
Ztrácí se voda A6...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ztrácí se voda A6...
Zdarec mám A6 r.96 2,5 TDi a ztrácí se mě chladící kapalina. Auto jsem koupil v prosinci a od té doby jsem už dolil 2 litry. Nevšiml jsem si, že by byla pod autem loužička. Může to být vodní pumpa? Tu se teď chystám měnit s rozvodama. Nebo spíš těsnění pod hlavou? Taky to má menší výkon když je to úplně studený. Tak po ujetí asi 500-1000 m je to už dobrý. Neví někdo co s tím??? 

AUDI A6 2,5TDi AVANT QUATTRO
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
Muzu se zeptat co myslis "mensi vykon" kdyz je to uplne studeny? Ty tomu nalozis tak, ze poznas vykon? Jestli jo, tak ten motor odpravis fakt rychle.
Pokud je uplne ledova, tak se ji desne nechce do otacek. Ja to resim tak, ze nastartuju, pak se pripoutam, pripojim MP3 prehravac - utece cca 20 - 30 vterin, to uz se olej dostal vsude a vyjizdim. A zadnou ztratu vykonu nepozoruju. Pokud to natocim a hned vyjedu, tak v mraru reaguje na sebemensi ubrani plynu skubnutim - proste ledovej ropak no.
Pokud je uplne ledova, tak se ji desne nechce do otacek. Ja to resim tak, ze nastartuju, pak se pripoutam, pripojim MP3 prehravac - utece cca 20 - 30 vterin, to uz se olej dostal vsude a vyjizdim. A zadnou ztratu vykonu nepozoruju. Pokud to natocim a hned vyjedu, tak v mraru reaguje na sebemensi ubrani plynu skubnutim - proste ledovej ropak no.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

Nejsem blázen abych tomu hned naložil a testoval co to umílt.kubosh píše:Muzu se zeptat co myslis "mensi vykon" kdyz je to uplne studeny? Ty tomu nalozis tak, ze poznas vykon? Jestli jo, tak ten motor odpravis fakt rychle.
Pokud je uplne ledova, tak se ji desne nechce do otacek. Ja to resim tak, ze nastartuju, pak se pripoutam, pripojim MP3 prehravac - utece cca 20 - 30 vterin, to uz se olej dostal vsude a vyjizdim. A zadnou ztratu vykonu nepozoruju. Pokud to natocim a hned vyjedu, tak v mraru reaguje na sebemensi ubrani plynu skubnutim - proste ledovej ropak no.

ale když vyjedu tak to vůbec nechce do otáček.tím myslím otáčky cca do 2000. ani na jedničku se tomu nechce. ale po pár set metrech je to už dobrý.nejdřív jsem si taky myslel, že to je prostě "studenej ropák" ale mladá má VW CADDY 1,9 TDi 74Kw a hned za studena jí to jede stejně jako za tepla. A taťkova O1 1,9 TDi taky. A možná bych řekl, že jim to jede stejně celkově líp. Myslel jsem že je to tím, že ta audina je o dost těžší, ale nevím no.

AUDI A6 2,5TDi AVANT QUATTRO
Jo a taky jsem si všiml, že když mám víc jak ty 3000 ot. a plnej plyn tak se ten motor nebo nevím co rozvibruje. Když trochu uberu plyn a je to pořád v tech vysokých otáčkách tak to přestane. A když dám ten plnej plyn při nižších ot. do tech 3000 přibližně, tak to taky nedělá.
AUDI A6 2,5TDi AVANT QUATTRO