Aditiva

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fahrer
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2008, 09:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fahrer »

Já dávám VIF už několik let a žádnej problém. Měl jsem trochu obavy, protože jsem těsně před těmi mrazy natankoval nádrže do plna u Ona, ale pořád jezdím. Shodou okolností jsem, ale před těmi mrazy měnil paliváče. Takže tam bych asi hledal problémy.
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

Používám VIF od podzimu a tankuji jedině ONO (zloděje nepodporuju) a vše bez problému.Řeči že s Vervou apod najedu víc km nemám rád ;)
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Čert píše:V pátek jsem natankoval u LUKOILu na Bohdalci 70L nafty, do toho 70ml zimního VIFu, a dnes ráno po 1km v -15°C mi zdechnul motor. Tak kde je chyba? :-(
:-(
U prodejce nafty...

Vem si, že kdyby 70ml přípravku mělo zajistit aby nezamrzlo 70l nafty tak ten preparát bude chemie jak bejk :)
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

..je to doporučené dávkování výrobce..
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jasně, ale všimni si, že na tý pixle není nikde psáno jak moc to pomáhá aby se z nafty nezačal vylučovat parafin a pokud vím je tam psáno v mrazech aplikovat 2 až 3 násobné množství.

Za mě jsou tyhle vodičky zbytečná věc, proti zamrznutí Natural do Nafty jak je v tématu vedle, to je osvědčený lék.
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Na tom 5L kanystru žádné jiné dávkování uvedené není.
Já vím, benzín to vždycky jistí ale když máš common rail, snažíš se ty trysky co nejmíň kurvit...

:-(
Číča
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 08 zář 2011, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Číča »

tak jsem jel vcera tankovat k benzine,otevru kufr,z diry v polystyrenu u rezervy vytahnu zimni vif a co nevidim... Konzistence o neco malo tuzsi nez lucni med a kdyz s tim chci zakvrdlat,tak tam lita zmrzly kus! Venku nevim presne,ale pod - 15 nebylo. Docela me to pobavilo,kdyz o tom vsichni tvrdi,jak moc je to skvely,aby nafta nezamrzla.
No,nejak jsem to tam nakydal a prelil plnou nadrzi :)
Uživatelský avatar
sedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 06 pro 2011, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od sedan »

Pokud vim tak se má skladovat max do +5 a nikde nepíšou že nezmrzne!!! VIF pouze zvyšuje cetanové číslo. Takže funguje správně až při smíchání s naftou ))))
F1 1.9Sdi r.v.02 405000km, spolehlivý pracant
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Proto je vlastně VIF zimní a letní!

(wallbash) (wallbash)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

to Číča: stačí číst a používat podle návodu výrobce. nejvíc mě nasere když je uživatel ignorant a pak pomlouvá (LOL)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
ALES
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 26 úno 2006, 18:01
Odpovědi: 0
Bydliště: BRNO

Příspěvek od ALES »

nogis píše:to Číča: stačí číst a používat podle návodu výrobce. nejvíc mě nasere když je uživatel ignorant a pak pomlouvá (LOL)
Mužu ti říct že číča má naprostou pravdu !! Pomlouvá to proto že s tím není spokojenej to snad může ne ?? U aditiva proti zamrzáni je dost divné že pokud ho nezředíš naftou tak zmrzne. To podle výrobce mám nosit ze studené garáže domů do tepla a pak si pamatovat abych to vzal sebou až zrovna budu chtít tankovat ?? Není jednodušší udělat to tak aby to bylo tekuté v mrazu když je to aditivum na zimu. Jak si myslí výrobce že to lidi budou používat ?? Jen v létě a nebo to tahat dom. Většina lidí co vím tak to vozí v autě.Kupoval sem vždycky adivum od sheronu a to byl úplně stejnej problem stuhlo to už jak bylo pod nulu. Proto sem přešel na VIF a ten je naštěstí aspoň jak med. Koupil sem 5 litrovej kanystr a podělil rodinu a známe a už 2 za mnou byli co je to za sračku že to neteče a je to stuhlé když to má zabránit zamrzání nafty. Takže se ti Číčo vůbec nedivím že kopeš.
GOLF 4 96 Kw asz Var. 4Motion
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No tak si to nekupujte, na obalu je jasně napsáno aplikovat při pokojové teplotě nebo zkrátka aby to neprošlo mrazem, kdyby to bylo ztuhlé při plusových teplotách chapu vaše námitky ale takhle... I když mě to vcelku nepřekvapuje, když jsem viděl včera reportáž v TV Nova :)

