Tak jsem si taky rozebral Feldu, už jsem na autech ledacos zdárně zvládnul, ale 1,9D mě školí...
Důvod rozborky byl tekoucí simerink kolem hřídele k řemenici čerpadla, teklo to do rozvodů.
Vyměnil jsem simerink a udělal sborku. Rozvody nastavil (riska, pravítko, kolík), ale neoznačil jsem si samozřejme polohu řemenice před rozebráním, takže pokus omyl
Po dvouhodinovém neúspěchu - ač jsem byl přesvědčenej, že byl předvstřik před rozborkou na doraz na max, jsem to zabalil. Kouř, smrad Avie, starování hodně dlouhé.
Po obědě a kávě jsem znovu dal předvtřik na max, jak jsem si myslel, že byl, nažhavil, drnk a jelo to. Dokonce líp, krásně za plynem, ale ten rachot...
Po dvou dnech ježdění mi to ale nedalo a trochu jsem ubral. Auto ztratilo elán, nešlo už tak za plynem, ale rachot stejnej. Tak jsem to chtěl dát zase na max a auto nejde pomalu ani natočit, nejede skoro vůbec. Teď už pokus omyl nezabírá.