Passat 2.0 TDI BMP - cukání a divný zvuk při tím
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat 2.0 TDI BMP - cukání a divný zvuk při tím
Zdravím, mám problém, při teplém motoru a hlavně když je tepleji venku, tak mi auto škube zhruba od 1800 do 2200 ot. ale jen při přidání tak cvrt nebo půl plynu a když jako přidáš rychle, když pomalu tak to neudělá a hlavně takovej zvuk divnej jak když ždíme pračka nebo tak ... v zimě to jako nedělá moc. Už jsem si četl různé varianty, ale stále nevím co by to mohlo být ... tak bych byl rád kdyby si někdo podělil o zkušenost

-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
ventil EGR-to je ta příčina.Nejlépe zaslepit je poškubání.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem to tu dělal a vše OK.Nechápu co by se mělo rozpálit? Pozaslepení nemáš v sání bordel a jde to lépe do otáček a ještě jde dolů spotřeba.Takže já zaslepuji a všichni jsou spokojeni.Samozřejmě se musí upravit soft,jinak se rozbliká žhavení. 
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
A dpf nic jo? Právě by se měla spotřeba zvýšit ne, recirkulace prý je využívaná ze 40 % u nafty a když ji odstavím, tak se to i blbě chladí. JO ty sračky to je pravda, to tam je pěknej bordel to jsem koukal. Já měl prostě divnej pocit, když se odpojil EGR cítíl jsem smrad, pač mi přišlo, že to vyvovalo regeneraci filtru a tím to začlo smrdět, pač je pak horkej výfuk ...
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Když píšu že vše funguje OK,tak nechápu tvé dotazy,že se to nechladí či co.Nevím kam na ty bludy chodíš,ale je potřeba to vyzkoušet a vidět realitu a ne jedna paní povídala a franta v hospodě mi říkal a podobně.
Pro ty pomalu chápající to napíši ještě jednou,spotřeba šla dolů cca 1/4-1/2L,DPF funguje normálně,nic se nepřehřívá/ani nevidím důvod,proč by mělo/,sání čisté a náběh turba do 2000t otáček lepší/možná /malinko je víc slyšet náběh turba/.Veškeré cukání a díry ve výkonu jsou pryč.Nárůst výkonu krásně plynulý.Víc k tomu už nemůžu dodat.Provedeno na autech:passat motor BMP s DPF,octavia motor BMM s DPF
Pro ty pomalu chápající to napíši ještě jednou,spotřeba šla dolů cca 1/4-1/2L,DPF funguje normálně,nic se nepřehřívá/ani nevidím důvod,proč by mělo/,sání čisté a náběh turba do 2000t otáček lepší/možná /malinko je víc slyšet náběh turba/.Veškeré cukání a díry ve výkonu jsou pryč.Nárůst výkonu krásně plynulý.Víc k tomu už nemůžu dodat.Provedeno na autech:passat motor BMP s DPF,octavia motor BMM s DPF
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Tak si se to učil špatně.EGR nic nešetří pouze,znovu spaluje výfukové plyny.Takže to má lepší emise.Při ustálený jízdě je EGR takžka zavřen tudíž nefunkční.EGR je problém u motorů s turbem,protože ovlivňuje proudění plynů ve výfuku a tím nepřímo i roztáčení turba.
Jinak škubání odstraníš i novým EGR ventilem,takže pokud chceš každých 50tkm měnit EGR tak nic nezaslepuj a kupuj nový.
Ale nepiš tady plky o chlazení a 40% využití nafty.To je prostě nesmysl.
Jinak škubání odstraníš i novým EGR ventilem,takže pokud chceš každých 50tkm měnit EGR tak nic nezaslepuj a kupuj nový.
Ale nepiš tady plky o chlazení a 40% využití nafty.To je prostě nesmysl.

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
To vím, že se spalujou plyny znovu a tím se tam jako nacpe více plynu a mělo by to vidět na spotřebě, no tak asi realita je jiná a při ustálené jízdě by měl právě jít ... Nevím, to je jedno, každopádně asi máš pravdu a dík za názor, akorát by mě zajimalo, co by se mu jako stalo, že by se unavil nebo opotřeboval ...
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Stačí ho rozebrat a pochopíš v čem je problém.Zadírá se tam dřík a pak to nejde plynule a cuká to.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Tak ale má svůj význam a učitel nám to říkal takhle, tak vy to berete moc s praktickýho hlediska, ale když rozebereš teorii, je to něco jinýho, al eto je jedno, jako každopádně to je kvůli emisím to jo ... Taky jsem si říkal, že se zadírá ten dřík toho ventilu, taky mě to napadlo, taky aby ne, když se nemaže a ještě je zasranej od sazí ... Opět blbě vyřešené, zajímalo by mě jestli i CR mají takovýhle problémy ...