zpátečka

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Koval(CZ)
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 13 pro 2007, 22:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od Koval(CZ) »

Tak jsem to změřil, ustálilo se to na 9A. Mám to zapojené přes relé, když zapnu světla, tak se mi zapne el. filtr.
Octavia 1.9TDI ALH, 2002, S764.
Petr.C
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc, Hradec Králové

Příspěvek od Petr.C »

radluk píše:nazpet proteka vicemene stejne mnozstvi, ta spotreba vysokotlake casti je ruzna, ale zas ne tak zavratna, pocitej s teoretickym prutokem pri jmenovych otackach nekde do 60 l / h
Není to trošku moc těch 60l u osobáku? Kolik myslíš, že průměrně se vrací 1/2 , 3/4 ..... ?
Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

PEtr
Staci, aby Ti vypadla prepadova hadicka na vstikovacich, nebo z cerpadla, na volnobeh to strika jak.... :D Behem chvilky je pod autem kaluz jak...
60 l/h neni nic moc prutok. Na volnobeh ne, ale pri beznych pracovnich otackach urcite ano. I kdyby 50.
Ne, blaznis, spocitej si to, kdyz pojedes hodinu, ujedes dejme tomu treba 70-100 km, spotreba cca. 5-8 l, cili mnozstvi ve zpatecce je skoro stejne, jake priteklo.
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

tak mi přišel odvzdušňovák z europeconu, trošku mě znepokojuje, že má jinou barvu jak ten na fotce na jejich stránkách a je slepenej štítek, takže nevím výrobce, jak to zapojit a nic. ze spodu je toto...Obrázek
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
zflek
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 82
Registrován: 13 srp 2011, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Semily

Příspěvek od zflek »

prostředí je přívod z nádrže, R je zpátečka a V jde do vstřiků... pokud si to dobře pamatuju z toho svýho
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

říkal sem si to, ale lepší se zeptat :-) díky
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr H. »

3 trubky? jak to vlastně funguje? Je tam v nejvyšším bodě mikroškvíra kterou to utíká třetí trubkou i s bublinama k nádrži? A je tam zpětná klapka, aby to necuclo zpátky vzduch?

Když to dám na Tkus do nejvyššího bodu neudělá to to samé? Řekněme ještě, že místo toho ventilku nahoře dám šroubení a svedu to do zpátečky k nádrži kdyby něco proteklo.

Tohlavní stojí to 157,- Kč k tomu T kus(y) a hadičníky řekněme celkem 300,-... max.

Obrázek
nemám žádnou kárku na naftu...
zflek
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 82
Registrován: 13 srp 2011, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Semily

Příspěvek od zflek »

funguje to přesně takhle -> Obrázek
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr H. »

Super teď jsem koukal na technický list, zpětná klapka se přišroubuje pod ventil. Konkretně u toho typu, u jiných vypadá že už tam je. Vevnitř je jen jeden plovák přes ramínko. U podobného typu, tenhle tem nemají rozkreslený. Navíc je tam ještě jedna zpětná klapky v kloboučku místo druhého plováku.
nemám žádnou kárku na naftu...
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Nechapu, proc se resi porad odvzdusneni zpatecky? Dival se nekdo z Vas nekdy na zpatecku s pruhlednou hadici? Mel jsem kdysi Bosch, pruhledna hadice na vystupu a zadne bubliny z cerpadla nechodily. Cerpadlo neni vzduchovac do akvarka...
Koncernove motory maji podobne reseny filtr, je tam pretlakovy ventil a vetsina paliva jde zpatky do filtru, akorat odvzdusneni je reseno skrticim otvorem na vystupu toho T-cka, vzduch jde zpet do nadrze.
ovocny
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 19 lis 2010, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od ovocny »

Ja bych rekl ze se to resi hlavne kvuli udrzbe (treba zavzdusneni pri vymene filtru) a nebo kdyby zacla padat nafta tak at to pri startu nehoni dokola jen vzduch. Pokud je vse OK tak by tam vzduch byt nemel.
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr H. »

radluk píše:Nechapu, proc se resi porad odvzdusneni zpatecky? Dival se nekdo z Vas nekdy na zpatecku s pruhlednou hadici? Mel jsem kdysi Bosch, pruhledna hadice na vystupu a zadne bubliny z cerpadla nechodily. Cerpadlo neni vzduchovac do akvarka...
Koncernove motory maji podobne reseny filtr, je tam pretlakovy ventil a vetsina paliva jde zpatky do filtru, akorat odvzdusneni je reseno skrticim otvorem na vystupu toho T-cka, vzduch jde zpet do nadrze.

Tu variantu s T kusem a přiškrcenou zpátečkou do nádrže jsem v duchu taky řešil.. ale nepsal jsem to sem, abych nesklidil příznivé ovace.

PS co používáte na těsnění šroubení, třeba do závitů k hadičníkům. Normál těsnicí vlákno nebo teflonovou pásku?
nemám žádnou kárku na naftu...
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Jedine teflonovou pasku.
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr H. »

myslíš tu klasiku na kolečku za dvacku?
nemám žádnou kárku na naftu...
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Jj, no problem
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“