Porebovali jsme opravit (repas) turba garet na opel 2,2 Gts tak jsem zkusil pohodlne zavolat do opravny turbín a ze druhy den jedou kolem pres beroun takze vymenou rikam ok beru opravdu druhy den tu bylo tak jsem namotovala a debil dal jeste 200kč diško atd. a turbo hvizdalo no rikamsi : je to repas ... chlap jezdil porad hvizdalo az jednoho dne po mesici mozna mesic a pul dym na dalnici tak sjel a odtahovkou sme pronej sjel turbo ko najeto 3700km tak jim volam jo neni problem my si ho tam vyzvednem ale az v patek nebo pondeli ci utery rikam ok . ve stredu nic tak volam a oni at to poslu postou ze nestihaji tak jsem to poslal udajne tam slo 4dny , vpohode ale uz jsem zacinal citi problem taky ze jo turbo odeslo z dusledku spatne montaze rikam si proc? volam a ze nam neco spadlo do sani ,že kdyz jsme to montovaly moje reakce
NEPŘÍJEMNA REKLAMACE už zpraseného TURBA od TURBÍNY.cz
Moderátoři: šulda, Moderátoři
NEPŘÍJEMNA REKLAMACE už zpraseného TURBA od TURBÍNY.cz
Ahoj chci tu upozornit na prasata z branze opravy turbín ve strucnosti co a jak:
Porebovali jsme opravit (repas) turba garet na opel 2,2 Gts tak jsem zkusil pohodlne zavolat do opravny turbín a ze druhy den jedou kolem pres beroun takze vymenou rikam ok beru opravdu druhy den tu bylo tak jsem namotovala a debil dal jeste 200kč diško atd. a turbo hvizdalo no rikamsi : je to repas ... chlap jezdil porad hvizdalo az jednoho dne po mesici mozna mesic a pul dym na dalnici tak sjel a odtahovkou sme pronej sjel turbo ko najeto 3700km tak jim volam jo neni problem my si ho tam vyzvednem ale az v patek nebo pondeli ci utery rikam ok . ve stredu nic tak volam a oni at to poslu postou ze nestihaji tak jsem to poslal udajne tam slo 4dny , vpohode ale uz jsem zacinal citi problem taky ze jo turbo odeslo z dusledku spatne montaze rikam si proc? volam a ze nam neco spadlo do sani ,že kdyz jsme to montovaly moje reakce
a pan me vyved z omylu že jo a ze neuznavaji reklamaci tak jsem je poprosil at my ho poslu z5 a dal jsem to jinam tam me vyvedly podruhe z omylu ze uz opravyt nepujde ze pry nekdo vyvlozkoval loziskovou skrin a že rotor a ostatni dyly jsou neoriginalni a jsou my schopni vystavit i doklad z mejch slov na PRASARNU atd...kdyz bude poreba pisnu i detalneji ale nechci tu psat roman , at jakoz nikdy jsem to nesiril a nedelal pomluvy tak z dusledku opravdu nasranosti a bezmoci vuci firmě www.turbiny.cz jdu a zakaznikovy kupuji nove s mym financnim prispevkem 11tisic a zakaznik ma za par jeho kacek nového gareta
Porebovali jsme opravit (repas) turba garet na opel 2,2 Gts tak jsem zkusil pohodlne zavolat do opravny turbín a ze druhy den jedou kolem pres beroun takze vymenou rikam ok beru opravdu druhy den tu bylo tak jsem namotovala a debil dal jeste 200kč diško atd. a turbo hvizdalo no rikamsi : je to repas ... chlap jezdil porad hvizdalo az jednoho dne po mesici mozna mesic a pul dym na dalnici tak sjel a odtahovkou sme pronej sjel turbo ko najeto 3700km tak jim volam jo neni problem my si ho tam vyzvednem ale az v patek nebo pondeli ci utery rikam ok . ve stredu nic tak volam a oni at to poslu postou ze nestihaji tak jsem to poslal udajne tam slo 4dny , vpohode ale uz jsem zacinal citi problem taky ze jo turbo odeslo z dusledku spatne montaze rikam si proc? volam a ze nam neco spadlo do sani ,že kdyz jsme to montovaly moje reakce
