zase nouzák!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
PAIA
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 17 kvě 2006, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od PAIA »

ještě mě napadlo jestli by mi to mohlo dělat turbo zdá se mi že mi odešli najednou ložiská dou zněj divný zvuky
Uživatelský avatar
octavka19tdi
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 bře 2006, 12:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavka19tdi »

Ivo píše:Keď ste turbo čistili skontrolovali ste si aj chod "plechovky"? Ja som mal zahrdzavenú tú ovládaciu tyčku. Po vyčistení turba ma tiež triafali šľaky prečo to nefunguje.
Jak se ti projevova ta banka,padlo to do nouzaku a uz to nejelo? nebo to padlo a zas se to rozjelo,bez toho aniz bys musel vypnout motor?
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

Prosím tě,manželka mi řekla,že se jí to seplo a jelo,aniž by vypínala motor.Prý přejela vlakový přejezd a jelo to už zase normálně!Mě se to ale nestalo.Já musel vypnout klíček.
Uživatelský avatar
octavka19tdi
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 bře 2006, 12:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavka19tdi »

Me to prave dela to ze pri zatezi vetsinou kopec , jakoze vypne a pak zapne a zas vypne a zapne a to bez toho aniz bych musel vypinat motor.
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

já musel vždycky vypnout klíček.......ale říkala manželka,že se už jí to nejelo,ale přejela koleje,přejezd a zase to jelo normálně!!Co ta eletrika tem,nemá tam někde na to vliv???
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Jak napsal Andre, ventil musí být správně nastavený.

Pak jsou možnosti hadičky, N75 elmag ventil, apod.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
garage
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 22 úno 2007, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od garage »

nemate nahodou vymlete to kolecko v turbu co ovlada lopatky pak zadne cisteni nepomuze (noteeth) a nebo chip (noteeth)
Golf GTI 245hp 6 speed 2WD
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

garage píše:nemate nahodou vymlete to kolecko v turbu co ovlada lopatky pak zadne cisteni nepomuze (noteeth) a nebo chip (noteeth)
A nebo chip znamená, že pomůže chip nebo jak tomu máme rozumět?
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
garage
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 22 úno 2007, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od garage »

reesha píše:
garage píše:nemate nahodou vymlete to kolecko v turbu co ovlada lopatky pak zadne cisteni nepomuze (noteeth) a nebo chip (noteeth)
A nebo chip znamená, že pomůže chip nebo jak tomu máme rozumět?
Pokud tam ma chip a ma ho moc nahulenej naftou tak to nestaci zregulovat to turba v horsim stavu delaji ale spise jsem to myslel jestli tam ma chip
Golf GTI 245hp 6 speed 2WD
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

já tam chip mám,ale dřív mi to nedělalo....myslíš,že stačí hadička,když je mizerná???ventil jsem taky zkoušel....
garage
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 22 úno 2007, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od garage »

mas vymlete kolecko ovladani klapek vymackana dirka tahla ventilu staci tri desetiny a je to hotovo vymen ho nebo trosicku prizdvyhni podlozkama pod ta kolecka ale pozor at nejsou moc tlusty je to potreba poradne rozmerit aby slo poradne zamacknout zpet a zkontroluj potom jeste volnost pohybu ovladaci klapky a pujde to
Golf GTI 245hp 6 speed 2WD
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

chcel si vediet ako sa to prejavovalo - auto slo do 90-110 km/h v celku normalne, a potom do nudzaku.vypol som kluc a znova to iste, ale ku koncu to uz boli muky a spadlo to prave pri predbiehani. Zopar krat sa mi podarolo ho prekonať tak že som tomu stupil na krky a preraďoval vo vyšších otáčkach. vtedy akoby vladalo tu tyčku potiahnuť viac. Jej chod bol asi len 4 mm a potom už len hrubá sila, keď je O.K. chodí od dorazu po doraz 11mm LAHKO!!
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

predtým som tiež povymieňal všetky hadičky, skúšal váhu 5ks, N75 2ks,
ale je pravda že som aj vyčistil turbo.
Ak máš toto vsetko prekontrolované tak potom pouvazuj o tých "podlozkách".
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Uživatelský avatar
PAIA
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 17 kvě 2006, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od PAIA »

garage píše:mas vymlete kolecko ovladani klapek vymackana dirka tahla ventilu staci tri desetiny a je to hotovo vymen ho nebo trosicku prizdvyhni podlozkama pod ta kolecka ale pozor at nejsou moc tlusty je to potreba poradne rozmerit aby slo poradne zamacknout zpet a zkontroluj potom jeste volnost pohybu ovladaci klapky a pujde to




jak myslýš ty podložky kam bych je měl dát myslýš na to táhlo podtlakovýho ventilu??? :?
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

nie na tycku, podlozky musia ist do turba, tam kde si cistil to vencekove koleso s naklapajucimi sa lopatkami.(Spalinovú cast)
bolo to tu uz popisane kde ich dat.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“