Žádnej imo tě nemusí zajímat, pokud tam přehodíš čerpadlo tak do čerpadla zapojíš jeden drát se spínaným plusem přes klíček. A jezdíš.DaveM píše:oldaf: Teď to nemůžu najít, ale prej pak dělá problémy imobilizér. Ale psal to člověk, co v xsaře měnil komplet motor za ten starý. Proto jsem se ptal jaké jsou změny na nových motorech oproti těm ve 405, 205…
Takže to shrňme:
1.co všechno je třeba měnit? čerpadlo, vstřiky, trubky…? (asi podle typu že)
2.co na to elektronika?
3.co na stk a emisích?
Díky
co si pořídit za auto když chci zkusit jezdit na olej
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
Co se týče mě, mám zkušenosti s Citroenem BX 1,9D motor Peugeot. Nprosto bez problémů, bez úprav bral všechno co bylo mastný a trochu hořelo. Palivový filtr, kde se měnila pouze vložka, která tam pasovala ze Zetoru za 30kč byla jen třešnička na dortu
Dále Mercedes 201W 200D 53 Kw, taky naprosto bez problémů, najeto 30 000 km na RO a na motor jsem nikdy nešáhl. Dále Škoda Felicia, po 5000 km začalo chcát čerpado. Po opravě a přetěsnění materiálem netečným k RO bez problémů. Dále Fabia 1,9 Tdi PD, po 3000 Km v tahu vstřikovače, oprava byla hoooooodně drahá
Takže za mě Mercedes, nebo to BX


No já do toho lil různé druhy odformovacích olejů, jak minerálních, tak na rostliné bázi. Dle technických listů dokonalé palivo. Bod vznícení v rozmezí 42 až 100 stupňů, dle druhu, složení kerosin, plynový olej, Meřo, taky dle druhu. Vše krásně řiďounký. Prostě lepší jak nafta
Jenže to stejně to PD nerozchodilo 


-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 12 srp 2012, 12:21
- Bydliště: Dolní Břežany
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33564
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice

nemám žádnou kárku na naftu...
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Souhlasím s tebou. Ony ty informace často někde jsou, ale není to na jednom místě. Chtělo by to nějaké takové vlákno založit.Petr H. píše:nechtělo by to založit nějaké trvalé téma, a psát tam, mám to a to s takovým makovým motorem , jezdím na, v poměru tak a tak, předehřívám nebo né.. ujel jsem tolik a tolik a posralo se to nebo né, případně to a to.. takhle stejně nikdo nic neví a nelze vyhodnotit jestli je nějaký typ vhodnější nebo né. Co je hlavní z x témat stejně nelze ani vyhodnotit jestli a jak se chovají PDčka nebo různé HDI TDi JTD atd. Rotačky se naposledy vyskytovali v autech r.v. tak někdy 2002 u leckterých značek ani to ne. Řešit tyhle auta nemá smysl, jednak je to většinou obecně známé a jednak se nezadržitelně chystají do říše vrakovišt a za pár roků bude problém takové auto v trochu slušném stavu vůbec koupit.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Poprosím tímto moderátora, aby nám něco takového připravil, nebo upravil tohle téma: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=105427 je tam už něco. No spíš by to chtělo udělat nějakou šablonku, aby to psali všichni zhruba stejně a bylo to přehledné, případně, aby se to dalo se zvýšeným počtem kilometrů, nebo vzniklými závadami po čase aktualizovat, nebo upravit. A dát ho 2 odshora aby časem nezapadlo.
A hlavně nemilosrdně mazat vše co se netýká daného téma.
Např.
Typ vozu:
Čerpadlo(typ vstřikování):
Jezdím na (léto/zima):
V poměru (léto/zima):
Přidávám aditiva:
Na alternativní paliva ujeto:
Celkový proběh:
Filtry měním po:
Motorový olej interval výměny/typ:
Vzniklé závady:
navrhněte další co se vám zdá důležité. Možná by to chtělo hodit do nějaké tabulky aby to bylo přehledné.
A hlavně nemilosrdně mazat vše co se netýká daného téma.
Např.
Typ vozu:
Čerpadlo(typ vstřikování):
Jezdím na (léto/zima):
V poměru (léto/zima):
Přidávám aditiva:
Na alternativní paliva ujeto:
Celkový proběh:
Filtry měním po:
Motorový olej interval výměny/typ:
Vzniklé závady:
navrhněte další co se vám zdá důležité. Možná by to chtělo hodit do nějaké tabulky aby to bylo přehledné.
nemám žádnou kárku na naftu...