Hydroxid sodný vám časem rozežere hliníkové hlavy a vršky pístů. Ten se už dávno v těchto zařízeních nepoužívá. Dá se používat v motorech z litinovou hlavouMikiDNV píše:Phromadka, tiež mám Passat 96kw s HHO generatorom a skúsenosti podobe ako ty.phromadka píše:ješte jsem zapomnel dodat, že PASSAT na volnoběh žral kolem 08l, s HHO 0,5-0,6l, a včera když jsem se v 10 večer vracel z prace a venku byly 3 st. tak jsem motor ohřál na 90% za 4-5 min oi utetí cca 5 km. To bych dříve tak rychle neohřál. Takže další + ke snížení spotřeby...,
Kúpil som rovno sadu od f. SSPOWER, 9 dosiek a dve prikupil.Skúšal som to doma dávnejšie vyrobiť ale rýchlo aj skončil. Na generator sa používa špeciálna oceľ aby vydržala chemické prostredie, rezana laserom, preto si myslím že nemá zmysel experimentovať s tým v garáži, keď to už niekto vymyslel, zdokonalil a venoval tomu stovky hodín...
Krútiaci moment sa mi hlavne v pásme okolo 1600 ot/min. citeľne zväčšil. Spotrebu mám len asi 10% menšiu, teraz v zime 5,9-6,3 podľa palubného, očakával som viac. Ale urobil som veľa chýb hlavne na začiatku, vypaľovanie 30A poistiek silnou koncentráciou roztoku lúhu (hydroxid sodny-za pár centov v každej drogérii predávajú), ešte stále používam asi menej kvalitnú destilku(vodu prehnanu osmozovym filtrom) , dlhé trasy hadíc (generator za pravou prednou hmlovkou, nadrzka s roztokom pri ABS-ku) a hadica do sania ide poza motor. Dlhé káble , vypinac mám na pristrojovke, ampermeter v kastliku spolujazdca. Keď to skrátim, malo by to byť efektívne. No a pred týždňom som kúpil ovládanie váhy vzduchu, ktorou oblbujem riadiacu jednotku, aby dostávala signál že motor nasava menej vzduchu ako naozaj...
Len si písal že tvoj chip ovláda aj lambda sondu. Aký máš ročník auta? Lebo ja 2002 a tieto pumpace ešte lambda sondu nemali![]()
Myslím že spotrebu môže trocha zdvihnúť aj senzor klepania, keďže vodík detonuje inou frekvenciou ako nafta a snaží sa pridaním resp. obohatenim paliva odstrániť detonacne spaľovanie...
Este uvediem pre správnosť princíp spaľovacieho motora. Väčšinou sa uvádza aj v školách nesprávne, že spalnením paliva vzniká teplo ktoré odovzdá energiu na piest. Je to však lož-zle vysvetlene. Prácu vykonáva rozpinanie horiaceho plynu a nie teplo.zvýšenie tepla nevykoná viac práce, keďže poznáme stroje ktoré pracujú aj pri malých teplotách s vysokou ucinnostou stroja.
AUTO na VODÍK
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
jizda na HHO
o spolku sisifos jsem veděl i před montáží. Jediném co o něm vím, že je v něm i Dr. Grygar, ktereho si jako astrofyzika vážím, nicméně nevím jak může nejen astrofyzik ale celá banda ing. vydávat bludné balvany i za obor alternativní medicíny. V roce 2009 dostal tak zvany bludny balvan i Dr. Kubínek, kterého jsem měl to čest poznat na Olomoucké univerzitě, tehdy jsem studoval na mecitíně, kde učil a vedl méjé cviko. Tím jsem si o spolku SISIFOS udělal vlastní názor. Cely jeho výzkum zgrcali. Domnívám se, že se jedná o bandu transvestitů, kteří se chtějí aspoň jedenkrát do roka oficiálně obléct do paruky a kožených slipů. Kdybych měl lékařskou specializaci na psychiatrii, a ne jak mám na urologii, asi bych se do sisifosu přihlásil v rámci vlastního výskumu a pozorování. Třeba bych potom napsal scénář seriálnu podobný jako Teorie velkého třesku.
Ten člověk z HOO z Lučiny od. F-M je dle mého názoru stejně seriozní jako Dr. Kubínek u UPOL katedy fyziky přírodvědec. fakulty. Pokud má někdo VW PASSAT 96 kW v naftě a chce se projet ve Vw passat 96 kW v naftě a s HHO, klidně mu jej pujčím, nechť může srovnat. A potom se rozhodnout..., nikoho nenutím.
