mazda 6
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
mazda 6
ahojte,
som tu novy a rad by som sa opytal ci by som mohol jazdit na rastlinny olej v pomere 50% nafta a 50% olej(novy,nepouzity). prebehol som tu diskusie, ale vacsinou sa tu rozoberaju starsie motory resp. nie common raily.
mam mazdu 6. r.v. 2004 89 kw( CR )a teda ci to nie je nejaky extra problem stravit olej pre common rail bez vacsich nasledkov.
diki
som tu novy a rad by som sa opytal ci by som mohol jazdit na rastlinny olej v pomere 50% nafta a 50% olej(novy,nepouzity). prebehol som tu diskusie, ale vacsinou sa tu rozoberaju starsie motory resp. nie common raily.
mam mazdu 6. r.v. 2004 89 kw( CR )a teda ci to nie je nejaky extra problem stravit olej pre common rail bez vacsich nasledkov.
diki
Re: mazda 6
Common rail jsou dost citlivé i na nekvalitní naftu, natož na olej ze supermarketu. Mít tvé auto, tak se držím od oleje dálzetas píše:ahojte,
som tu novy a rad by som sa opytal ci by som mohol jazdit na rastlinny olej v pomere 50% nafta a 50% olej(novy,nepouzity). prebehol som tu diskusie, ale vacsinou sa tu rozoberaju starsie motory resp. nie common raily.
mam mazdu 6. r.v. 2004 89 kw( CR )a teda ci to nie je nejaky extra problem stravit olej pre common rail bez vacsich nasledkov.
diki
Mercedes-Benz W210 300D
pokud to nebude vyfrit a auto bude neustale v provozu na delsi trate,tak bych se absolutne nebal. Kdyz vezmu co ja sem dal do mojeho CR a jakym zpusobem jezdim. ale urcite bych nedaval vic jak 50 na 50,protoze je pak hlucnejsi podavacka,ale to taky nemusi nastat. ja mam origo cerpadlo s 185 tis a vetsinou ho maji sveci uiz davno nove a ta mazda muze mit treba vykonejsi.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Málokterej novější japonec zkousne cokoliv jinýho než naftu. Olej tak možná do nějakýho starýho komůrkáče a i ty maj většinou problém na to jet. Do japonskýho CR motoru bych to neriskoval. Sikine přestaň dávat tyhle tvoje nesmyslný rady, najel jsi na olej 20kilometrů a řešíš jen samý problémy. A na vyfritu není nic špatnýho, problém je v tom že si ho neumíš přefiltrovat a pak brečíš jak ti vyfrit zničil všechno.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
co kecas za picoviny? jezdil sem na to od unora do listopadu. Jaktoze neni na vyfritu nic spatnyho? to,ze ho zbavis hranolek nezanmena,ze v nem neni prebytek soli a dalsich veci vzdyt se to tady resilo.oldaf píše:Málokterej novější japonec zkousne cokoliv jinýho než naftu. Olej tak možná do nějakýho starýho komůrkáče a i ty maj většinou problém na to jet. Do japonskýho CR motoru bych to neriskoval. Sikine přestaň dávat tyhle tvoje nesmyslný rady, najel jsi na olej 20kilometrů a řešíš jen samý problémy. A na vyfritu není nic špatnýho, problém je v tom že si ho neumíš přefiltrovat a pak brečíš jak ti vyfrit zničil všechno.
A hovno mi znicil vsechno jeidny co sem udelal bylo retesneni DRV. cerpadlo mam porad puvodni a auto jezdi bez problemu.Takze se do toho neser kdyz nemas CR
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 143
- Registrován: 13 pro 2007, 22:51
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Friťák je v poho, CR nemám, ale chce to zkoušet po troškách a zvyšovat množství oleje ve směsi, začal bych s 20% oleje v naftě, zjistil jak to dobře startuje za studena a jak to akceleruje až do červených otáček, jestli to nepadá do nouzáku a tak... pak bych zvýšil obsah oleje o 10% a zas to samé tak dlouho až až to začne být trochu horší, tak bych se vrátil na předchozí dávkování, ideálně mít alespoň vyhřívaný filtr, hodně to pomůže.
Octavia 1.9TDI ALH, 2002, S764.
jak se oteplilo tak uz mi to startuje krasne jako je tam tak o 2 otacky vic,ale to neresim. a to je vnoci jeste hluboku pdo 15 stupnu ,kdy olej houstne.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987 píše:co kecas za picoviny? jezdil sem na to od unora do listopadu. Jaktoze neni na vyfritu nic spatnyho? to,ze ho zbavis hranolek nezanmena,ze v nem neni prebytek soli a dalsich veci vzdyt se to tady resilo.oldaf píše:Málokterej novější japonec zkousne cokoliv jinýho než naftu. Olej tak možná do nějakýho starýho komůrkáče a i ty maj většinou problém na to jet. Do japonskýho CR motoru bych to neriskoval. Sikine přestaň dávat tyhle tvoje nesmyslný rady, najel jsi na olej 20kilometrů a řešíš jen samý problémy. A na vyfritu není nic špatnýho, problém je v tom že si ho neumíš přefiltrovat a pak brečíš jak ti vyfrit zničil všechno.
A hovno mi znicil vsechno jeidny co sem udelal bylo retesneni DRV. cerpadlo mam porad puvodni a auto jezdi bez problemu.Takze se do toho neser kdyz nemas CR
Zklidni hormon, píčoviny tady plácáš ty. Hovno si najel a jen jsi řešil samý problémy. A to tady všem chceš radit. Až budeš najíždět 70tisíc kilometrů ročně na olej jako třeba já tak o tom můžeš radit, ale někdo jako ty kdo řešil měsíc to jak přefiltrovat olej a pak se mu to stejně vysralo....
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,

