Audi A6 1.9tdi AFN

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Audi A6 1.9tdi AFN

Příspěvek od arlie »

Mrkněte a ohodnoťte.
Auto má vše v sérii, jen EGR+KAT off.

Zde je log váhy a turba:
http://uloz.to/xTfRwd1/a6-afn-chip10-kveten-csv

Graf zde:
https://www.dropbox.com/s/m50d24wwhxtbd7q/graf.JPG


Obrázek
Naposledy upravil(a) arlie dne 03 bře 2014, 18:45, celkem upraveno 1 x.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

..

Příspěvek od Martin.D »

Pekne na tu váhu A6 bol ten chip asi nutný :)
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Re: ..

Příspěvek od arlie »

Martin.D píše:Pekne na tu váhu A6 bol ten chip asi nutný :)
81kW je na A6 vážně slabý, a to je ještě sedan.
Ale ještě bych tam pár koníku navíc snesl.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Co bych měl potom říkat já s Galaxy :-).

Hodnoty slušné, jen výkon mohl jít do vyšších otáček (ale to v sérii půjde asi dost blbě).

Ta špice na krouťáku, to klouzla spojka, nebo přefouklo turbo?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Marek77 píše:Co bych měl potom říkat já s Galaxy :-).

Hodnoty slušné, jen výkon mohl jít do vyšších otáček (ale to v sérii půjde asi dost blbě).

Ta špice na krouťáku, to klouzla spojka, nebo přefouklo turbo?
Galaxy to bude o 200kg asi někde jinde :D
Časem půjde třeba nějaký silnější HW, aby to zase trošku povylezlo.

To spíš přefouklo turbo. Nejsem sice odborník, ale kdyby podklouzla spojka, tak by byl spíš propad na grafu než spička ne? Pač se to měří na kolech na brzdě.
Oprav mě jestli kecám ;)
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

podle mě spojka
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

MirekX píše:podle mě spojka
Jak je možné, že to udělalo špičku? Pochopil bych opak. Proklouzne se spojka - tudíž se přeruší přenos sil od motoru ke kolům.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

ono těžko říct, co to přesně bylo. U klouzlé spojky to má nejdříve mírný pokles jak se začíná klouzat. Pak se spojka chytne, to je ta špička ale ihned jak při přilepení spojky poklesnou otáčky následuje propad. Všechno tady je, ale přefuk vypadá podobně
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

MirekX píše:ono těžko říct, co to přesně bylo. U klouzlé spojky to má nejdříve mírný pokles jak se začíná klouzat. Pak se spojka chytne, to je ta špička ale ihned jak při přilepení spojky poklesnou otáčky následuje propad. Všechno tady je, ale přefuk vypadá podobně
V tomto případě by to asi sedělo.
Bůhví, je tam sice původní dvouhmota, ale při jízdě se nezdá že by to podlouzlo, ani při plným v 2tis otáčkách.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

tohle je mírnej přefuk, prokluz vypadá tak, jak popsal MirekX ;)
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Jayson píše:tohle je mírnej přefuk, prokluz vypadá tak, jak popsal MirekX ;)
Mrkni na log v odkazu. Třeba by se zjistilo víc :).
Ale když už jsme u tý spojky. Kdo by měl na podélný AFN jednohmotu?. Třeba i se sadou.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

to jsi tam měl hodit aspoň trysky než jsi šel na čip... to už taková darda není, měl by jsi tam kolem 90kw minimálně a měl by jsi cestu otevřenou k dalším úpravám... pokud máš ještě nějaké v plánu myslím, že jako první dát čip nebylo šťastné řešení :( ale jinak hodnoty pěkné :)
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já bych se především zamyslel nad tím, proč výkon nechce jít přes 3600 otáček. Je to škoda, protože víme, že tyto motory jsou schopné výkonem daleko překročit hranici čtyř tisíc (i v sérii).

Čím to je? Nestíhá turbo? Neuchladí cooler? Málo paliva? Nebo všechno najednou?

Průběh točivého momentu je fajn - zanedbáme-li tu špičku, je tam maximum 320 Nm na otáčkách 2500, což je akorát (pro motor i spojku). Ale kdyby výkonová křivka lezla ještě o 500-800 otáček výše, bylo by na konci možná o deset koní víc.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
tradgidek
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 srp 2011, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od tradgidek »

taky si myslim,ze to ma tahnout mnohem dale... z meho grafu na AHF skoro do 5tis/ot tahne...
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Ve vyšších otáčkách nestíhalo čerpadlo. Na grafu to je vidět okolo 3800ot, hrbatý průběh. To jsme u Funa řešili. Možná by to vyřešilo nějaké čerpadýlko v nádrži, jako má PD.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“