upravy bmw e39 525tds

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..kazdopadne vsetko sa da len treba chciet, potencial na ladenie je dost slusny aj ked om606 to nikdy nebude


..turbom treba zacat to by som mal aj ja ale zatial to nejde :D bo z hovna bic neupleties, mensia nevyhoda e39 je ze vazi cez 1,5 tony a to tiez neprida vykonu inak je to fajnove vozenie, otec mal dlho tdso poladene iba chip, egr off a tlak na turbe a behalo to slusne

..ps: neviem preco vsetci tak svete tvrdite ze je teazke urobit cip ked je tam primitivna jednotka MSA v ktorej toho nieje vela na upravovanie, to je podla mna najmensi probel, sam sa teraz v tom vrtam a nevidim problem, mal som v cipe cca 63mg nafty a s dobrym turbom by tam bolo daleko cez 180ps

(hm)
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

si take myslim, ze chipovani teto jednotky neni takovy problem..... moc toho totiz neumi :-) proto taky neni problem predelat to na mechaniku a auto funguje az na par detailu (ktere zrovna pri ladeni vykonu nejsou moc dulezite). ono vsechny stare tds a tdi jsou na tom podobne, ty jednotky umi par veci a v motoru je jeste minimum elektroniky. ono e36 neni take zrovna lehka, natoz kdyz dawe2706 ladil omegu v kombiku.....
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..preco moja e36 kombi vazi 1480kg malo to sice nieje ale nemej ako omega a podobne :)

..no ja ked to nejako priebezne odladim a odmerai casy nejake tak to dam zmerat uz len pre tu srandu
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

bjukemen píše:..preco moja e36 kombi vazi 1480kg malo to sice nieje ale nemej ako omega a podobne :)

..no ja ked to nejako priebezne odladim a odmerai casy nejake tak to dam zmerat uz len pre tu srandu
Noo nikdo neříkal,že to čerpadlo potenciál nemá a taky že to nejde :) já teba měl i po čipu max 46mg/z a čipač co mi to tam lil mi tvrdil,že víc tam prostě nedá....Uplně koukám,že jsi tam dokázal dát přes 60mg/z.
Jde o to vědět o někom kdo to umí a nemá soft za 30000,- (ECM2000 a pod)
Spíš by to ladění bylo hooodně zdlouhavý.
Pro představu:
Máš už vyměněný turba a různý kraviny kolem a chceš čip.Dojedeš k někomu kdo má brzdu a už to začne.Skušenej čipař Ti naladí auto tak aby za Tebou nebyla clona jako prase (neberu spotovní účely)
Změří výkon aby zjistil,že je vše OK a nahraje nějakej hrubej soft. Po změření už vidí kde to chce přidat a ubrat atd. ALE pokaždé se musý vycvaknout epromka z jednotky a smazat a nahrát další mapa.Takhle to může dělat klidně i 10krát jelikož přes jednotku neovlivní turbo a tak musí jít krůček po krůčku.
Já to chctěl tak udělat...za každou cenu jsem chtěl mít dobrou spotřebu a výkon,když ho budu potřebovat...ale takovýho člověka jsem nenašel a tak mechanika byla jasná volba.
Jednotka je sice jednoduchá ,ale čip není jen přidat naftu!!!
Já třeba zkusil na své mechanice přidat extrémě naftu a to auto nejelo líp než když jsem trochu ubral..
Kdybych věděl,že umíš na té naftě až tolik přidat,tak bych se na to slovensko i vydal......... ale mechaniky nelituju..Jelo to parádně.
http://www.youtube.com/watch?v=0kIYRLz7 ... ture=g-upl
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..ano toto vsetko je pravda co pises,aj s tou RJ je to otrava, zakazdym ju zorobrat atd atd. ale inak to nejde bohuzial, ja zase koli tomu nebudem davat mechaniku, ta u mna pripada do uvahy iba ked sa mi zadrie el. hlava na tomto, ale dufam ze to nebude tak skoro, je pre mna lepsie jazdit takto.. :)

