zpátečka
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
- Bydliště: Olomouc, Hradec Králové
Není to trošku moc těch 60l u osobáku? Kolik myslíš, že průměrně se vrací 1/2 , 3/4 ..... ?radluk píše:nazpet proteka vicemene stejne mnozstvi, ta spotreba vysokotlake casti je ruzna, ale zas ne tak zavratna, pocitej s teoretickym prutokem pri jmenovych otackach nekde do 60 l / h
Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
PEtr
Staci, aby Ti vypadla prepadova hadicka na vstikovacich, nebo z cerpadla, na volnobeh to strika jak....
Behem chvilky je pod autem kaluz jak...
60 l/h neni nic moc prutok. Na volnobeh ne, ale pri beznych pracovnich otackach urcite ano. I kdyby 50.
Ne, blaznis, spocitej si to, kdyz pojedes hodinu, ujedes dejme tomu treba 70-100 km, spotreba cca. 5-8 l, cili mnozstvi ve zpatecce je skoro stejne, jake priteklo.
Staci, aby Ti vypadla prepadova hadicka na vstikovacich, nebo z cerpadla, na volnobeh to strika jak....

60 l/h neni nic moc prutok. Na volnobeh ne, ale pri beznych pracovnich otackach urcite ano. I kdyby 50.
Ne, blaznis, spocitej si to, kdyz pojedes hodinu, ujedes dejme tomu treba 70-100 km, spotreba cca. 5-8 l, cili mnozstvi ve zpatecce je skoro stejne, jake priteklo.
tak mi přišel odvzdušňovák z europeconu, trošku mě znepokojuje, že má jinou barvu jak ten na fotce na jejich stránkách a je slepenej štítek, takže nevím výrobce, jak to zapojit a nic. ze spodu je toto...

VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu
)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu

3 trubky? jak to vlastně funguje? Je tam v nejvyšším bodě mikroškvíra kterou to utíká třetí trubkou i s bublinama k nádrži? A je tam zpětná klapka, aby to necuclo zpátky vzduch?
Když to dám na Tkus do nejvyššího bodu neudělá to to samé? Řekněme ještě, že místo toho ventilku nahoře dám šroubení a svedu to do zpátečky k nádrži kdyby něco proteklo.
Tohlavní stojí to 157,- Kč k tomu T kus(y) a hadičníky řekněme celkem 300,-... max.

Když to dám na Tkus do nejvyššího bodu neudělá to to samé? Řekněme ještě, že místo toho ventilku nahoře dám šroubení a svedu to do zpátečky k nádrži kdyby něco proteklo.
Tohlavní stojí to 157,- Kč k tomu T kus(y) a hadičníky řekněme celkem 300,-... max.

nemám žádnou kárku na naftu...
Super teď jsem koukal na technický list, zpětná klapka se přišroubuje pod ventil. Konkretně u toho typu, u jiných vypadá že už tam je. Vevnitř je jen jeden plovák přes ramínko. U podobného typu, tenhle tem nemají rozkreslený. Navíc je tam ještě jedna zpětná klapky v kloboučku místo druhého plováku.
nemám žádnou kárku na naftu...
Nechapu, proc se resi porad odvzdusneni zpatecky? Dival se nekdo z Vas nekdy na zpatecku s pruhlednou hadici? Mel jsem kdysi Bosch, pruhledna hadice na vystupu a zadne bubliny z cerpadla nechodily. Cerpadlo neni vzduchovac do akvarka...
Koncernove motory maji podobne reseny filtr, je tam pretlakovy ventil a vetsina paliva jde zpatky do filtru, akorat odvzdusneni je reseno skrticim otvorem na vystupu toho T-cka, vzduch jde zpet do nadrze.
Koncernove motory maji podobne reseny filtr, je tam pretlakovy ventil a vetsina paliva jde zpatky do filtru, akorat odvzdusneni je reseno skrticim otvorem na vystupu toho T-cka, vzduch jde zpet do nadrze.
radluk píše:Nechapu, proc se resi porad odvzdusneni zpatecky? Dival se nekdo z Vas nekdy na zpatecku s pruhlednou hadici? Mel jsem kdysi Bosch, pruhledna hadice na vystupu a zadne bubliny z cerpadla nechodily. Cerpadlo neni vzduchovac do akvarka...
Koncernove motory maji podobne reseny filtr, je tam pretlakovy ventil a vetsina paliva jde zpatky do filtru, akorat odvzdusneni je reseno skrticim otvorem na vystupu toho T-cka, vzduch jde zpet do nadrze.
Tu variantu s T kusem a přiškrcenou zpátečkou do nádrže jsem v duchu taky řešil.. ale nepsal jsem to sem, abych nesklidil příznivé ovace.
PS co používáte na těsnění šroubení, třeba do závitů k hadičníkům. Normál těsnicí vlákno nebo teflonovou pásku?
nemám žádnou kárku na naftu...