten motor. musel by si vyrezat asi do kapoty dieru. na volve je turbo dolu pod zvodmi a na t4 je nad urovnou hlavy. A este neviem ako by si presvedcil staru rj s 2 dil aby ovladala podtlakom turbinu. to az take jednoduche nieje. len tolko. KK16 z audi AEL a 111 kw trysky s t4 a liznut soft, ale len jemne, hlavne charakteristiku turba. a volvo ti ujde s pod zadku.lt.kubosh píše:Jestli Audi nebo Volvo nevidim rozdil. Tedy pokud neni ve Volvu mista jako ve Svycarskejch hodinkach.
Vzdalenost vyfukove priruby od priruby ke svodum + vedeni oleje je dulezite.
Zkratka jestli tvary prirub a jejich vzdalenost jsou u 2052 a KKK14 totozne.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro