Cooler a vyssi tlak turba..

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Cooler a vyssi tlak turba..

Příspěvek od KaCzaba »

**odkaz editovan - admin**

Vcera jsem nanontoval na auto cooler,byl jsem to projet,a najednou mi zacalo nejak moc tlacit turbo.hned tam bylo 1.5baru....asi 3tis ot. a neco pres pul plynu..
Mam MTDI a turbo VNT15.do ted sem tlacil ve spicce 1.3-1.4 max.Musel jsem hodne postelovat regulaci a uz je to dobry.Je mozny,ze se to tak rapidne zmeni jen montazi cooleru?DikyObrázek.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

mě po montáži IC klesl z 1,4 na 1,3b (ještě bez úprav čerpadla)
:?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

kde máš umistěný vývod na meření tlaku turba
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

hned u vstupu do hlavy
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

iTD píše:hned u vstupu do hlavy
moze to byt aj vacsim tlakovym spadom. Ked robime IC na benziny tak meriame tlakovy spad na ic ci nieje skor prekazka ako prinos. TJ meriame tlaky pred aj za ic.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

to mě napadlo, ale tet je mi to jedno, tlačím až až.... (noteeth)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

vyvod na budik mam tesne u hlavy.ze stejnyho vystupu ovladam i pretlak regulace....
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

KaCzaba píše:http://nuclearworldconflict.com/iran.html



vyvod na budik mam tesne u hlavy.ze stejnyho vystupu ovladam i pretlak regulace....
Než sem budeš psát a vkládat odkazy, tak si odviruj comp.

neotvírat ten odkaz!
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Andre píše:
KaCzaba píše:http://nuclearworldconflict.com/iran.html



vyvod na budik mam tesne u hlavy.ze stejnyho vystupu ovladam i pretlak regulace....
Než sem budeš psát a vkládat odkazy, tak si odviruj comp.

neotvírat ten odkaz!
Tohle je hrůza.On za to nemůže,ten odkaz se vkládá automaticky,bez jeho vědomí.

Kaczabo prosimtě sežeň si nějakej antivir a pročisti si počítač.Nějaký shareware antivirový programy se dají stáhnout na www.stahuj.cz

Omlouvám se za OT (offtopic)
Obrázek
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

Andre píše:
KaCzaba píše:http://nuclearworldconflict.com/iran.html



vyvod na budik mam tesne u hlavy.ze stejnyho vystupu ovladam i pretlak regulace....
Než sem budeš psát a vkládat odkazy, tak si odviruj comp.

neotvírat ten odkaz!
a co sem asi psal hned v dalsim odkazu,kdyz jsem si toho vsiml?musim preinstalovat system,neco uz jsem postahoval,ale nezabralo to...jinak s tim jinym tlakem nikdo nema zkusenosti?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“