Pada do noudzaku neviem si rady

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Wlado92
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 21 dub 2012, 09:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Pada do noudzaku neviem si rady

Příspěvek od Wlado92 »

ked tomu tlacim podlahu tak medzi 160-190 ma hodi do noudzaku vypis VAS horni mez plniciho tlaku prekrocena neviete mi poradit dakujem
Naposledy upravil(a) Wlado92 dne 13 srp 2012, 11:08, celkem upraveno 1 x.
AdrianoCz
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 13 črc 2011, 08:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od AdrianoCz »

nejspíš zanešená regulace turba, je tu tady o tom mraky, stačí hledat
Octavia Combi 2002 ALH Ambiente chip cca 85 kw
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

ještě, že jsi napsal "auto" jinak by si myslel, že jde o nějaký přeplňovaný kolo :-)
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
Wlado92
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 21 dub 2012, 09:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wlado92 »

ale ide o to ze mi to robilo aj na starom teraz je tam VB a robi to nanom a je nove
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ano nové tam môže byť,keď je zle nastavená banka...alebo vadný N75 ventil...keby si aspoň model ,motor a ročník napísal,najlepší by bol aj tak log.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
Wlado92
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 21 dub 2012, 09:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wlado92 »

takze je to Golf IV 66kw ALHcko 2003 rocnik vsetko v poriadku aj po softe po vymene turba za VB trysiek za race 520 druhy cooler C-ckove cidlo zacalo to robit po spraveni dalsieho zavada pretrvava stale ta ista prekrocena regulacna mez plniaceho tlaku takze co odporucate N75 vymenit pozret ci je dobre nastavene turbo a co je mozne ze by to este robilo
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Tak pokud je turbo nový, tak bych větší pozornost věnoval na N75. Půjč si ho od někoho a pokud to poletí normálně, tak máš jasno.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“