ducato 2.5TDI-neštartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ducato 2.5TDI-neštartuje
Naštartuje iba po dlhom točení.Počas štartovania biely dym.Vstreky ok,komp.tlaky ok.Po naštartovaní ide motor ako hodinky.
Aj keď ho zdochnem a štartujem hneď je to veľký problém naštartovať.Vstreky boli na skúšačke tie sú ok.Začalo to robiť zo dňa na deň.Je jasné že nespaluje naftu podla toho dymu a smradu.Pripadá mi to ako predstrek len mi nejde do hlavy že to štartovalo dobre,nič s tým nebolo robené a zrazu problémy.Skúsim sa pohrať s predstrekom a uvidím.Ako vravím ani sa neozýva zrazu chytí a potom ide ako hodinky.Aj výkon dobrý.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 09 dub 2012, 08:01
Ahoj, mám úplně stejný motor a úplně stejný problém, do 15 stupňů nad nulou to startuje velmi dobře, ale jak klesá teplota, tak se to zhoršuje. Kolem nuly jsem prakticky nenastartoval a když tak za velmi dlouho. Už během startování začne z výfuku jít bílý dým a když už to chytne, tak se pěkně bíle kouří s "příjemnou" vůní po petroleji. Mám obytné auto a třeba ráno v kempu v horách to je lahůdka. Teď jsem po opravě ve značkovém servisu.
Trysky i čerpadlo poslali do boše na seřízení, kde vyměnili špičky a vše seřídili. Zkontrolovali tlaky ve válcích - údajně jsou jako u nového auta. Zkontrolovali předvstřik, či jak se tomu říká, udělali co věděli, vše mi doložili, stálo mě to 15000 a je to stále stejné. Žhavení se zapíná až pod nulou, tak ani nevím jestli by to pomohlo.
Mám postup jak to nastartovat i při nule, ale je jasné že někde je chyba a už nevím kam má jít v Brně a širokém okolí, aby mi to spravili (mám navíc problém s výškou obytného auta , málo kam se vlezu). Budu vděčný za každou radu.
Pro Adyho radu jak startovat: oddělám vzduchový filtr a přímo do sání foukám žhavý vzduch z horkovzdušné pistole (2000W a na plno), chytne okamžitě, dnes byly -3 tak to trvalo chviličku déle -3x po 2 sekundách, ani jsem nečekal na žhavení. Vzhledem k tomu že se v obytném autě vozí centrála, tak to je jisté řešení, ale divoké.
andrej.slavkov@seznam.cz
Trysky i čerpadlo poslali do boše na seřízení, kde vyměnili špičky a vše seřídili. Zkontrolovali tlaky ve válcích - údajně jsou jako u nového auta. Zkontrolovali předvstřik, či jak se tomu říká, udělali co věděli, vše mi doložili, stálo mě to 15000 a je to stále stejné. Žhavení se zapíná až pod nulou, tak ani nevím jestli by to pomohlo.
Mám postup jak to nastartovat i při nule, ale je jasné že někde je chyba a už nevím kam má jít v Brně a širokém okolí, aby mi to spravili (mám navíc problém s výškou obytného auta , málo kam se vlezu). Budu vděčný za každou radu.
Pro Adyho radu jak startovat: oddělám vzduchový filtr a přímo do sání foukám žhavý vzduch z horkovzdušné pistole (2000W a na plno), chytne okamžitě, dnes byly -3 tak to trvalo chviličku déle -3x po 2 sekundách, ani jsem nečekal na žhavení. Vzhledem k tomu že se v obytném autě vozí centrála, tak to je jisté řešení, ale divoké.
andrej.slavkov@seznam.cz
Andrej
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 09 dub 2012, 08:01
oprava žhavení byla samozřejmě součást opravy v servise -vyměnili žhavící svíčku -tam je jen jedny centrální.TDI tech píše:oprav si zhavenie a bude startovat aj pri -30C
Jenže žhavení se zapíná až kolem nuly , nad nulou to jen problikne kontrolka, a stejně nestartuje.
motor je to fiat 2,5TDI , jestli má předkomůrku to nevím jak poznat
Andrej