Zvýšení výkonu od Cimbu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

wpradek
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 17 úno 2006, 17:21
Odpovědi: 0

Zvýšení výkonu od Cimbu

Příspěvek od wpradek »

Zdravím. Nemáte náhodou někdo jakoukoliv zkušenost s firmou Cimbu (MB), zabývající se zvyšováním výkonu motoru? Asi to u nich podstoupim, tak bych rád slyšel nějaký názory od zasvěcených. :) Díky
A4
RyVeS-Pavel
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 23 led 2006, 21:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RyVeS-Pavel »

Nejsem odbornik na chipy ale ja mam od Cimbu a spokojenost. Nechci se nikoho dotknout ale na Cimbu jsem mel nejlepsi reference.
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

RyVeS-Pavel píše:Nejsem odbornik na chipy ale ja mam od Cimbu a spokojenost. Nechci se nikoho dotknout ale na Cimbu jsem mel nejlepsi reference.
Cimbu je dobrý,ale Dieselpower je nejlepší!! (noteeth)
Obrázek
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Jojo, jak pravil Dukes. S Dieselpower neprohloupíš :)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

jaké používá dieselpower technologie?
Raptor181
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 23 led 2006, 14:06
Odpovědi: 0
Bydliště: West Slovakia - Ba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Raptor181 »

Tie najlepsie :-D :-D :-D
Škoda SuperB Combi
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Neznám nikoho, kdo by měl s Dieselpower jedinej problém, naopak, všichni jen chválej.
Dieselpower hlavně dělá to, co jinde nedělaj. Když máš problém s autem, rádi se ti na něj podívaj a pokusej se najít řešení a kde je chyba.
A další důležitá věc je, že u Cimbu zaplatíš daleko větší peníze....
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Jasny souhlas s Lustou, pokud cipovat, pak Dieselpower... :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Jindra
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 09 úno 2006, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Příspěvek od Jindra »

Slyšel jsem že Cimbu mění epromku a pak celoiu ŘJ zaleje do nějaké sračky aby se do ní nikdo nedostal. Nevím na kolik je to pravda.
Uživatelský avatar
mira
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 24 led 2006, 06:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od mira »

Jeste v dobach kdy mely jednotky dve pameti jsem jednu takovou dostal. ale vecer se skalpelem pred televizi to spravil. :-D
fabka
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 15 črc 2006, 13:13
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od fabka »

Zdravim, dal som si urobit na 74kw TDI PD cip u cimbu a zaraza ma jedna vec. Motor je zivy az od nejakych 1900 otacok, dovtedy sa dost dusi, mam pocit, ze je to o dost horsie ako seria, ta sa dusila pri plnom plyne len do tych 1400 otacok, potom uz zacala nabiehat. Od tych 2000 otacok je to samozrejme uz o niecom uplne inom, krutak stupa, auticko taha o dost lepsie jak pred cipom.

Zaujimali by ma vase skusenosti s cipom od cimbu, odkedy je citit nastup krutaku, pripadne ci je to v pohode, ze u mna je to az okolo tych 1900 otacok.

Motor je v pohode, ziadnu zavadu VAG nehlasi, tlaky tiez ok.
Uživatelský avatar
Luďan
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Baška

Příspěvek od Luďan »

Ahoj, taky mám fabii 1,9pda s chipem od cimbu a naprostá spokojenost. Chudák už má nalítáno 291.000km a motor se mě zdá v pohodě. Jede skvělě a pojede ještě lp, až na ní vyměním trysky a turbo a pak mi to celé doladí reesha. Cimbu je dobrý, ale drahý, navíc dělá jen jeden chip na jeden motor,aspoň teda myslím, opravte mě, pokud se mýlím.
Fabia 1,9tdi combi, chip, vstřiky z ARL 456.000km a stále jezdím :)
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

a dolazujou to pak aspon nejak individualne? nebo to tam jen nalejou, skasírujou a jedes?
fabka
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 15 črc 2006, 13:13
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od fabka »

Nic nedoladuju, teda pokial nie je nejaky problem. Prides, skontroluju ti RJ ci je ok, vymenia ti RJ za iny kus s ich SW, natocia, skontroluju ci je vsetko ok a si vybaveny. Este ti pozru cez VAG nejake tie hodnoty, ci ti neprebija, orientacne mnozstvo paliva, co ide do valcov a hodnoty z vahy vzduchu.
Ich princip je v tom, ze maju na kazdu verziu softu co vyjde zo Skodovky pre jednotlive typy motora upraveny cip. Tym by mali usledovat aj tie najmensie zmeny v originalnom sw. Kazdy sw vraj testuju aj na Jarove a v koncerne. Teda nieco taketo mi povedal.
Inak motor ide velmi kultivovane, narast krutaku je dost dobry, az na to spominane dusenie okolo tych 1500 otacok. Mozno je to subjektivny pocit, lebo hodnoty krutaku pri 1500 su podla grafu priblizne rovnake a pri 2000 je rozdiel cez 50Nm a stale rastie. Preto som chcel pocut nazory ostatnych.
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

hm, to jsem si myslel. to se mi moc nezdá.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“