Dvouhmotový setrvačník berlingo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dvouhmotový setrvačník berlingo
Umí někdo sehnat nový za rozumnou cenu? jedná se o 20HDi typ motoru RHY 66kw díky
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
takra ted na to taky koukám, že všechnya sady co se prodávaj maj odpruženou lamelu. Jak sem na to sakra teda přišel, že je tam dvouhmota, mám ještě jeden motor u kámoše a tam byla myslím dvouhmota, ale ten taky byl z 206
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
66kw 16HDi ve 207 dvouhmotu má 100% budu se na to muset zajet podívat....sem z toho blázen sám 
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
řeším asi toto, za poslední rok a půl 3 řemenice na klice nasračku, totál se rozpadly. Napínák novej, řemenice jednou origo a jednou febi. Pří nízkých otáčkách řemenice hází, ale pamatuju si to ted jen s tou febinou, několikrát sem jí sundával a koukal, jestli jsem jí nenasadil blbě. Zejtra mi přijde ta samá, tak to vyměním a uvidím. Je s tlumičem torzních kmitů, alternátor je bez vonoběžky, kladky ok, jednu sem pro sychr vyměnil, protože bylo slyšet ložisko, servopumpa taky ok. Je pravda, že od začátku co auto máme chybí kryt tý řemenice a když se vytočí kolo, je na ní vidět, takže na ní asi lítá trocha bordelu od kola. Něměl by někdo někde ten kryt? nebo ho aspon vyfotit, já bych si něco spíchnul doma, protože o žádným vrakáči v okolí nevím. Jsem zvědavej, jestli až jí tam v pátek dám, bude taky házet...kámoš právě říkal, že to může bejt i dvouhmota která způsobuje nerovnoměrnost chodu motoru a tím házivost řemenice, samotnho mě to taky napadlo, ale ted když tam dvouhmota není
auto si na volnoběh opravdu zlehounka pohupuje, ale je to možná pocitové. Zkusím potom zvýšit volnoběžné otáčky trošku, co to udělá. S autem jezdí máme, takže spíš podtáčení, to an to má určitě taky velkej vliv.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Áno, na 110 koňovú RHS v prvovýrobe dávali dvojhmotu, ale ako náhradní diel si môžeš vybrať buď znova dvojhmota alebo jednohmota aj s kitom spojky. No a ten dvojhmoťák ťa vyjde drahšie ako spomínaná sada. Tie ceny sú vrtkavé, už viackrát som sa stretol s tým že origo bolo lacnejšie ako náhrada. A orio je origo- hovorte si čo chcete.
jak říká kámoš mechanik: nekupovat auta od F, ford, fiat a fšichni francouzi
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