Co se otýká vzdálenosti elektrod od sebe a dalších otázek, myslím, že není nic jednoužšího, než zvednout tel. a zavolat na mobil. toho borce WWW. Jednavodu.cz a prostě se zeptat. Nemyslím, že by tě odpálkoval...,
HAU - DOMLUVIL-JSEM...
Ten člověk z HOO z Lučiny od. F-M je dle mého názoru stejně seriozní jako Dr. Kubínek u UPOL katedy fyziky přírodvědec. fakulty. Pokud má někdo VW PASSAT 96 kW v naftě a chce se projet ve Vw passat 96 kW v naftě a s HHO, klidně mu jej pujčím, nechť může srovnat. A potom se rozhodnout..., nikoho nenutím.
Co se otýká vzdálenosti elektrod od sebe a dalších otázek, myslím, že není nic jednoužšího, než zvednout tel. a zavolat na mobil. toho borce WWW. Jednavodu.cz a prostě se zeptat. Nemyslím, že by tě odpálkoval...,
HAU - DOMLUVIL-JSEM...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 178
- Registrován: 07 bře 2008, 21:41
- Bydliště: slovensko košice
Odpovědi: 0
HHO
Na tejto stranke je v ponuke HHO,za celkom priatelnu cenu.
http://www.hho-plus.com/ ,
http://www.hho-plus.com/ ,
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0
No a už mi někdo dojede konečně ukázat, jak jede s 1.9 naftou a vodíkovým generátorem za 3,5L ?
Zatím diskutujeme o tom jak to funguje/nefunguje, kolik to stojí a nestojí, co to umí a neumí, jak to krmit a jak to má být velké.
Napište sem někdo kdo tím ušetřil alespoň 25% paliva, já se na to dojedu podívat a pokud se to potvrdí tak si to koupím taky.
Zatím diskutujeme o tom jak to funguje/nefunguje, kolik to stojí a nestojí, co to umí a neumí, jak to krmit a jak to má být velké.
Napište sem někdo kdo tím ušetřil alespoň 25% paliva, já se na to dojedu podívat a pokud se to potvrdí tak si to koupím taky.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Objednal jsem komplet s frekvenčním měničem z jednavodu.cz. Jak zapojím můžu poreferovat. Pokud by někdo z Brna měl zájem podílet/podívat se na instalaci, jsem otevřenblacklight píše:No a už mi někdo dojede konečně ukázat, jak jede s 1.9 naftou a vodíkovým generátorem za 3,5L ?
Zatím diskutujeme o tom jak to funguje/nefunguje, kolik to stojí a nestojí, co to umí a neumí, jak to krmit a jak to má být velké.
Napište sem někdo kdo tím ušetřil alespoň 25% paliva, já se na to dojedu podívat a pokud se to potvrdí tak si to koupím taky.

Mercedes-Benz W210 300D
Tak jak? Jezdíš jenom na vodík?Stewa píše:Objednal jsem komplet s frekvenčním měničem z jednavodu.cz. Jak zapojím můžu poreferovat. Pokud by někdo z Brna měl zájem podílet/podívat se na instalaci, jsem otevřenblacklight píše:No a už mi někdo dojede konečně ukázat, jak jede s 1.9 naftou a vodíkovým generátorem za 3,5L ?
Zatím diskutujeme o tom jak to funguje/nefunguje, kolik to stojí a nestojí, co to umí a neumí, jak to krmit a jak to má být velké.
Napište sem někdo kdo tím ušetřil alespoň 25% paliva, já se na to dojedu podívat a pokud se to potvrdí tak si to koupím taky.

Balík už došel, ale ještě sem neměl čas se na to podrobněji podívat. V "příručce" autor píše, že prvních cca 500km se čistí soustava a že se nedá očekávat nějaké snížení spotřeby.zflek píše:Tak jak? Jezdíš jenom na vodík?Stewa píše:Objednal jsem komplet s frekvenčním měničem z jednavodu.cz. Jak zapojím můžu poreferovat. Pokud by někdo z Brna měl zájem podílet/podívat se na instalaci, jsem otevřenblacklight píše:No a už mi někdo dojede konečně ukázat, jak jede s 1.9 naftou a vodíkovým generátorem za 3,5L ?
