co si pořídit za auto když chci zkusit jezdit na olej

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

DaveM píše:oldaf: Teď to nemůžu najít, ale prej pak dělá problémy imobilizér. Ale psal to člověk, co v xsaře měnil komplet motor za ten starý. Proto jsem se ptal jaké jsou změny na nových motorech oproti těm ve 405, 205…
Takže to shrňme:
1.co všechno je třeba měnit? čerpadlo, vstřiky, trubky…? (asi podle typu že)
2.co na to elektronika?
3.co na stk a emisích?
Díky
Žádnej imo tě nemusí zajímat, pokud tam přehodíš čerpadlo tak do čerpadla zapojíš jeden drát se spínaným plusem přes klíček. A jezdíš.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
DaveM
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 úno 2012, 15:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od DaveM »

Ok díky
DaveM
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 úno 2012, 15:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od DaveM »

Včera jsme s kámošem dohadovali, jestli je technicky proveditelný překopat 2.0 HDI zpět na TD. Nebo úplně vyhodit motor a použít starší TD. Konkrétně P307. Je to trochu reálný nebo úplný sci – fi? CR po zkušenostech lidu z okolí nechci ani vidět, ale auto starší jak 10 let mě taky moc neláká. Díky
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

hdi na td jedině výměnou motoru (LOL)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

ale za tu hoknu by to nestalo za to. navic udelas z auta bastl.
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
radluko
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 črc 2012, 19:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od radluko »

Co se týče mě, mám zkušenosti s Citroenem BX 1,9D motor Peugeot. Nprosto bez problémů, bez úprav bral všechno co bylo mastný a trochu hořelo. Palivový filtr, kde se měnila pouze vložka, která tam pasovala ze Zetoru za 30kč byla jen třešnička na dortu :) Dále Mercedes 201W 200D 53 Kw, taky naprosto bez problémů, najeto 30 000 km na RO a na motor jsem nikdy nešáhl. Dále Škoda Felicia, po 5000 km začalo chcát čerpado. Po opravě a přetěsnění materiálem netečným k RO bez problémů. Dále Fabia 1,9 Tdi PD, po 3000 Km v tahu vstřikovače, oprava byla hoooooodně drahá (wallbash) Takže za mě Mercedes, nebo to BX
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr H. »

;) jak si to do toho PDčka lil? na 100% a předehříval jsi??
nemám žádnou kárku na naftu...
radluko
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 črc 2012, 19:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od radluko »

No já do toho lil různé druhy odformovacích olejů, jak minerálních, tak na rostliné bázi. Dle technických listů dokonalé palivo. Bod vznícení v rozmezí 42 až 100 stupňů, dle druhu, složení kerosin, plynový olej, Meřo, taky dle druhu. Vše krásně řiďounký. Prostě lepší jak nafta (noteeth) Jenže to stejně to PD nerozchodilo (LOL)
blesk.praha
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 12 srp 2012, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Dolní Břežany

Příspěvek od blesk.praha »

Pánové co Škody s motorem SDI, octavia i stará fabka je už to přece jen novější model, jestliže by to jelo na ty dobroty pak by to byla dobrá volba,Petr
petr
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

2001 fabia ATD 74kw tdi PD olej s petrolejem, 2x filtrovaný, ještě k tomu chipovaná, táhla na to palivo lépe jak kdejaká rotačka, auto ujelo všemu a ještě jsem voněl:) :D, najel jsem na ní tak 10 tis km:)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33564
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

blesk.praha píše:Pánové co Škody s motorem SDI, octavia i stará fabka je už to přece jen novější model, jestliže by to jelo na ty dobroty pak by to byla dobrá volba,Petr
a proč by to jet němělo ;)
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr H. »

;) nechtělo by to založit nějaké trvalé téma, a psát tam, mám to a to s takovým makovým motorem , jezdím na, v poměru tak a tak, předehřívám nebo né.. ujel jsem tolik a tolik a posralo se to nebo né, případně to a to.. takhle stejně nikdo nic neví a nelze vyhodnotit jestli je nějaký typ vhodnější nebo né. Co je hlavní z x témat stejně nelze ani vyhodnotit jestli a jak se chovají PDčka nebo různé HDI TDi JTD atd. Rotačky se naposledy vyskytovali v autech r.v. tak někdy 2002 u leckterých značek ani to ne. Řešit tyhle auta nemá smysl, jednak je to většinou obecně známé a jednak se nezadržitelně chystají do říše vrakovišt a za pár roků bude problém takové auto v trochu slušném stavu vůbec koupit.
nemám žádnou kárku na naftu...
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od blacklight »

Petr H. píše:;) nechtělo by to založit nějaké trvalé téma, a psát tam, mám to a to s takovým makovým motorem , jezdím na, v poměru tak a tak, předehřívám nebo né.. ujel jsem tolik a tolik a posralo se to nebo né, případně to a to.. takhle stejně nikdo nic neví a nelze vyhodnotit jestli je nějaký typ vhodnější nebo né. Co je hlavní z x témat stejně nelze ani vyhodnotit jestli a jak se chovají PDčka nebo různé HDI TDi JTD atd. Rotačky se naposledy vyskytovali v autech r.v. tak někdy 2002 u leckterých značek ani to ne. Řešit tyhle auta nemá smysl, jednak je to většinou obecně známé a jednak se nezadržitelně chystají do říše vrakovišt a za pár roků bude problém takové auto v trochu slušném stavu vůbec koupit.
Souhlasím s tebou. Ony ty informace často někde jsou, ale není to na jednom místě. Chtělo by to nějaké takové vlákno založit.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr H. »

Poprosím tímto moderátora, aby nám něco takového připravil, nebo upravil tohle téma: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=105427 je tam už něco. No spíš by to chtělo udělat nějakou šablonku, aby to psali všichni zhruba stejně a bylo to přehledné, případně, aby se to dalo se zvýšeným počtem kilometrů, nebo vzniklými závadami po čase aktualizovat, nebo upravit. A dát ho 2 odshora aby časem nezapadlo.
A hlavně nemilosrdně mazat vše co se netýká daného téma.
Např.
Typ vozu:
Čerpadlo(typ vstřikování):
Jezdím na (léto/zima):
V poměru (léto/zima):
Přidávám aditiva:
Na alternativní paliva ujeto:
Celkový proběh:
Filtry měním po:
Motorový olej interval výměny/typ:
Vzniklé závady:

navrhněte další co se vám zdá důležité. Možná by to chtělo hodit do nějaké tabulky aby to bylo přehledné.
nemám žádnou kárku na naftu...
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Tabulka by byla asi problem, tady to jde nejak mimo moznosti uprav prispevku, coz kazdy muze videt.
Zalozit tema neni problem, do prvniho prispevku se da tato sablona jako navod a muzeme frcet.
Prispevky ktere by byly mimo tento vzor delete a hotovo.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“