A za další zimní VIF snižuje bod tuhnutí a filtrovatelnost motorové nafty až od 5st. podle údajů od výrobce, tzn. pokud je nafta od pumpy do -10 a bude -25 tak i s přidaným aditivem se můžu jít klouzat.
bean69
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 04 lis 2011, 19:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od bean69 »

ALES píše:
nogis píše:to Číča: stačí číst a používat podle návodu výrobce. nejvíc mě nasere když je uživatel ignorant a pak pomlouvá (LOL)
Mužu ti říct že číča má naprostou pravdu !! Pomlouvá to proto že s tím není spokojenej to snad může ne ?? U aditiva proti zamrzáni je dost divné že pokud ho nezředíš naftou tak zmrzne. To podle výrobce mám nosit ze studené garáže domů do tepla a pak si pamatovat abych to vzal sebou až zrovna budu chtít tankovat ?? Není jednodušší udělat to tak aby to bylo tekuté v mrazu když je to aditivum na zimu. Jak si myslí výrobce že to lidi budou používat ?? Jen v létě a nebo to tahat dom. Většina lidí co vím tak to vozí v autě.Kupoval sem vždycky adivum od sheronu a to byl úplně stejnej problem stuhlo to už jak bylo pod nulu. Proto sem přešel na VIF a ten je naštěstí aspoň jak med. Koupil sem 5 litrovej kanystr a podělil rodinu a známe a už 2 za mnou byli co je to za sračku že to neteče a je to stuhlé když to má zabránit zamrzání nafty. Takže se ti Číčo vůbec nedivím že kopeš.
Pořád mě nepřestane udivovat jak můžete o něčem takovém diskutovat.
Pokud je na etiketě výrobce napsáno skladovat do xx stupňů, tak jaká diskuse o tom že pod nulou něco ztuhne? Prostě je to výrobcem ověřená vlastnost výrobku.
To můžeme pomlouvat výrobce jogurtu, že jogurt chutná hnusně poté co jsem ho nechal dva dni na radiátoru. A já nejsem spokojen s tím že ho musím dávat do ledničky. A nebo pomluvíme výrobce cestovních plynových kapslí poté, co jednu nechám ležet na kamnech přesto že je na ní napsáno že ji nemám vystavovat slunci a teplu a ona mě vybuchne.
Podobně zábavně vyznívají komentáře typu:"tankuji pouze OMO - zloděje nepodporuju". To by jste musel příteli chodit pěšky, protože největším zlodějem u nás je stát, kterému platíme daně z paliv a aut, kterých cena je navýšena několikanásobným zdaněním. Nedokážu si představit nic, na čem by se někdo nepřiživoval.

Čekal jsem spíš vaše zkušenosti s dávkováním, s proběhem kilometrů který už někdo natočil, zkušenosti se stavem motoru jezdícím s aditivy a který někdo může srovnávat. Jen se prosím držte tématu.
VW Passat Variant GT 1,9TDi 4motion 96kw 310nm, chip 122kW 370nm, sani KN, organika, aditivum VIF, r.v.2004, 510000km
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Tankujem naftu s VIFom a takto upravená nafta sa prinajmenšom vyrovná prémiovým . Chod motora je tichší a má lepší záťah odspodu.
Pre tých ktorým zamrzla nafta s VIFom - vodu z palivovej sústavy VIF neodstráni , takže chyba je inde.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Fahrer
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2008, 09:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fahrer »

"U aditiva proti zamrzáni je dost divné že pokud ho nezředíš naftou tak zmrzne. "
Nemáš pravdu. Když do chladiče naliješ nenamíchanou nemrznoucí směs, tak při mrazu zrosolovatí. Tzn., že taky nefunguje tak jak má. Z toho vyplývá bohužel to, že návody je potřeba číst i u takhle jednoduchých záležitostí.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“