AUTO na VODÍK

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
DIESELRINTINTIN
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 srp 2006, 15:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

vodík

Příspěvek od DIESELRINTINTIN »

jj, tak píšou kluci. dokud tam nebude velkej chladič a velkej altík tak od toho utíkej.
Spíš než takový pseudo sety musíš sázet na svý zkušenosti a ten engeneering vymyslet sám.
Internetu vůbec neveř.
TDI auto
DIESELRINTINTIN
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 srp 2006, 15:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

vodík

Příspěvek od DIESELRINTINTIN »

energetická náročnost elektrolýzy. střídavý proud je sice řešení, ale moc toho neřeší. Lidově řečeno nula z nuly pojde. (LOL)
TDI auto
Koval(CZ)
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 13 pro 2007, 22:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od Koval(CZ) »

Tato firma získala bronzový bludný balvan od klubu českých skeptiků.
Octavia 1.9TDI ALH, 2002, S764.
DIESELRINTINTIN
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 srp 2006, 15:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

vodík

Příspěvek od DIESELRINTINTIN »

ale ta cena 6000,- Kč za nesmysl. :o
Hlavně aby teď vrátili prachy.
HHO není jen tak, no rozhodně na youtube jsou videa hodně zkreslená a nereálná.Když si člověk HHO vyvíječ vyrábí a bádá, tak zjistí že HHO videa na youtube nejsou reálná téměř vůbec a vrcholem je reportáž v hlavních zprávách, ve který Lojza ve starý Vectře má u spolujezdce láhev od okurek a mluví jak jezdí za 3 litry na 100 km.
Tak kde udělali soudruzi chybu, že už to nemá sériově každý auto.... (wallbash) (rofl)
TDI auto
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Re: vodík

Příspěvek od Stewa »

DIESELRINTINTIN píše:ale ta cena 6000,- Kč za nesmysl. :o
Hlavně aby teď vrátili prachy.
HHO není jen tak, no rozhodně na youtube jsou videa hodně zkreslená a nereálná.Když si člověk HHO vyvíječ vyrábí a bádá, tak zjistí že HHO videa na youtube nejsou reálná téměř vůbec a vrcholem je reportáž v hlavních zprávách, ve který Lojza ve starý Vectře má u spolujezdce láhev od okurek a mluví jak jezdí za 3 litry na 100 km.
Tak kde udělali soudruzi chybu, že už to nemá sériově každý auto.... (wallbash) (rofl)
no a pak vidíš pár videí kde ti na čistej vodík jezděj sekačky na trávu, svářečky, a hořáky a vidíš toho tolik, že tomu začneš věřit a koupíš takovejhle výrobek. Netvrdím že to nefunguje, jen že jsem to ještě neviděl osobně na vlastní oči fungovat....efektivně
Mercedes-Benz W210 300D
kablik159
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 11 dub 2012, 13:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od kablik159 »

Nema to ucinnost za tu cenu co to kupite sa vam to nevrati do 10rokov!!!!
Jazdim nato uz dlho a neusetril som nic len co to ma obcas lepsiu akceleraciu a viac zere inak nic. A zabera miesto pri motore a vytlka bateriu. Ak to niekdo chce predam to za par ojri. Aj z bublerom z US ;P
Ford Focus 1.8TDDi
brenek
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 12 dub 2012, 05:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčínsko

Příspěvek od brenek »

Už pár let čtu toto forum, rozhodl jsem se registrovat.
Krutá realita vysoké ceny nafty mne donutila jezdit na LTO. Dík fóru za vyčerpávající informace.
Ten prodávaný vyvíječ vodíku se mi zdál málo účinný. Ušetřit litr, dva, paliva? Ale...
Kamarád zkouší vyvíječ vodíku. Starý Forman, motor s karburátorem. Ukázal mi v dílně desetilitrový soudek s vodou, plotnové elektrody připojené na el. svářečku. Půlcoulová hadice zavedená do sání motoru. Bubliny plynu vzkypěli až do hadice. Takže dal míň vody. Otáčky volnoběhu dost stoupli, asi bohatá směs. Po sešlápnutí plynového pedálu šli otáčky nahoru až moc ochotně.
Poradil jsem, aby zkusil přerušit přívod benzínu do karburátoru a motor stále točil. Auto zabrzděné u dílny, neutrál.
Musí zmenšit nádobu s vodou a změnit její tvar.
Moje rada: /Uvolněná směs vodíku a kyslíku bude probublávat cez další nádobu s vodou, což poslouží jako pojistka proti zpětnému prošlehnutí plamene. /
Do auta dát silnější alternátor, který by utáhl ten vyvíječ. Vyřešit Ampéry v napájení vyvíječe.
Vyřešit podtlakovou regulaci dodávky plynu do sání. Hledá teď starší regulátor, směšovač LPG.
Prej když to bude dost účinný, tak vyhodí z modernějšího motoru vstřikování benzinu, dá karburátor, směšovač, vyvíječ a jízda. Benzin v karburátoru jen přes trysku volnoběhu? (hm) No, vypadá to že je na dobré cestě.
Nepotěším Vás, fotky nebudou. Nemám digitální foťák, ani neumím to vkládat do počítače. Kámoš nemá ani počítač. Nepotřebuje ho k životu. Prej: Nebejt tý zkur..ný drahoty, zlaté časy.
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od peopleman »

