Aditiva
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 355
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
tak jsem jel vcera tankovat k benzine,otevru kufr,z diry v polystyrenu u rezervy vytahnu zimni vif a co nevidim... Konzistence o neco malo tuzsi nez lucni med a kdyz s tim chci zakvrdlat,tak tam lita zmrzly kus! Venku nevim presne,ale pod - 15 nebylo. Docela me to pobavilo,kdyz o tom vsichni tvrdi,jak moc je to skvely,aby nafta nezamrzla.
No,nejak jsem to tam nakydal a prelil plnou nadrzi
No,nejak jsem to tam nakydal a prelil plnou nadrzi

Mužu ti říct že číča má naprostou pravdu !! Pomlouvá to proto že s tím není spokojenej to snad může ne ?? U aditiva proti zamrzáni je dost divné že pokud ho nezředíš naftou tak zmrzne. To podle výrobce mám nosit ze studené garáže domů do tepla a pak si pamatovat abych to vzal sebou až zrovna budu chtít tankovat ?? Není jednodušší udělat to tak aby to bylo tekuté v mrazu když je to aditivum na zimu. Jak si myslí výrobce že to lidi budou používat ?? Jen v létě a nebo to tahat dom. Většina lidí co vím tak to vozí v autě.Kupoval sem vždycky adivum od sheronu a to byl úplně stejnej problem stuhlo to už jak bylo pod nulu. Proto sem přešel na VIF a ten je naštěstí aspoň jak med. Koupil sem 5 litrovej kanystr a podělil rodinu a známe a už 2 za mnou byli co je to za sračku že to neteče a je to stuhlé když to má zabránit zamrzání nafty. Takže se ti Číčo vůbec nedivím že kopeš.nogis píše:to Číča: stačí číst a používat podle návodu výrobce. nejvíc mě nasere když je uživatel ignorant a pak pomlouvá
GOLF 4 96 Kw asz Var. 4Motion
No tak si to nekupujte, na obalu je jasně napsáno aplikovat při pokojové teplotě nebo zkrátka aby to neprošlo mrazem, kdyby to bylo ztuhlé při plusových teplotách chapu vaše námitky ale takhle... I když mě to vcelku nepřekvapuje, když jsem viděl včera reportáž v TV Nova
A za další zimní VIF snižuje bod tuhnutí a filtrovatelnost motorové nafty až od 5st. podle údajů od výrobce, tzn. pokud je nafta od pumpy do -10 a bude -25 tak i s přidaným aditivem se můžu jít klouzat.

A za další zimní VIF snižuje bod tuhnutí a filtrovatelnost motorové nafty až od 5st. podle údajů od výrobce, tzn. pokud je nafta od pumpy do -10 a bude -25 tak i s přidaným aditivem se můžu jít klouzat.
Pořád mě nepřestane udivovat jak můžete o něčem takovém diskutovat.ALES píše:Mužu ti říct že číča má naprostou pravdu !! Pomlouvá to proto že s tím není spokojenej to snad může ne ?? U aditiva proti zamrzáni je dost divné že pokud ho nezředíš naftou tak zmrzne. To podle výrobce mám nosit ze studené garáže domů do tepla a pak si pamatovat abych to vzal sebou až zrovna budu chtít tankovat ?? Není jednodušší udělat to tak aby to bylo tekuté v mrazu když je to aditivum na zimu. Jak si myslí výrobce že to lidi budou používat ?? Jen v létě a nebo to tahat dom. Většina lidí co vím tak to vozí v autě.Kupoval sem vždycky adivum od sheronu a to byl úplně stejnej problem stuhlo to už jak bylo pod nulu. Proto sem přešel na VIF a ten je naštěstí aspoň jak med. Koupil sem 5 litrovej kanystr a podělil rodinu a známe a už 2 za mnou byli co je to za sračku že to neteče a je to stuhlé když to má zabránit zamrzání nafty. Takže se ti Číčo vůbec nedivím že kopeš.nogis píše:to Číča: stačí číst a používat podle návodu výrobce. nejvíc mě nasere když je uživatel ignorant a pak pomlouvá
Pokud je na etiketě výrobce napsáno skladovat do xx stupňů, tak jaká diskuse o tom že pod nulou něco ztuhne? Prostě je to výrobcem ověřená vlastnost výrobku.
To můžeme pomlouvat výrobce jogurtu, že jogurt chutná hnusně poté co jsem ho nechal dva dni na radiátoru. A já nejsem spokojen s tím že ho musím dávat do ledničky. A nebo pomluvíme výrobce cestovních plynových kapslí poté, co jednu nechám ležet na kamnech přesto že je na ní napsáno že ji nemám vystavovat slunci a teplu a ona mě vybuchne.
Podobně zábavně vyznívají komentáře typu:"tankuji pouze OMO - zloděje nepodporuju". To by jste musel příteli chodit pěšky, protože největším zlodějem u nás je stát, kterému platíme daně z paliv a aut, kterých cena je navýšena několikanásobným zdaněním. Nedokážu si představit nic, na čem by se někdo nepřiživoval.
Čekal jsem spíš vaše zkušenosti s dávkováním, s proběhem kilometrů který už někdo natočil, zkušenosti se stavem motoru jezdícím s aditivy a který někdo může srovnávat. Jen se prosím držte tématu.
VW Passat Variant GT 1,9TDi 4motion 96kw 310nm, chip 122kW 370nm, sani KN, organika, aditivum VIF, r.v.2004, 510000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Tankujem naftu s VIFom a takto upravená nafta sa prinajmenšom vyrovná prémiovým . Chod motora je tichší a má lepší záťah odspodu.
Pre tých ktorým zamrzla nafta s VIFom - vodu z palivovej sústavy VIF neodstráni , takže chyba je inde.
Pre tých ktorým zamrzla nafta s VIFom - vodu z palivovej sústavy VIF neodstráni , takže chyba je inde.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
"U aditiva proti zamrzáni je dost divné že pokud ho nezředíš naftou tak zmrzne. "
Nemáš pravdu. Když do chladiče naliješ nenamíchanou nemrznoucí směs, tak při mrazu zrosolovatí. Tzn., že taky nefunguje tak jak má. Z toho vyplývá bohužel to, že návody je potřeba číst i u takhle jednoduchých záležitostí.
Nemáš pravdu. Když do chladiče naliješ nenamíchanou nemrznoucí směs, tak při mrazu zrosolovatí. Tzn., že taky nefunguje tak jak má. Z toho vyplývá bohužel to, že návody je potřeba číst i u takhle jednoduchých záležitostí.