PROBLEM:
- V letnich mesicich je studeny start ok, i po dluhem odstaveni auta.
- Rekneme od teplot kolem 0 a mene a odstaveni auta jen pres noc uz je problem. Rano nazhavim a startuju tak kolem 5s a motor postupne po valcich naskoci, presne jako kdyz je bez nafty a postupne se tam dostava.
- Namontovany pruhledne hadice mezi filtrem a tandemem - pred i po spatnem startu plne nafty a absolutne bez bublin
- novy tandem
- nove gumicky na vstrikach 2x, ted nove s prostredni gumkou o 0,3mm vetsi
- novy palivovy filtru, do nafty pridavam vif a naftu beru na znackovych pumpach
- termoventil na filtru novy i s gumickama
- cidlo teploty chladici kapaliny nove a obe teploty pri odstaveni auta ukazuji stejne s okolni teplotou venku
- zhavky nove, nejdriv zhavi od spicek, proud na fajfkach ke zhavickam je, osobne si ale myslim, ze pri teplotach kolem nuly by nemeli mit skoro vubec na start vliv
- rozvody stare dva roky, podle vagu nastavene presne na nulu
- baterka max dva roky stara
- starter valeo procisteny, promazany, uhliky zabrousene a delka dostatecna
Poradi mi PROSIM nekdo, co jeste zkontrolovat??? Pri startu to vypada na problem s dodavkou nafty, ale neni nikde videt ze by chybela, uz na me z toho jdou opravdu mdloby. Jinak jakmile motor naskoci a hned ho zhasnu, nasledny start je ok. Dalsi teple starty taky. Problem je az pri delsim odstaveni, ale jen pri nulovych a minusovych venkovnich teplotach.