ducato 2.5TDI-neštartuje

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ady
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 12 lis 2006, 14:00
Odpovědi: 0

ducato 2.5TDI-neštartuje

Příspěvek od ady »

Naštartuje iba po dlhom točení.Počas štartovania biely dym.Vstreky ok,komp.tlaky ok.Po naštartovaní ide motor ako hodinky.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zapadá nafta..
nepropadat panice...
ady
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 12 lis 2006, 14:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ady »

bolo by to až príliš jednoduché no to isté sa deje pri každom štartovaní.Či je motor teplý alebo studený.
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1267
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

čo zaklad- žhaviče?
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

Ked ho zdochnes, a hned startujes tak chyti na brnk ?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To je jiná, ale to jsi nenapsal..Bílý kouř říká jedno, nespálená nafta/tekoucí trysky/, popř. zavzdušnění nebo nedostatek komprese, popřípadě vstřik nafty v nevhodnou dobu, je to pořád stejné...
nepropadat panice...
ady
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 12 lis 2006, 14:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ady »

Aj keď ho zdochnem a štartujem hneď je to veľký problém naštartovať.Vstreky boli na skúšačke tie sú ok.Začalo to robiť zo dňa na deň.Je jasné že nespaluje naftu podla toho dymu a smradu.Pripadá mi to ako predstrek len mi nejde do hlavy že to štartovalo dobre,nič s tým nebolo robené a zrazu problémy.Skúsim sa pohrať s predstrekom a uvidím.Ako vravím ani sa neozýva zrazu chytí a potom ide ako hodinky.Aj výkon dobrý.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No jestli to ani hned nechytí, je to divné, nezkusil jsi to vzít lanem? Jestli to chytne na šup, byl by to posun v určení závady..
nepropadat panice...
ady
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 12 lis 2006, 14:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ady »

na lano to chytí celkom dobre
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tak starter málo točí, krade proud nebo je v háji baterie. Nemá to šmrnc. Je ti přímý vstřik, že?
nepropadat panice...
ady
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 12 lis 2006, 14:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ady »

Nato som myslel lenže bateria je nová a ešte jej pomahám káblami.Točí to dobre ale asi tam skúsim dať druhý štarter a uvidím.
andrej.slavkov
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 09 dub 2012, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od andrej.slavkov »

Ahoj, mám úplně stejný motor a úplně stejný problém, do 15 stupňů nad nulou to startuje velmi dobře, ale jak klesá teplota, tak se to zhoršuje. Kolem nuly jsem prakticky nenastartoval a když tak za velmi dlouho. Už během startování začne z výfuku jít bílý dým a když už to chytne, tak se pěkně bíle kouří s "příjemnou" vůní po petroleji. Mám obytné auto a třeba ráno v kempu v horách to je lahůdka. Teď jsem po opravě ve značkovém servisu.
Trysky i čerpadlo poslali do boše na seřízení, kde vyměnili špičky a vše seřídili. Zkontrolovali tlaky ve válcích - údajně jsou jako u nového auta. Zkontrolovali předvstřik, či jak se tomu říká, udělali co věděli, vše mi doložili, stálo mě to 15000 a je to stále stejné. Žhavení se zapíná až pod nulou, tak ani nevím jestli by to pomohlo.
Mám postup jak to nastartovat i při nule, ale je jasné že někde je chyba a už nevím kam má jít v Brně a širokém okolí, aby mi to spravili (mám navíc problém s výškou obytného auta , málo kam se vlezu). Budu vděčný za každou radu.

Pro Adyho radu jak startovat: oddělám vzduchový filtr a přímo do sání foukám žhavý vzduch z horkovzdušné pistole (2000W a na plno), chytne okamžitě, dnes byly -3 tak to trvalo chviličku déle -3x po 2 sekundách, ani jsem nečekal na žhavení. Vzhledem k tomu že se v obytném autě vozí centrála, tak to je jisté řešení, ale divoké.
andrej.slavkov@seznam.cz
Andrej
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

oprav si zhavenie a bude startovat aj pri -30C ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Který motor to přesně je, předkomůrka nebo PEugeot přímý vstřik..? Dávali se tam různé.
nepropadat panice...
andrej.slavkov
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 09 dub 2012, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od andrej.slavkov »

TDI tech píše:oprav si zhavenie a bude startovat aj pri -30C ;)
oprava žhavení byla samozřejmě součást opravy v servise -vyměnili žhavící svíčku -tam je jen jedny centrální.
Jenže žhavení se zapíná až kolem nuly , nad nulou to jen problikne kontrolka, a stejně nestartuje.

motor je to fiat 2,5TDI , jestli má předkomůrku to nevím jak poznat
Andrej
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“