2hmotý setrvák na 66Kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

KABi
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 03 říj 2006, 20:05
Odpovědi: 0

2hmotý setrvák na 66Kw

Příspěvek od KABi »

Zdravím,
chapi dá se nějak rozpoznat,jetli je 2hm.setrvák špatnej?Když je venku? Zaručeně?
Díky KABi
xpassat
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 20 zář 2006, 12:55
Odpovědi: 0

Re: 2hmotý setrvák na 66Kw

Příspěvek od xpassat »

KABi píše:Zdravím,
chapi dá se nějak rozpoznat,jetli je 2hm.setrvák špatnej?Když je venku? Zaručeně?
Díky KABi
Jaký máš kód motoru? Já teď např. zjistil, že na 81kW AFN nemám a to je pro mě překvapení měsíce (LOL)

viz:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=73571#73571
KABi
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 03 říj 2006, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od KABi »

Já mám AGR, 66KW. No raději bych bejval byl,taky překvapenej :D
xpassat
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 20 zář 2006, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od xpassat »

KABi píše:Já mám AGR, 66KW. No raději bych bejval byl,taky překvapenej :D
...no a jaké auto? AGR se dávalo do více aut...
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

v agr je zaručeně dvouhmota,jinak tam se daj mněřit vule opotřebení z hlavy ti neřenu,je na to tabulka,ale stejně sežeň jednohmotu a je klid
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

novej ma vuli od dorazu k dorazu 4mm, víc jak 10mm uz bych na auto vracel nerad
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Re: 2hmotý setrvák na 66Kw

Příspěvek od Huml »

xpassat píše:
KABi píše:Zdravím,
chapi dá se nějak rozpoznat,jetli je 2hm.setrvák špatnej?Když je venku? Zaručeně?
Díky KABi
Jaký máš kód motoru? Já teď např. zjistil, že na 81kW AFN nemám a to je pro mě překvapení měsíce (LOL)

viz:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=73571#73571
co máš za r.v., aby ses nedivil, ne všechny AFN v passatu maj jednohmotu, je to podle VINu
xpassat
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 20 zář 2006, 12:55
Odpovědi: 0

Re: 2hmotý setrvák na 66Kw

Příspěvek od xpassat »

Huml píše:
xpassat píše:
KABi píše:Zdravím,
chapi dá se nějak rozpoznat,jetli je 2hm.setrvák špatnej?Když je venku? Zaručeně?
Díky KABi
Jaký máš kód motoru? Já teď např. zjistil, že na 81kW AFN nemám a to je pro mě překvapení měsíce (LOL)

viz:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=73571#73571
co máš za r.v., aby ses nedivil, ne všechny AFN v passatu maj jednohmotu, je to podle VINu
B5, 1997, AFN..... nestraš mě (wallbash)
KABi
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 03 říj 2006, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od KABi »

scream píše:novej ma vuli od dorazu k dorazu 4mm, víc jak 10mm uz bych na auto vracel nerad


Málem jsem se osypal,má škoda je,že jsem toto přečetl,až po tom co jsem to namontoval. Ten můj měl vůli tak okolo těch 10mm +- . :( , ještě jsem to nenastartoval,to mě čeká ráno.Tak ani nebudu spát z toho co to bude dělat.
Pro montáž mě přesvědčilo porovnání ze setvákem ze 60tis. no zřejmě s tím autem nebylo ježděno nejlíp.
Zatím díky a zítra napíšu.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

já dával novej a ten měl i víc jak +-10mm, jestli je dobrej(starší) se poznává dost těžko
Uživatelský avatar
skoda405
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 25 led 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: PD

Příspěvek od skoda405 »

Chlapi ked sa uz pise o zotrvaku.Brat ma leona 81KW stazoval sa ze mu auto trasie za jazdy.tak som skusal na volnobehu vytocit motor pomalicky do otacok a pri 2300otackach tak s motorom sekne proste sa to zatrasie.neviem ci je to spravne vysvetlenie , ale je to zotrvak alebo to moze byt niektory silenblok??auto ma nabehane 120tisic a bol tam sportfahrwerk a 17 kola.

a este otazka pasoval by na PD 96KW ASZ 6kvalt zotrvacnik z Passat B6 96KW PD 6kvalt AVF.
dakujem za kazdu radu
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS


Yamaha FZ6S
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

a este otazka pasoval by na PD 96KW ASZ 6kvalt zotrvacnik z Passat B6 96KW PD 6kvalt AVF.
dakujem za kazdu radu


Nepasoval má jinde ozubení pro starter.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Napříč a podélně uložený motor, pro informaci, aby Tě někdo nenapálil.
Uživatelský avatar
skoda405
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 25 led 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: PD

Příspěvek od skoda405 »

pafka píše:Napříč a podélně uložený motor, pro informaci, aby Tě někdo nenapálil.
jj.preto som sa pytal kamarat ma taky motor reku zoberiem si do rezervy.dakujeem za radu :(
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS


Yamaha FZ6S
KABi
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 03 říj 2006, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od KABi »

Huml píše:já dával novej a ten měl i víc jak +-10mm, jestli je dobrej(starší) se poznává dost těžko
Takže prostě pri výměně spojky,je dobré to dát komplet jo?
Ráno jsem to nastartoval a mimo to,že se motor tak minutu třepal jak mlátička,to bylo dobrý.
Po cca 10km začalo,při plném zešlápnutí pedálu ve spojce něco dřít,jako kdyby dřelo ložisko-(jeho těleso) o přítlačák.Nebo vypínací páka. (wallbash) Nestalo se Vám to někomu? Díky KABi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“