a navic mam reference,ze marea JTD najela 200 tis na vyfrit a kamos na stejnym aute uz ma najeto 45 tis. takze vim co muzu radit kdyz s ejedna o naprosto stejny system
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987 píše:vyser si oko. az neco najedesna CR,tak neco ser.
a navic mam reference,ze marea JTD najela 200 tis na vyfrit a kamos na stejnym aute uz ma najeto 45 tis. takze vim co muzu radit kdyz s ejedna o naprosto stejny system
Hele inteligente, přečti si po sobě ty nesmysly co tady sereš v různých tématech z tvýho chorýho mozku a pak se vrať do cvokárny. Je vidět že máš hovno co na práci tak tady oxiduješ s nesmyslama. Ty jsi toho s CR najel určitě víc jak já

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
nebudu se tady dohadovat s vole. kdyz ti nestaci,ze moji znami na to najel desetitisice,tak si vazne vyser. Prijed mi to rict do oci ty tydenni najezdeoldaf píše:sikin1987 píše:vyser si oko. az neco najedesna CR,tak neco ser.
a navic mam reference,ze marea JTD najela 200 tis na vyfrit a kamos na stejnym aute uz ma najeto 45 tis. takze vim co muzu radit kdyz s ejedna o naprosto stejny system
Hele inteligente, přečti si po sobě ty nesmysly co tady sereš v různých tématech z tvýho chorýho mozku a pak se vrať do cvokárny. Je vidět že máš hovno co na práci tak tady oxiduješ s nesmyslama. Ty jsi toho s CR najel určitě víc jak jáS tvým nájezdem 20km tejdně si to určitě vychytal.

ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Poslouchej smrade, já když jezdil na olej tak ty sis hrál s pinďourem na pískovišti. A jestli mě toužíš vidět tak v tom není problém Ondro Sýkoro, uvědom si že jsi profláklej po celým netu. Takže až budu mít cestu kolem tak mi to můžeš vysvětlit, ty playboy. Ani se nedivím že jsi bez práce, kdo by zaměstnal někoho kdo je známej po celý republice jako kecal sikin. Jdi si radši modele nafotit plavky do katalogu a nevopruzuj, gejčíku.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,