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Re: NEPŘÍJEMNA REKLAMACE už zpraseného TURBA od TURBÍNY.cz
Rikam to stale a nekteri me maji za blazna - chtejte protokol z vyvazeni, ptejte se na cem je to vyvazovano, co je mineno pod pojmem repase atd.codll píše:Ahoj chci tu upozornit na prasata z branze opravy turbín ve strucnosti co a jak:
Porebovali jsme opravit (repas) turba garet na opel 2,2 Gts tak jsem zkusil pohodlne zavolat do opravny turbín a ze druhy den jedou kolem pres beroun takze vymenou rikam ok beru opravdu druhy den tu bylo tak jsem namotovala a debil dal jeste 200kč diško atd. a turbo hvizdalo no rikamsi : je to repas ... chlap jezdil porad hvizdalo az jednoho dne po mesici mozna mesic a pul dym na dalnici tak sjel a odtahovkou sme pronej sjel turbo ko najeto 3700km tak jim volam jo neni problem my si ho tam vyzvednem ale az v patek nebo pondeli ci utery rikam ok . ve stredu nic tak volam a oni at to poslu postou ze nestihaji tak jsem to poslal udajne tam slo 4dny , vpohode ale uz jsem zacinal citi problem taky ze jo turbo odeslo z dusledku spatne montaze rikam si proc? volam a ze nam neco spadlo do sani ,že kdyz jsme to montovaly moje reakcea pan me vyved z omylu že jo a ze neuznavaji reklamaci tak jsem je poprosil at my ho poslu z5 a dal jsem to jinam tam me vyvedly podruhe z omylu ze uz opravyt nepujde ze pry nekdo vyvlozkoval loziskovou skrin a že rotor a ostatni dyly jsou neoriginalni a jsou my schopni vystavit i doklad z mejch slov na PRASARNU atd...kdyz bude poreba pisnu i detalneji ale nechci tu psat roman , at jakoz nikdy jsem to nesiril a nedelal pomluvy tak z dusledku opravdu nasranosti a bezmoci vuci firmě www.turbiny.cz jdu a zakaznikovy kupuji nove s mym financnim prispevkem 11tisic a zakaznik ma za par jeho kacek nového gareta
Nejvice se mi libi, jak mohou mit napsano 99% turbodmychadel skladem. Osobne se domnivam, ze to je mozne tak v USA ale ne v pripade tak maleho trhu jako je CR
Priste zkus www.turbopower.cz a nemyslim si, ze bys dostal duvod litovat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Měl sem doma zákazníka a ten si nechal opravit na octavii TDI ASV následující věc.Auto padalo do nouzáku.Firma(nebudu jmenovat,aby nebyl zbytečný průser) vymontovala turbo,nevím co s ním dělali a namontovali ho zpět!Fungovalo to týden a problém opět nastal.Cena opravy 11 tisíc.
Když tam majitel auta nepochodil, řekl,že mně zaplatí co si řeknu a chce aby to fungovalo. Tak sem to kuchnul a prostě nic od výměny matek,nebo čehokoliv podobného při opravě neproběhlo.Závada byla jasná,zatuhlý lopatky,provedl jsem opravu, majitel spokojen,do dnes jezdí. A na otázku co mu s tím turbem dělali a kde má účet od opravy byla odpověď, že neví a že tomu nerozumí.Chápu, že každej sme nějakej,ale když vyflusnu +- 10 litrů za něco,tak bych měl mít aspoň něco v ruce, co se tam odehrálo za ty prachy!
Když tam majitel auta nepochodil, řekl,že mně zaplatí co si řeknu a chce aby to fungovalo. Tak sem to kuchnul a prostě nic od výměny matek,nebo čehokoliv podobného při opravě neproběhlo.Závada byla jasná,zatuhlý lopatky,provedl jsem opravu, majitel spokojen,do dnes jezdí. A na otázku co mu s tím turbem dělali a kde má účet od opravy byla odpověď, že neví a že tomu nerozumí.Chápu, že každej sme nějakej,ale když vyflusnu +- 10 litrů za něco,tak bych měl mít aspoň něco v ruce, co se tam odehrálo za ty prachy!
lepší dát rovnou nový a je klid.
