Ztrácí se voda A6...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
hapy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2007, 03:15
Bydliště: Brno

Ztrácí se voda A6...

Příspěvek od hapy »

Zdarec mám A6 r.96 2,5 TDi a ztrácí se mě chladící kapalina. Auto jsem koupil v prosinci a od té doby jsem už dolil 2 litry. Nevšiml jsem si, že by byla pod autem loužička. Může to být vodní pumpa? Tu se teď chystám měnit s rozvodama. Nebo spíš těsnění pod hlavou? Taky to má menší výkon když je to úplně studený. Tak po ujetí asi 500-1000 m je to už dobrý. Neví někdo co s tím??? :?
AUDI A6 2,5TDi AVANT QUATTRO
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

nedymi ti do biela?
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

jestly kouri bile tak mozna praskala hlava nebo tesneni , vynej vycko na dolivani oleje a podivej se jestly je tam bilej slem
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Muzu se zeptat co myslis "mensi vykon" kdyz je to uplne studeny? Ty tomu nalozis tak, ze poznas vykon? Jestli jo, tak ten motor odpravis fakt rychle.
Pokud je uplne ledova, tak se ji desne nechce do otacek. Ja to resim tak, ze nastartuju, pak se pripoutam, pripojim MP3 prehravac - utece cca 20 - 30 vterin, to uz se olej dostal vsude a vyjizdim. A zadnou ztratu vykonu nepozoruju. Pokud to natocim a hned vyjedu, tak v mraru reaguje na sebemensi ubrani plynu skubnutim - proste ledovej ropak no.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
hapy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2007, 03:15
Bydliště: Brno

Příspěvek od hapy »

že by to nějak kouřilo jsem si nevšiml. když jsem se ptal kamoša co jel za mnou, tak říkal, že si taky ničeho nevšiml. na to víčko se mrknu.trochu to kouří černě když mám tak 3000-3500 otáček a plnej plyn-ale to je asi normálka ne?
AUDI A6 2,5TDi AVANT QUATTRO
hapy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2007, 03:15
Bydliště: Brno

Příspěvek od hapy »

lt.kubosh píše:Muzu se zeptat co myslis "mensi vykon" kdyz je to uplne studeny? Ty tomu nalozis tak, ze poznas vykon? Jestli jo, tak ten motor odpravis fakt rychle.
Pokud je uplne ledova, tak se ji desne nechce do otacek. Ja to resim tak, ze nastartuju, pak se pripoutam, pripojim MP3 prehravac - utece cca 20 - 30 vterin, to uz se olej dostal vsude a vyjizdim. A zadnou ztratu vykonu nepozoruju. Pokud to natocim a hned vyjedu, tak v mraru reaguje na sebemensi ubrani plynu skubnutim - proste ledovej ropak no.
Nejsem blázen abych tomu hned naložil a testoval co to umí :roll:

ale když vyjedu tak to vůbec nechce do otáček.tím myslím otáčky cca do 2000. ani na jedničku se tomu nechce. ale po pár set metrech je to už dobrý.nejdřív jsem si taky myslel, že to je prostě "studenej ropák" ale mladá má VW CADDY 1,9 TDi 74Kw a hned za studena jí to jede stejně jako za tepla. A taťkova O1 1,9 TDi taky. A možná bych řekl, že jim to jede stejně celkově líp. Myslel jsem že je to tím, že ta audina je o dost těžší, ale nevím no. :?
AUDI A6 2,5TDi AVANT QUATTRO
hapy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2007, 03:15
Bydliště: Brno

Příspěvek od hapy »

Jo a taky jsem si všiml, že když mám víc jak ty 3000 ot. a plnej plyn tak se ten motor nebo nevím co rozvibruje. Když trochu uberu plyn a je to pořád v tech vysokých otáčkách tak to přestane. A když dám ten plnej plyn při nižších ot. do tech 3000 přibližně, tak to taky nedělá.
AUDI A6 2,5TDi AVANT QUATTRO
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“