1L Toledo TDi AFN Magnus (alias Traktor)

Tato sekce slouží k prezentaci vozů členů tohota fóra.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
palinator
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 říj 2010, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Chvaletice

1L Toledo TDi AFN Magnus (alias Traktor)

Příspěvek od palinator »

Tak jsem si koupil Traktor.
Mělo by být bez koroze krom pravých předních dveří, vše je jinak skryto opravami a zespod nástřikem, ale není moc vidět že by to bylo úplně kantáre. Klima nechodí, stejně tak podsvícení přístrojů a klakson (což mě se*e), je nějaká uvolněná ruční brzda (v dolní poloze se kvrdlá).. na nic víc jsem zatím nepřišel. Motor klape hodně hezky, turbínka si jen tak sviští, cestou domů počítač ukázal průměr 3,5 l/100 km, budu to sledovat podle tankování, jak kecá. Svezení je s tím pěkný, mělo by to být bez investic, ale vždycky se něco najde. Co se týče srovnání s Vectrou B 1,6 16v, tak Toledo je mnohem agilnější a přijde mi v něm více místa, řazení i řízení lepší, chytřejší řídící jednotka, ale je opravdu zastaralé (což mě zase nevadí) .. výhodu vidím v tom, že mechanika Toleda má před sebou budoucnost, ECOTEC v Opelu za chvíli umře a už teď se při nájezdu 219000 km (stejně jako koupené Toledo) postará o 1l oleje na 3000 km.

Plány:
udržet to v plně funkčním stavu, aby to trochu nějak vypadalo, v žádným případě nechci zevnějšek nějak kurvit nějakejma kravinama, možná se jednou podívám do Dieselpoweru, jestli nad tím autem nezlomim hůl (což bych fakt nerad).

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Prinejmensim bych doporucil trysky. Nedavno jsem byl pritomen zmenam pri prehozeni powerplus 764 trysek na AHU bez SW doladeni na jedne Ibize - kdybych to nezazil tak vskutku neuverim ... proste jine auto a tam je koeficient narustu koni ve stadu v pomeru s vydaji znacne pozitivnim zjistenim a navic jeste udelas udrzbu:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30616
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Gratulace k novému povozu. AFN je podle mě nej motor od VAG, navíc s tou kilometráží je akorát zajetej :)

jinak před nějakýma úpravama bych začal hezky novejma filtrama, nový vedení podtlaku, zaslepit egr, vyčistit sání a turbo - a ono to taky trochu ožïje :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
palinator
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 říj 2010, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Chvaletice

Příspěvek od palinator »

To auto má bejt po rozvodech, po výfuku, dvouhmotě a dalších kravinách, takže celkem bez investic. Palivák je novej, teď jenom pro sichr vyměnim olej a filtry.

Co se týče úprav, tak mám představu právě udělat spíše jen údržbu s lehkým navýšením výkonu. To znamená vyčistit sání, zaslepit EGR, repas turba (chci buď nechat VNT15 nebo GT1749), trysky PP520, pokusit se něco udělat s intercoolerem (FMIC je asi trochu problém, protože tam překáží příčka) a odladit to trochu od Dieselpoweru. Od toho auta nečekám velký výkony, už teď je motor daleko rychlejší, než zbytek auta a to si myslím, že nepřeháním. Spíš chci stlačit cenu provozu co nejníž - proto se bojím větších trysek, aby mě nepodřízly účinnost i při nízkých zatíženích. Taky přemýšlím o nastavení vstřikovačů na vyšší otevírací tlaky - jestli to efektivitě pomůže. Ale musím říct, že na EURO 2 je to dost slušnej ekolog - když tomu dám kotel, tak to moc nezakouří, možná stejně jako strejdovi na OII na 1,9 TDI-PD.
palinator
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 říj 2010, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Chvaletice

Příspěvek od palinator »

Nějaké nové foto za provozního stavu - čili zasraný jak jetel.

ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
suri
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 14 čer 2011, 17:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od suri »

:-D
palinator
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 říj 2010, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Chvaletice

Příspěvek od palinator »

Ó jé a já myslel že si tady od Virtu odpočinu. :bang: :lol:
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4278
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

ne (LOL)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Odpovědět

Zpět na „Vozy členů fóra“