Jinak codll, ty máš máš pravopis jak tatar. To číst, to je horší jak louskat něco po Milošovi ze Strážnice
Jinak codll, ty máš máš pravopis jak tatar. To číst, to je horší jak louskat něco po Milošovi ze Strážnice
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Biimbo píše:lepší dát rovnou nový a je klid.
Jinak codll, ty máš máš pravopis jak tatar. To číst, to je horší jak louskat něco po Milošovi ze Strážnice

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nove je lepsi jen v pripade, ze ho nechas dovyvazit na VSR vyvazovacce, protoze kvalitni repas vyvazeny na VSR vyvazovacce nove nedovyvazene turbo predci. Jak uz jsem psal nekolikrat - nova turba jsou v tovarne vyvazovana v ramci "planovane zivotnosti".Biimbo píše:lepší dát rovnou nový a je klid.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
foreste přijde mi že trochu přeháníš,turba pokud člověk mnění filtry a ví jak se k motoru chovat i dnes celkem držej,tak pokud koupim nové turbo,nepujdu ho nechat dovyvážit,kdo pak bude držet záruku?výrobce nepozná cizí zásah?
Ikdyž co se týče záruky na turbo,tak jediná která asi opravdu funguje je u nového auta se serviskou od výrobce,jinak se dá vymluvit na x věcí,proč záruku neuznat.
O repasech si myslim své,je to jako všude!jeden to dělá pořádně druhej na to sere,at už vědomně(šetří na materiálu),nebo se sere do něčeho čemu nerozumí,hlavně že to nese vatu.
to samé platí u mechaniků,nedodržujou postupy a pak svalej vinu na turbo.
Ikdyž co se týče záruky na turbo,tak jediná která asi opravdu funguje je u nového auta se serviskou od výrobce,jinak se dá vymluvit na x věcí,proč záruku neuznat.
O repasech si myslim své,je to jako všude!jeden to dělá pořádně druhej na to sere,at už vědomně(šetří na materiálu),nebo se sere do něčeho čemu nerozumí,hlavně že to nese vatu.
to samé platí u mechaniků,nedodržujou postupy a pak svalej vinu na turbo.
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jendo, veci se daji delat spatne, dobre a nebo nejlip - ja zminoval ten treti zpusob. A ver mi, ze nemam duvod lhat, kdyz Ti reknu, ze precizni dovyvazeni ma velky dopad na zivotnost, nabeh i vykon turba - tento poznatek vim ne na zaklade toho, ze by mi nekdo vymyl mozek ale na zaklade reakci zakazniku (kteri se vzajemne neznali).
"Nedovyvazeni" od vyrobce je pomyslne umisteni "kurvitka" - oni nemaji potrebu, aby turba vydrzela naveky, oni chteji take prodavat turba jako nahradni dily, uz pominula doba, kdy slo vyrobcum o to, aby veci vydrzely naveky
Co se zaruky tyce, tak zalezi na zpusobu, jak se k tomu nasledny turboservis chova (mluvim o zpusobu dovyvazovani a opracovani). Ohledne zaruky, co se nejakeho znaceni tyce, tak nevim, jak jinde, ale u mnou zminovane firmy pouzivaji magnet a jeho ucinek zahy pomine, takze zadne barvy apod.
A s tim, co jsi napsal v poslednich dvou odstavcich vice, nezli souhlasim ... ostatne proto jsem napsal "ptejte se, co je mysleno pod pojmem repase". Je mi znam nejeden pripad, kdy na novem hybridu byly pouzity stara loziska, nebyla osetrena hridelka. Zazil jsem i, ze byl compressor obraben (a tim myslim lopatky, nikoliv stred!).
Pro spekulanty: vyvazovani turba neni vydelecna cinnost, protoze za dobu, kterou tomu clovek musi venovat (aby to bylo opravdu precizni), by si repasovanim a prodejem noveho turba vydelal vice ... takze toto moje doporuceni neni motivovane zvysenim obratu jmenovane firmy, ale je to ciste dobre minena rada.
