Nastaveni rozvodu na BKD a chip

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Nastaveni rozvodu na BKD a chip

Příspěvek od tiff »

Zdravim, mam 2.0 tdi s chipem od Dieselpower.
Delal jsem ted ve 120,000km rozvody a po vymene se mi klasicky zvysila spotreba.
Dvoulitr zere normalne, ale 0.9l/h na volnobeh a 7l pri dedkojizde podle predpisu je moc i na tenhle motor :)
Rekl bych, ze problem bude v posunu casovani vacky vuci klice, a mel bych tedy par otazek na zkusenejsi :)

Serizuje se jen vacka, ktera pohani vstriky, nebo se musi seridit obe?

Chip byl delany v 50,000km na originalnich rozvodech. Kdyz se ted do toho budu vrtat, musi se jednotka dnejak doladit?
codll
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 07 pro 2008, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Beroun

Příspěvek od codll »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=47910 jinak jen jedna a sinchronizace 0
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Dik, to jsem cetl, ale tam se resi hlavne 1.9, tak me zajimalo jestli neni u dvouvackovy 2.0 nejakej zasadni rozdil.
A taky nevim, jestli se tim nejak nerozhodi upraveny hodnoty v jednotce, kdyz byly nastaveny na buhvijak natoceny vacce a ja to ted seridim na nulu, tak abych si neudelal diru do pistu, nebo tak neco :)
codll
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 07 pro 2008, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Beroun

Příspěvek od codll »

urcite ne serid jen tu jednu kde je vysokotlaky cerpadlo jinak stejni serizeni 1.9 a 2.0
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

je potřeba seřídit správně obě
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Aha, jake vsechny hodnoty mam teda ve VAGu sledovat, aby to bylo spravne?
codll
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 07 pro 2008, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Beroun

Příspěvek od codll »

AHA a jak se resi ta druha ? to je jen mechanicky ne ?
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Mozna bude figl v tom, ze se vyfukova vacka nastavi podle VAGu, potom se zmeri, o kolik se musela pootocit proti puvodnimu stavu, a o stejny uhel se potom seridi i saci vacka.
Co by se vlastne stalo, kdyz by se seridila jen jedn vyfukova vacka a saci se nechala tak jak je?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

seřídíš sací podle VAGu na nulu a pak podle ní tu výfukovou na kolíky
codll
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 07 pro 2008, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Beroun

Příspěvek od codll »

omlouvam tiff za spatnou radu a tak to jsem delal chybu (hm) dal jsem je do nastaveni a pak pouze jednu na nulu no jo no nejednou my huml prodadil ale taky jsem mladci a musim se porad co ucit
Douf
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 lis 2010, 10:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno, Svitavy

Příspěvek od Douf »

Ahoj, je možný , že při špatném nastavení pouze výfukové vačky bude auto ukazovat na volnoběh nžší spotřebu ( 0,4l ) i v provozu nižší spotřebu průměr 5,2l , ale pojede tak o 15% hůře než při správném nastavení a hlavně bude žrát asi tak o litr víc než ukazuje palubák? Sací vačka ukazuje na Vagu rovnou nulu.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, je to možný
Douf
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 lis 2010, 10:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno, Svitavy

Příspěvek od Douf »

Děkuji za fundovanou odpověď, pokud nezvítězím u servisáka co to udělal, tak se na Vás v brně obrátím, jestli by bylo možné nastavit rozvody správně.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“