To brenek:"tvoje rada"už je dávno zrealizovaná,myslíš že někdo vozí v autě svářečku?Jsou kutilové,kteří se tím zabývají roky a roky,funguje jim to,ale nejsou tak odvážní(nebo hloupí?)aby se tím všude chlubily a prodávali to za 6000 jako převratnou věc..protože kdyby to bylo tak fantastický jak tvrdí někteří prodejci,tak by to stálo 10x víc...
Jezdím na vše co teče..
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

peopleman píše:To brenek:"tvoje rada"už je dávno zrealizovaná,myslíš že někdo vozí v autě svářečku?Jsou kutilové,kteří se tím zabývají roky a roky,funguje jim to,ale nejsou tak odvážní(nebo hloupí?)aby se tím všude chlubily a prodávali to za 6000 jako převratnou věc..protože kdyby to bylo tak fantastický jak tvrdí někteří prodejci,tak by to stálo 10x víc...
Nějakýho takovýho kutila bych chtěl poznat a klidně bych mu přispěl na vývoj
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Stewa píše: Nějakýho takovýho kutila bych chtěl poznat a klidně bych mu přispěl na vývoj
Jenže takhle to nefunguje. :-)
Passat 4motion AVF
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od peopleman »

Tak a máte po ptákách (LOL) na Primě se právě Policie vyjádřila,jak s takovými řidiči kteří mají toto zařízení pod kapotou zatočí.. :x
Jezdím na vše co teče..
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 25 zář 2010, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od hranicka »

Spíš tomu dělali reklamu, protože nijak nevyvrátili tvrzení prodejce, že s tím může benzínový auto jezdit za 4,5l, což pokládám za blaf. Někdo z oboru by jim to měl vyvrátit.
Ale když už si tam tu bančičku chcete instalovat, tak si ji natáhněte do kastlíku v interiéru, ne?Hadičky schováte, policajti si ničeho nevšimnou, a když si v autě zapálíte, možná zažijete docela pěknou adrenalinovou zábavu. (noteeth)
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
brenek
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 12 dub 2012, 05:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčínsko

Příspěvek od brenek »

Peoplemane. Vím, že svářečku nikdo nemá v kufru, aby napájel ten generátor vodíku. Svářečku použil, aby vyzkoušel, jak bude motor pracovat, když v sání bude fakt hodně směsi vodík - kyslík. Motor makal až moc.
Moje rada je jen s tou pojistkou proti prošlehnutí plamene. Ostatek je jeho idea, akorát jsme to prodiskutovali a navzájem oponovali a vylepšovali návrh.
Došli jsme k tomu, že vysoce sofistikované vstřikování benzínu ošulit elektronicky, je těžko provést v domácích podmínkách.
To jako kdyby jste koupili vysocevýkonný auto a jeho 250 koňový motor škrtili elektronicky, nebo restrikcemi v sání, výfuku.
Ale karburátor nastavit, nebo upravit, je už mnohem lehčí.
Vypadá to, že tudy by vedla cesta. To, co se Vám zdá krokem zpět může být další větev cesty.
Kdo nic nezkusí, nic nezkazí, ale ani nic neobjeví. Tonda ví, že neobjeví Perpetum Mobile, ale pokud by byla úspora v řádu desítek procent, už by to bylo velmi zajímavé.
Nejsem elektrikář, takže ampéry jdou jen kolem mne. Je to jeho parketa, takový Ferda mravenec, práce všeho druhu. Na vesnici se žertem říká, že i z hov.a by upletl bič. Jsem fakt zvědavej, jak to bude makat.
kokoska
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 14 dub 2012, 09:10
Odpovědi: 0

Vodíkový mašinkvér

Příspěvek od kokoska »

Hele chlapy, víte že diesel je odpadní produkt při zpracování ropy na benzin, a tudíž jako odpad taky takové má vlastnosti tzn. = účinnost při spalování pouze 30 procent (benzin má 60 a vodík 85+) Takže když do máloúčinného dieslu s spoustou nebezpečných nespálených zplodin co lezou z výfuku přidáte přídavné vodíkové spalování HHO ( tzn. 66procent vodík + 33 procent kyslik) nejenže ta nafta důkladně prohoří a už nebudou téměř žádné splodiny ve výfuku (zbyde cca 10 procent z původního objemu), ale navíc to využije při spálení veškerou energiii té nafty která by jinak letěla do ve formě splodin do výfuku. Proto se říká že u dieselů má HHO nejvyšší účinnost 30-50 procent úspora paliva. A HHO žere asi 12V/10A což se rovná 120W, to je jako dvě žárovky H7 co máte v mlhovkách, tzn. pro auto je to doslova prd. Tady o tom něco píšou http://babaradi.webnode.cz/auto-hybrid-vodik/ jo a kdybyste náhodou měli chuť se trošku filozoficky zamyslet nad budoucnosti dieselu http://www.petroleum.cz/ropa/vyskyt-rop ... cnost.aspx tak doporučuji jako chuťovku http://www.google.cz/imgres?q=arabsk%C3 ... x=78&ty=56
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 25 zář 2010, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od hranicka »

ájé, další spamer zralej na banán. Obrázek
Tyhle poučovatele s jedním příspěvkem tu mám nejradši.
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“