Mrzi me, ze jsem si nezaarchivoval grafy z vyvazovani nove GT2559V, kterou jsem kdysi koupil od Stingraye (jako udajne turbo na minimalne 300 koni). Ano, bylo to v mezich toleranci stanovenych Garrettem, nicmene, po dovyvazeni to bylo vyrazne lepsi a hlavne do vyssich otacek - a to je pri nasich aplikacich, kdy mame vyssi pozadavky na vykony turbodmychadel potrebne.
... vzhledem k tomu, ze toto turbo budu prodavat, tak jsem minuly tyden nechal Olega udelat graf z dovyvazovani, abych mohl dokumentovat stav turba nejakym hmatatelnym zpusobem, takze az ho budu mit, tak ho zde postnu (kdybych zapomnel, tak me upozornete).
Jinak co se "svalovani viny na uzivatele tyce", tak ono to mnohdy byva oboustranne a co mi Oleg povida, tak Cesi jsou pravem mnohdy nazyvani narodem vycuranku. Pozna, kdy bylo neco v neporadku s mazanim (at uz spina, stari pripadne nevhodny olej, nedostatecne mnozstvi nebo jeho vysoka teplota) nebo kdyz neco vlitlo do sani pripadne tam byly vysoke teploty. Mnoho chytrolinu si mysli, ze kdyz to oni nevidi na zkompletizovanem turbu, tak ze to automaticky on po rozebrani nepozna nebo to proste jen tak zkousi ... takze kazda mince ma sve dve strany.
"Nedovyvazeni" od vyrobce je pomyslne umisteni "kurvitka" - oni nemaji potrebu, aby turba vydrzela naveky, oni chteji take prodavat turba jako nahradni dily, uz pominula doba, kdy slo vyrobcum o to, aby veci vydrzely naveky
Co se zaruky tyce, tak zalezi na zpusobu, jak se k tomu nasledny turboservis chova (mluvim o zpusobu dovyvazovani a opracovani). Ohledne zaruky, co se nejakeho znaceni tyce, tak nevim, jak jinde, ale u mnou zminovane firmy pouzivaji magnet a jeho ucinek zahy pomine, takze zadne barvy apod.
A s tim, co jsi napsal v poslednich dvou odstavcich vice, nezli souhlasim ... ostatne proto jsem napsal "ptejte se, co je mysleno pod pojmem repase". Je mi znam nejeden pripad, kdy na novem hybridu byly pouzity stara loziska, nebyla osetrena hridelka. Zazil jsem i, ze byl compressor obraben (a tim myslim lopatky, nikoliv stred!).
Pro spekulanty: vyvazovani turba neni vydelecna cinnost, protoze za dobu, kterou tomu clovek musi venovat (aby to bylo opravdu precizni), by si repasovanim a prodejem noveho turba vydelal vice ... takze toto moje doporuceni neni motivovane zvysenim obratu jmenovane firmy, ale je to ciste dobre minena rada.
Mrzi me, ze jsem si nezaarchivoval grafy z vyvazovani nove GT2559V, kterou jsem kdysi koupil od Stingraye (jako udajne turbo na minimalne 300 koni). Ano, bylo to v mezich toleranci stanovenych Garrettem, nicmene, po dovyvazeni to bylo vyrazne lepsi a hlavne do vyssich otacek - a to je pri nasich aplikacich, kdy mame vyssi pozadavky na vykony turbodmychadel potrebne.
... vzhledem k tomu, ze toto turbo budu prodavat, tak jsem minuly tyden nechal Olega udelat graf z dovyvazovani, abych mohl dokumentovat stav turba nejakym hmatatelnym zpusobem, takze az ho budu mit, tak ho zde postnu (kdybych zapomnel, tak me upozornete).