Zatím diskutujeme o tom jak to funguje/nefunguje, kolik to stojí a nestojí, co to umí a neumí, jak to krmit a jak to má být velké.
Napište sem někdo kdo tím ušetřil alespoň 25% paliva, já se na to dojedu podívat a pokud se to potvrdí tak si to koupím taky.
Mercedes-Benz W210 300D
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 120
- Registrován: 22 srp 2006, 15:40
- Bydliště: Třebíč
Odpovědi: 0
mercedes - vodík - namontování sady hho
Ahoj, připrav si velikej chladič elektrolitu a ještě větší a výkonnější alternátor. Jinak elektrolyt bude potřeba často měnit, protože po pár monutách provozu se elektrolyt zdevastuje. To tak aby měl člověk 50 litrů elektrolytu a ještě k tomu velkej chladič by to uchladil. A měnit elektrolyt každou chvíli. Divím se, že v těchto sadách většinou nedělají výpustný otvor.
Jinak to je tak sehnat ampérmetr nebo multimetr co umí měřit STEJNOSMĚRNÝ proud tak to minimálně 100 ampér a kontrolovat odběr proudu. Když uděláš elektrolyt silnej, bude brát moc ampér, moc se zahřívat a moc zatěžovat altík, a když uděláš slabej elektrolyt - třeba jen samotnou destilovanou vodu, tak to by snad šlo.
A ještě velkej bacha na teplotu elektrolytu. Chce to měřit. Já jsem měl nádobu na elektrolyt cca na 5 litrů a ještě i chladič a při teplotě cca 50- 60 stupňů to uř bouchlo a praskla mi plastová nádoba vyvíječe.
Prostě pozor na telpotu! Proto ten chladič.
Před cca dvěma lety jsem to hodně řešil, ale nakonec jsem od toho upustil, protože byly dost problémy. Jednak by to chtělo mít v autě tak 3-4 alternátory (aby člověk vyrobil dost energie a nazničil si jeden alternátor co je v autě), pak vypouštěcí šroub elektrolytu, protože se musí velmi často měnit. a hlavně chladič s oběhem na udržení max. teploty elektrolytu max do 40 stupňů.
To musí vše těsnit, desky vyvíječe který jsou z nerezu moc trpí a po chvíli budou špinavé od reakce s elektrolytem a to zabarví a zdevastuje elektrolyt ..., ...zkrátka problémů bylo tolik, že jsem od toho upustil.
No uvidíš. Každopádně přeju hodně štěstí a jsem sám zvědav.
Třeba se dostaneš technicky daleko dál, přál bych si aby to někomu fungovalo a pak se taky podělil o zkušenosti....
Tak se tedy těším.
Pet
Jinak to je tak sehnat ampérmetr nebo multimetr co umí měřit STEJNOSMĚRNÝ proud tak to minimálně 100 ampér a kontrolovat odběr proudu. Když uděláš elektrolyt silnej, bude brát moc ampér, moc se zahřívat a moc zatěžovat altík, a když uděláš slabej elektrolyt - třeba jen samotnou destilovanou vodu, tak to by snad šlo.
A ještě velkej bacha na teplotu elektrolytu. Chce to měřit. Já jsem měl nádobu na elektrolyt cca na 5 litrů a ještě i chladič a při teplotě cca 50- 60 stupňů to uř bouchlo a praskla mi plastová nádoba vyvíječe.
Prostě pozor na telpotu! Proto ten chladič.
Před cca dvěma lety jsem to hodně řešil, ale nakonec jsem od toho upustil, protože byly dost problémy. Jednak by to chtělo mít v autě tak 3-4 alternátory (aby člověk vyrobil dost energie a nazničil si jeden alternátor co je v autě), pak vypouštěcí šroub elektrolytu, protože se musí velmi často měnit. a hlavně chladič s oběhem na udržení max. teploty elektrolytu max do 40 stupňů.
To musí vše těsnit, desky vyvíječe který jsou z nerezu moc trpí a po chvíli budou špinavé od reakce s elektrolytem a to zabarví a zdevastuje elektrolyt ..., ...zkrátka problémů bylo tolik, že jsem od toho upustil.
No uvidíš. Každopádně přeju hodně štěstí a jsem sám zvědav.
Třeba se dostaneš technicky daleko dál, přál bych si aby to někomu fungovalo a pak se taky podělil o zkušenosti....
Tak se tedy těším.
Pet
TDI auto