Poloha valcov cez VAG

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 16 čer 2006, 16:28
Odpovědi: 0

Poloha valcov cez VAG

Příspěvek od tripworld »

Mam taku otazku neviete niekto v ktorom riadku /skupine/ v meranych hodnotach je poloha valcou. Cez snimac polohy vackoveho hriadela motor snima v akej polohe je vacka.. len neviem v akom riadku to mam hladat. Potrebujem zistit pred startom v akej polohe su valce nakolko pod jednym vstrekom mam prasknute tesnenie a pada mi nafta. Nasledne je zly start na dany valcec/pripadne nepravidelny chod na 3valce cca 2sekundy po starte. Alebo nemate nejaky iny sposob ako zistit na ktory valce motor startuje/pripadne cez ktory vstrek pada nafta...
Jedna sa o motor BMR 2.0 TDI PPD 125kW
Passat 3C5 BMR DSG DPF 2008
Passat B5,5 AVF 2002
Leon M1 AGR 2001
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Poloha válců,to slyším poprvé.Asi myslíš pístů?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

pravděpodobně máš na mysli korekci vstřikovačů v kanále 13 protože jednotlivé horní uvratě budeš okem jen těžko stíhat sledovat a to nemluvím o vzorkování kabelu.
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 16 čer 2006, 16:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tripworld »

Nie 13 skupina ma nezaujima ta mi nic k mojej veci nepovie

Potrebujem vediet v akej polohe sa nachadza piest (pre tych co su nechapavi: zizuzidan) pred startom motora... snimac na vacke tento udaj pre motor poskytuje len ci je ho niekde mozne zistit cez merane hodnoty pred startom aby som mohol dlhsim sledovanim identifikovat vstrekovac s vadnym tesnenim...
Passat 3C5 BMR DSG DPF 2008
Passat B5,5 AVF 2002
Leon M1 AGR 2001
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Sám si nechápavej!Máš to správně formulovat.
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

To v měřených hodnotách před startem nevyčteš. Asi si budeš muset udělat ventilové víko s okénkem. (noteeth)

Asi jsem taky nechápavej a kdyby jsem to četl dřív tak ti odepíšu, že vertikální polohu válců určíš i bez vagu. ;)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
mufti
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 04 led 2009, 09:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od mufti »

z tohoto signalu (senzor vacky) asi tazko zistis, kde sa piest presne nachadza ...

Obrázek

... a to mozes byt asi sebechapavejsi ... :-)
Passat Alltrack '14 CFGC
Passat Alltrack '17 CUAA
Sharan 4motion '15 CUVC
Fabia '02 AQV
P307 '03 NFU
Camaro '76 LT 350
TT Roadster Quattro '00 APX
Honda AFRICA TWIN Adventure '22
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 16 čer 2006, 16:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tripworld »

Tak len mi povedz pane v akom riadku to je a ja si to uz zistim tu je na to presny navod zo skoliacich pomocok
Obrázek
Passat 3C5 BMR DSG DPF 2008
Passat B5,5 AVF 2002
Leon M1 AGR 2001
tripworld
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 16 čer 2006, 16:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tripworld »

Takze a tymto som si aj sam odpovedal na svoju otazku len asi nebude treba k tomu VAG ale zhodit dekel na rozvodnom remeni a pozret to vzdy pred startom v akej polohe je vacka a tym padom aj piest vo valcoch
Passat 3C5 BMR DSG DPF 2008
Passat B5,5 AVF 2002
Leon M1 AGR 2001
roman
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 26 led 2006, 08:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od roman »

tripworld píše:Takze a tymto som si aj sam odpovedal na svoju otazku len asi nebude treba k tomu VAG ale zhodit dekel na rozvodnom remeni a pozret to vzdy pred startom v akej polohe je vacka a tym padom aj piest vo valcoch
To jsi si sice odpověděl, ale na na svoji původní otázku. Ten obrázek z učební pomůcky je jednak jen pro jeden typ koncernových motorů a ještě to je osciloskopický obraz snímače vačky a kliky za chodu motoru. Když motor stojí, tak na těchto snímačích žádný signál nění. Proto ti ani VAG ani žádný jiný tester nemůže nikdy ukázat skutečnou polohu pístu stojícího motoru.
No a na zjištění polohy pístu mechanickou cestou je asi možno využít řemenici na klice nebo polohu terčíků pro snímač polohy vačky, pak stupně přepočítat na milimetry dle výšky zdvihu daného motoru. Dost složitý a nechápu k čemu by se to hodilo vědět, že píst stojí třeba 28 mm od horní úvrati.

Roman
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

taky by mě zajímalo jak pozná že ten vstříkovač pouští kolem gumiček když bude znátpolohu pístu asi nějaká nová metoda sem sní :-D
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Re: Poloha valcov cez VAG

Příspěvek od jurosdi »

tripworld píše:Mam taku otazku neviete niekto v ktorom riadku /skupine/ v meranych hodnotach je poloha valcou. Cez snimac polohy vackoveho hriadela motor snima v akej polohe je vacka.. len neviem v akom riadku to mam hladat. Potrebujem zistit pred startom v akej polohe su valce nakolko pod jednym vstrekom mam prasknute tesnenie a pada mi nafta. Nasledne je zly start na dany valcec/pripadne nepravidelny chod na 3valce cca 2sekundy po starte. Alebo nemate nejaky iny sposob ako zistit na ktory valce motor startuje/pripadne cez ktory vstrek pada nafta...
Jedna sa o motor BMR 2.0 TDI PPD 125kW
Prečo chceš vytrhnút zub cez konečník???? Vymen tesnenia na všetkých vstrekoch a hotovo.
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“