..hmm s tou naftou si to mal teda zaujímave iba tolko malo pridal.?.. sa mi to nezda, no kazdopadne ja som ubral lebo taky dym ze amen...ano nieje vsetko nafta aspon u seba si to vsimam aku treba lambdu aby to dobre islo...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

motor musí byť správne nastavený, keď sú rozvody a predvstrek na chlp správne a aj dávka paliva dobre nastavená tak ten motor bude mať +- továrenské hodnoty (lebo 80% TDS má kvôli zlým nastaveniam tak možno 95kW a do 250Nm ;) ), po tom sa môže začať s čipovaním, a tam sa dá dostať keď je človek šikovný a motor dobrý, aj na 180PS, s lepším turbom aj na 200, ale tam už bude čerpadlo určite na hrane,
Ale bude z toho vôbec nejaký úžitok? kvôli pár koníkom hore dole báť sa vybrať na dlhú cestu lebo nevieš či tam dôjdeš a niečo ti pod kapotou nerupne? môj osobný názor keď chceš auto aj na bežné jazdenie tak taký chip do 170koní a tak do 330Nm - s tým sa už jazdí veľmi krásne a aj motor to vydrží dlhodobo, keď chceš viac tak predaj a kúp si 530d, tam sa dostaneš zo 135/142kW chipom aj na 170
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

bjukemen - v inzerciách je veľa tds na diely, el hlava keď odíde tak druhú máš za 50 až 100€ z nejakej, pretesníš, vymeníš, nastavíš, práca na 2hodinky a veselo jazdíš ďalej, a nič programovať spárovať nemusíš, len sú 2typy nato treba dávať bacha že ktorý potrebuješ
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

no vida takze to je este lespie ked sa daju zohnat to ma teda tesi :)


a ktvojmu prvemu prispevku poviem iba tolko ze kto sa boji nesmie do lesa :D
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

ja už deriem druhý motor, takže hej trochu sa aj bojím :D
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

viktorddd píše:ja už deriem druhý motor, takže hej trochu sa aj bojím :D
(rofl)
m3arko
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 19 čer 2012, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Liptovský Hrádok

Příspěvek od m3arko »

pani akoze neviem ale tak zbytocne sa tu rozobera preco to chcem upravoat a podobne, nieje to na sprinty je to na bezpecnejsie predbiehanie. proste chcem vacsi vykon a hotovo,
co je podstatne nerad by som stratil BC a tempomat preto som sa pytal ci je mozne to dostat na 200 koni s elektronickym cerpadlom.
k tym cerpadlam treba menit cele mechanicke cerpadlo alebo len hlavu?
a je tato prestavba moc narocna?ci je to len vymenit cerpadlo nastavit a jazdit?
dik za odpovede.
a prosim zbytocne to tu nesvinte diskusiami o tom preco sa to ide upravovat.
Ja tu chcem len zbierat cenne info lebo je tu par ludi co to ma upravene celkom slusne. viem ze maju mechanicke cerpadla len som nevedel celkom jasne preco je to dolezite pri konecnom ladeni tam dat mechaniku.
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

m3arko píše: k tym cerpadlam treba menit cele mechanicke cerpadlo alebo len hlavu?
Teď to myslíš jak? Jakože kdybys chtěl dávat mechanické čerpadlo, tzn. mechanické ovládání, tak zda stačí vyměnit jenom vrch a nechat spodek původní?

Jestli to myslíš takto, tak tudy cesta určitě nevede. Spodek žádného čerpadla ovládaného elektronickou cestou nemá další komponenty potřebné k mechanické regulaci jako je např. odstředivý zátěžový regulátor, tlakový korektor dávky paliva atd...
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

m3arko píše:pani akoze neviem ale tak zbytocne sa tu rozobera preco to chcem upravoat a podobne, nieje to na sprinty je to na bezpecnejsie predbiehanie. proste chcem vacsi vykon a hotovo,
co je podstatne nerad by som stratil BC a tempomat preto som sa pytal ci je mozne to dostat na 200 koni s elektronickym cerpadlom.
k tym cerpadlam treba menit cele mechanicke cerpadlo alebo len hlavu?
a je tato prestavba moc narocna?ci je to len vymenit cerpadlo nastavit a jazdit?
dik za odpovede.
a prosim zbytocne to tu nesvinte diskusiami o tom preco sa to ide upravovat.
Ja tu chcem len zbierat cenne info lebo je tu par ludi co to ma upravene celkom slusne. viem ze maju mechanicke cerpadla len som nevedel celkom jasne preco je to dolezite pri konecnom ladeni tam dat mechaniku.
Je to úplně jednoduchý, kup mechanický čerpadlo z E28 2,4td a normálně ho tam namontuj. Pokud umíš čerpadlo rozebrat a složit tak si do něj dej čelní vačku z TDSa, má větší zdvih.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Odpovědět

Zpět na „BMW“