Passat 2.0 TDI BMP - cukání a divný zvuk při tím

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Honza 3C2
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 04 srp 2012, 15:15
Odpovědi: 0

Passat 2.0 TDI BMP - cukání a divný zvuk při tím

Příspěvek od Honza 3C2 »

Zdravím, mám problém, při teplém motoru a hlavně když je tepleji venku, tak mi auto škube zhruba od 1800 do 2200 ot. ale jen při přidání tak cvrt nebo půl plynu a když jako přidáš rychle, když pomalu tak to neudělá a hlavně takovej zvuk divnej jak když ždíme pračka nebo tak ... v zimě to jako nedělá moc. Už jsem si četl různé varianty, ale stále nevím co by to mohlo být ... tak bych byl rád kdyby si někdo podělil o zkušenost :) :?
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

ventil EGR-to je ta příčina.Nejlépe zaslepit je poškubání.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Honza 3C2
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 04 srp 2012, 15:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza 3C2 »

No a přehrání softu by nepomohlo? No zaslepit nevim nevím, jednou jsem ho odpojil a jelo to jinak, sice to neškubalo, ale divně se to chovalo, šlo to více odspoda teda, ale takovy dutý mi to přišlo a hlavně se to nějak rozpálilo celý, sem cítil nějaky smrad ...
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Už jsem to tu dělal a vše OK.Nechápu co by se mělo rozpálit? Pozaslepení nemáš v sání bordel a jde to lépe do otáček a ještě jde dolů spotřeba.Takže já zaslepuji a všichni jsou spokojeni.Samozřejmě se musí upravit soft,jinak se rozbliká žhavení. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Honza 3C2
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 04 srp 2012, 15:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza 3C2 »

A dpf nic jo? Právě by se měla spotřeba zvýšit ne, recirkulace prý je využívaná ze 40 % u nafty a když ji odstavím, tak se to i blbě chladí. JO ty sračky to je pravda, to tam je pěknej bordel to jsem koukal. Já měl prostě divnej pocit, když se odpojil EGR cítíl jsem smrad, pač mi přišlo, že to vyvovalo regeneraci filtru a tím to začlo smrdět, pač je pak horkej výfuk ...
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

blbě chladí? to spíš naopak
polo 1.4tdi AMF
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Když píšu že vše funguje OK,tak nechápu tvé dotazy,že se to nechladí či co.Nevím kam na ty bludy chodíš,ale je potřeba to vyzkoušet a vidět realitu a ne jedna paní povídala a franta v hospodě mi říkal a podobně.
Pro ty pomalu chápající to napíši ještě jednou,spotřeba šla dolů cca 1/4-1/2L,DPF funguje normálně,nic se nepřehřívá/ani nevidím důvod,proč by mělo/,sání čisté a náběh turba do 2000t otáček lepší/možná /malinko je víc slyšet náběh turba/.Veškeré cukání a díry ve výkonu jsou pryč.Nárůst výkonu krásně plynulý.Víc k tomu už nemůžu dodat.Provedeno na autech:passat motor BMP s DPF,octavia motor BMM s DPF :D
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Honza 3C2
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 04 srp 2012, 15:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza 3C2 »

Tak pamatuji si, že jsme se učili ve škole, že to egr chladí výfuk plyny a že šetří palivo při ustálené jízdě...proč by ho tam pak dávali, mě to přijde divný ho odstavit prostě, vím, že to je lepší, ale to by každej musel zalepit egr ... :)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

tak urcite ti nic neusetri ked motor dusia plyny a turbo tlaci do vyfuku a nie do sania je to len kvoli emisiam nic viac
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Tak si se to učil špatně.EGR nic nešetří pouze,znovu spaluje výfukové plyny.Takže to má lepší emise.Při ustálený jízdě je EGR takžka zavřen tudíž nefunkční.EGR je problém u motorů s turbem,protože ovlivňuje proudění plynů ve výfuku a tím nepřímo i roztáčení turba.
Jinak škubání odstraníš i novým EGR ventilem,takže pokud chceš každých 50tkm měnit EGR tak nic nezaslepuj a kupuj nový.
Ale nepiš tady plky o chlazení a 40% využití nafty.To je prostě nesmysl. (LOL)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Honza 3C2
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 04 srp 2012, 15:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza 3C2 »

To vím, že se spalujou plyny znovu a tím se tam jako nacpe více plynu a mělo by to vidět na spotřebě, no tak asi realita je jiná a při ustálené jízdě by měl právě jít ... Nevím, to je jedno, každopádně asi máš pravdu a dík za názor, akorát by mě zajimalo, co by se mu jako stalo, že by se unavil nebo opotřeboval ...
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Stačí ho rozebrat a pochopíš v čem je problém.Zadírá se tam dřík a pak to nejde plynule a cuká to.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

cele egr von,dať upraviť soft a uvidíš sám,že to čo tu píšeš je úplná hlúposť (noteeth) egr je tam len kvôli emisiám, kvôli ničomu inemu..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Honza 3C2
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 04 srp 2012, 15:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza 3C2 »

Tak ale má svůj význam a učitel nám to říkal takhle, tak vy to berete moc s praktickýho hlediska, ale když rozebereš teorii, je to něco jinýho, al eto je jedno, jako každopádně to je kvůli emisím to jo ... Taky jsem si říkal, že se zadírá ten dřík toho ventilu, taky mě to napadlo, taky aby ne, když se nemaže a ještě je zasranej od sazí ... Opět blbě vyřešené, zajímalo by mě jestli i CR mají takovýhle problémy ...
tely
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 25 črc 2012, 22:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od tely »

Zdravim. Mám dotaz na Sharika. Mam Seata 125kw kod motoru BMN a elektricky egr ventil. Mám vyndaný filtr pevných částic a chip na 140kw. Slo by a popřípadě za kolik egr zaslepit a softverově upravit aby to nehlásilo chybu? Dík za odpověd
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“