Jinak co se "svalovani viny na uzivatele tyce", tak ono to mnohdy byva oboustranne a co mi Oleg povida, tak Cesi jsou pravem mnohdy nazyvani narodem vycuranku. Pozna, kdy bylo neco v neporadku s mazanim (at uz spina, stari pripadne nevhodny olej, nedostatecne mnozstvi nebo jeho vysoka teplota) nebo kdyz neco vlitlo do sani pripadne tam byly vysoke teploty. Mnoho chytrolinu si mysli, ze kdyz to oni nevidi na zkompletizovanem turbu, tak ze to automaticky on po rozebrani nepozna nebo to proste jen tak zkousi ... takze kazda mince ma sve dve strany.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Forest píše:Jendo, veci se daji delat spatne, dobre a nebo nejlip - ja zminoval ten treti zpusob. A ver mi, ze nemam duvod lhat, kdyz Ti reknu, ze precizni dovyvazeni ma velky dopad na zivotnost, nabeh i vykon turba - tento poznatek vim ne na zaklade toho, ze by mi nekdo vymyl mozek ale na zaklade reakci zakazniku (kteri se vzajemne neznali).
"Nedovyvazeni" od vyrobce je pomyslne umisteni "kurvitka" - oni nemaji potrebu, aby turba vydrzela naveky, oni chteji take prodavat turba jako nahradni dily, uz pominula doba, kdy slo vyrobcum o to, aby veci vydrzely naveky
Co se zaruky tyce, tak zalezi na zpusobu, jak se k tomu nasledny turboservis chova (mluvim o zpusobu dovyvazovani a opracovani). Ohledne zaruky, co se nejakeho znaceni tyce, tak nevim, jak jinde, ale u mnou zminovane firmy pouzivaji magnet a jeho ucinek zahy pomine, takze zadne barvy apod.
A s tim, co jsi napsal v poslednich dvou odstavcich vice, nezli souhlasim ... ostatne proto jsem napsal "ptejte se, co je mysleno pod pojmem repase". Je mi znam nejeden pripad, kdy na novem hybridu byly pouzity stara loziska, nebyla osetrena hridelka. Zazil jsem i, ze byl compressor obraben (a tim myslim lopatky, nikoliv stred!).
Pro spekulanty: vyvazovani turba neni vydelecna cinnost, protoze za dobu, kterou tomu clovek musi venovat (aby to bylo opravdu precizni), by si repasovanim a prodejem noveho turba vydelal vice ... takze toto moje doporuceni neni motivovane zvysenim obratu jmenovane firmy, ale je to ciste dobre minena rada.
Mrzi me, ze jsem si nezaarchivoval grafy z vyvazovani nove GT2559V, kterou jsem kdysi koupil od Stingraye (jako udajne turbo na minimalne 300 koni). Ano, bylo to v mezich toleranci stanovenych Garrettem, nicmene, po dovyvazeni to bylo vyrazne lepsi a hlavne do vyssich otacek - a to je pri nasich aplikacich, kdy mame vyssi pozadavky na vykony turbodmychadel potrebne.
... vzhledem k tomu, ze toto turbo budu prodavat, tak jsem minuly tyden nechal Olega udelat graf z dovyvazovani, abych mohl dokumentovat stav turba nejakym hmatatelnym zpusobem, takze az ho budu mit, tak ho zde postnu (kdybych zapomnel, tak me upozornete).
Jinak co se "svalovani viny na uzivatele tyce", tak ono to mnohdy byva oboustranne a co mi Oleg povida, tak Cesi jsou pravem mnohdy nazyvani narodem vycuranku. Pozna, kdy bylo neco v neporadku s mazanim (at uz spina, stari pripadne nevhodny olej, nedostatecne mnozstvi nebo jeho vysoka teplota) nebo kdyz neco vlitlo do sani pripadne tam byly vysoke teploty. Mnoho chytrolinu si mysli, ze kdyz to oni nevidi na zkompletizovanem turbu, tak ze to automaticky on po rozebrani nepozna nebo to proste jen tak zkousi ... takze kazda mince ma sve dve strany.
Jaká je zhruba cenovka toho vyvážení? Nemám totiž absolutně představu, jestli se bavíme o 500Kč, nebo 3500Kč
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
vilozx6 píše:Biimbo píše:lepší dát rovnou nový a je klid.
