
Agoj

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Myslím, že v dnešní době "zeleného marketingu" není ani lidem, kteří vyndají za auto 2M, úplně jedno, co si o případné nenažranosti (a stupni emisí) jejich auta pomyslí ostatní. A to je (podle mě) docela škoda ...Fantomeš píše:To Forest: Psal jsem, že to je píčovina z toho důvodu, že kdo si koupí auto za 2 míle, tak asi nebude řešit jestli to jezdí za 7 nebo 10 nebo 15... Psal jsem to jen tak za zajímavosti a upřímě jsem něco okolo 7 čekal.![]()
Jinak to co jsi psal v prvním příspěvku, tak tomu rozumím a souhlasím s tím
![]()
Kde to žijem...jericho-3 píše:Fantomeš- taky jsem měl takový názor, ale jsou křupani, kteří chtějí ohromit okolí, tak si koupí takový buchar a pak od kamionáků kupují naftu nebo shání nejlevnější benzin, popř. nejlevnější destičky. A dokonce znám jednoho, který žere hlavně sekanou/biftek je drahý/ a potom přide o 100000kč a řekne, přišel jsem o víc..Cena auta vůbec nevypovídá o duševní úrovni majitele, spíše naopak..
odkdy se ti líbí compound?Forest píše:Jericho, jsem presvedcen o tom, ze ta turba se tam diky jejich mnozstvi flakaji (zatimco seriove singlovky musej makat jako hovado), takze by mohly vydrzet hodne dlouho. Pokud to neudelali jako VNTcka ale proste wastegatova turba, tak bych v tom nevidel problem - neco jako stare Holsety, ty dostavaji cocku a dokud neco nevlitne do sani, nestane se neco s motorem nebo neni zanedbany servis, tak drzej. Navic i v narocnych aplikacich, treba na Saabech s tim dle slov Olega tlacej pres dva bary a drzej.
Jinak pokud se neco takoveho rozleti, tak si nemyslim, ze by to nekdo nejak repasoval (ikdyz Cesi verim, ze to dokazi), proste se objedna komplet kit za rekneme 80+tis. a jede se dal ... model "opice + babany"![]()
... a ted jeste neco na "dobrou noc", abyste meli nad cim premyslet:
... a udelame si tu takovy vikendovy kviz: kdo vi, proc tam jsou nahore dve turba namisto jednoho?
Nevim jestli jsi ten úvod tvého příspěvku myslel ironicky či nikoliv, ale jestli to ironicky myšleno nebylo, tak děkujijericho-3 píše:Mišánku, je vidět že to studium o turbech se Ti vyplatilo. Já jsem zase zastáncem nepřeplnování, ať jsou důvody přeplnování jakkoli racionální.. Takže se vrátím na zem a řeknu , co třeba mne mrzí, že slavné TDI , před kterým každý smeká nemá Turbo chlazené vodou a přitom dělám starou předkomůrku Mitsubishi Galant z 90.let 2.0 TD/i/ , rotačka 66kw , předkomůrka , konstrukční babička vodou chlazené turbo má a také s ním nemá problémy ..Představa, že si budu ve svém voze vyrábět podložky, aby se turbo nezasekávalo a čas od času jej budu čistit , u mne důvěru ke koncernu silně narušila..
A na otázky Foresta jsi už odpověděl.
V podstatě jsi si odpověděl sám - bylo to v počátcíchForest píše: 4) @Míšánek: pokud by nemelo reseni twinturba na 1,9 R4 smysl, pak mi rekni, proc to resili v pocatcich na Opel OPC a casem i Lancia (a pridruzeni Italove), Saab, BMW i Francouzi, nehlede na to, ze u VW to je taky nejakou dobu. Nehodlam se s Tebou hadat a tesi me, ze jsem nasel partnera pro diskuzi na toto tema, jen argumentuji a s radosti zvazim Tve protiargumenty.
... rano vice