Jinak codll, ty máš máš pravopis jak tatar. To číst, to je horší jak louskat něco po Milošovi ze Strážnice![]()
![]()
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@bembas: priznam se bez muceni, netusim, jak by se to resilo v pripade reklamace. Jak jsem jiz napsal, urcite zalezi na zpusobu vyvazeni. Na druhou stranu, jestlize se nekdo domniva, ze pri reklamaci nepoznaji, ze to bylo pouzito jinak, nezli standartne (chapej seriove pouziti), tak se myli.
Jinak co se rozdelani tyce (jak jsi zminoval), tak se sundavaji jen housingy a banka / elektronicka regulace, CHRA (uzel osazeny rotory) se nerozdelava. A co se rozdelani tyce, zalezi na pristupu dodavatele sluzby zda po sobe na demontovavanych dilech necha nejake stopy.
Ted zbyva uz jen pomyslne recnicka otazka: proc by se melo reklamovat NOVE turbo. Co je mi znamo, tak vystupni kontrola u Garrettu je na vysoke urovni. Skryta vada materialu? Dobra, jak se projevi? Prasknutim obalu? Z jakeho duvodu? Z duvodu vysokeho EGT, ktere oni poznaji. A poznaji, ze ono vysoke EGT vzniklo z jineho, nezli serioveho pouzivani.
Ted nezminuji pristup pri reklamaci mnou jmenovane firmy ale Garrettu.
Navic, drtiva vetsina turbodmychadel, ktere jsou tu pouzivane na tuningove ucely pochazeji bud od neoficialnich dodavatelu Garrettu nebo z (a to vetsinou) z nelegalnich zdroju. Takze reklamace odpada.
Coz me privadi na zaver tohoto prispevku, ve kterem bych si dovolil jen zopakovat: dovyvazit nove turbo se vyplati.
... jen me ten napadl i nesmyslny uhel pohledu na Tvuj dotaz - zda se da reklamovat turbo u dodavatele dovyvazeni (tedy jen sluzby, nikoliv vyrobku) - ne, neda, pokud neni i dodavatelem turbodmychadla. A reklamovat sluzbu jako dovyvazeni - to si neumim dost dobre predstavit, protoze vystupni protokol o vyvazeni vypovida o kvalite provedene sluzby.
Jinak co se rozdelani tyce (jak jsi zminoval), tak se sundavaji jen housingy a banka / elektronicka regulace, CHRA (uzel osazeny rotory) se nerozdelava. A co se rozdelani tyce, zalezi na pristupu dodavatele sluzby zda po sobe na demontovavanych dilech necha nejake stopy.
Ted zbyva uz jen pomyslne recnicka otazka: proc by se melo reklamovat NOVE turbo. Co je mi znamo, tak vystupni kontrola u Garrettu je na vysoke urovni. Skryta vada materialu? Dobra, jak se projevi? Prasknutim obalu? Z jakeho duvodu? Z duvodu vysokeho EGT, ktere oni poznaji. A poznaji, ze ono vysoke EGT vzniklo z jineho, nezli serioveho pouzivani.
Ted nezminuji pristup pri reklamaci mnou jmenovane firmy ale Garrettu.
Navic, drtiva vetsina turbodmychadel, ktere jsou tu pouzivane na tuningove ucely pochazeji bud od neoficialnich dodavatelu Garrettu nebo z (a to vetsinou) z nelegalnich zdroju. Takze reklamace odpada.
Coz me privadi na zaver tohoto prispevku, ve kterem bych si dovolil jen zopakovat: dovyvazit nove turbo se vyplati.
... jen me ten napadl i nesmyslny uhel pohledu na Tvuj dotaz - zda se da reklamovat turbo u dodavatele dovyvazeni (tedy jen sluzby, nikoliv vyrobku) - ne, neda, pokud neni i dodavatelem turbodmychadla. A reklamovat sluzbu jako dovyvazeni - to si neumim dost dobre predstavit, protoze vystupni protokol o vyvazeni vypovida o kvalite provedene sluzby.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)