úprava vytápění tdi- úvaha a názory - vaše zkušenosti,nápady
Moderátoři: šulda, Moderátoři
úprava vytápění tdi- úvaha a názory - vaše
Jestliže má jedna žhavka proudový odběr 14A tak při napětí 12V má 168W když jsou tři tak je to nějakých 500W. Kdo má bufík 3-5 kW což je 6-10 x větší výkon ví že ohřátí trvá nějakou chvíli, ale rozhodně ne sekundy. Tak asi nikdo kdo umí počítat a chodil do sedmý třídy na fyziku a je soudný nemůže tvrdit že třema žhavkama ohřeje topení v autě za dvacet vteřin.
Myslím že ani řešení s přidáním dalších 6 ks žhavek nebude ideální, protože pak bude 140A altík mít práci jemom s nima a na ostatní včetně startem vyšťavenou baterku nezbude nic a baterka se bude dále vybíjet, to znamená její rychlou degradaci a zkrácení životnosti. Což v konečném důsledku může přinést tak velký prodělek že by na počátku nahradil cenu bufíka. a to nemluvím o tom že bufík může jet už několik minut před startem auta. Zkuste dát někdo dát tři, šest nebo devět žhavek do kýblu 10l vody zapojte to na 100Ah baterku a hoďte sem výsledek za jak dlouho a jesli vůbec se ta voda ohřeje ze dvaceti na třeba čtyřicet stupňů(ne jako bufíken z dvaceti stupňů na osmdesát za přibližně 10minut) . A to v zimě není voda dvacet, ale třeba mínus deset a často i míň.
Myslím že ani řešení s přidáním dalších 6 ks žhavek nebude ideální, protože pak bude 140A altík mít práci jemom s nima a na ostatní včetně startem vyšťavenou baterku nezbude nic a baterka se bude dále vybíjet, to znamená její rychlou degradaci a zkrácení životnosti. Což v konečném důsledku může přinést tak velký prodělek že by na počátku nahradil cenu bufíka. a to nemluvím o tom že bufík může jet už několik minut před startem auta. Zkuste dát někdo dát tři, šest nebo devět žhavek do kýblu 10l vody zapojte to na 100Ah baterku a hoďte sem výsledek za jak dlouho a jesli vůbec se ta voda ohřeje ze dvaceti na třeba čtyřicet stupňů(ne jako bufíken z dvaceti stupňů na osmdesát za přibližně 10minut) . A to v zimě není voda dvacet, ale třeba mínus deset a často i míň.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
http://auto.bazos.cz/inzerat/18049319/N ... padlem.php
Sám nemám, neznám, ale pokud by to někdo chtěl vyzkoušet tak prosím:-)
Sám nemám, neznám, ale pokud by to někdo chtěl vyzkoušet tak prosím:-)
Re: úprava vytápění tdi- úvaha a názory - vaše
ono treba ratat ze ti dost pomoze aj motor napr ja mam 650 vatovy peihrievac ked nastartujem za 1.5 minuty fuka taply a cca 10min jazdy mam 90;-)vynecht píše:Jestliže má jedna žhavka proudový odběr 14A tak při napětí 12V má 168W když jsou tři tak je to nějakých 500W. Kdo má bufík 3-5 kW což je 6-10 x větší výkon ví že ohřátí trvá nějakou chvíli, ale rozhodně ne sekundy. Tak asi nikdo kdo umí počítat a chodil do sedmý třídy na fyziku a je soudný nemůže tvrdit že třema žhavkama ohřeje topení v autě za dvacet vteřin.
Myslím že ani řešení s přidáním dalších 6 ks žhavek nebude ideální, protože pak bude 140A altík mít práci jemom s nima a na ostatní včetně startem vyšťavenou baterku nezbude nic a baterka se bude dále vybíjet, to znamená její rychlou degradaci a zkrácení životnosti. Což v konečném důsledku může přinést tak velký prodělek že by na počátku nahradil cenu bufíka. a to nemluvím o tom že bufík může jet už několik minut před startem auta. Zkuste dát někdo dát tři, šest nebo devět žhavek do kýblu 10l vody zapojte to na 100Ah baterku a hoďte sem výsledek za jak dlouho a jesli vůbec se ta voda ohřeje ze dvaceti na třeba čtyřicet stupňů(ne jako bufíken z dvaceti stupňů na osmdesát za přibližně 10minut) . A to v zimě není voda dvacet, ale třeba mínus deset a často i míň.
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 

Re: úprava vytápění tdi- úvaha a názory - vaše
ono treba ratat ze ti dost pomoze aj motor napr ja mam 650 vatovy peihrievac ked nastartujem za 1.5 minuty fuka taply a cca 10min jazdy mam 90;-)vynecht píše:Jestliže má jedna žhavka proudový odběr 14A tak při napětí 12V má 168W když jsou tři tak je to nějakých 500W. Kdo má bufík 3-5 kW což je 6-10 x větší výkon ví že ohřátí trvá nějakou chvíli, ale rozhodně ne sekundy. Tak asi nikdo kdo umí počítat a chodil do sedmý třídy na fyziku a je soudný nemůže tvrdit že třema žhavkama ohřeje topení v autě za dvacet vteřin.
Myslím že ani řešení s přidáním dalších 6 ks žhavek nebude ideální, protože pak bude 140A altík mít práci jemom s nima a na ostatní včetně startem vyšťavenou baterku nezbude nic a baterka se bude dále vybíjet, to znamená její rychlou degradaci a zkrácení životnosti. Což v konečném důsledku může přinést tak velký prodělek že by na počátku nahradil cenu bufíka. a to nemluvím o tom že bufík může jet už několik minut před startem auta. Zkuste dát někdo dát tři, šest nebo devět žhavek do kýblu 10l vody zapojte to na 100Ah baterku a hoďte sem výsledek za jak dlouho a jesli vůbec se ta voda ohřeje ze dvaceti na třeba čtyřicet stupňů(ne jako bufíken z dvaceti stupňů na osmdesát za přibližně 10minut) . A to v zimě není voda dvacet, ale třeba mínus deset a často i míň.
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 

Re: úprava vytápění tdi- úvaha a názory - vaše
ono treba ratat ze ti dost pomoze aj motor napr ja mam 650 vatovy peihrievac ked nastartujem za 1.5 minuty fuka taply a cca 10min jazdy mam 90;-)vynecht píše:Jestliže má jedna žhavka proudový odběr 14A tak při napětí 12V má 168W když jsou tři tak je to nějakých 500W. Kdo má bufík 3-5 kW což je 6-10 x větší výkon ví že ohřátí trvá nějakou chvíli, ale rozhodně ne sekundy. Tak asi nikdo kdo umí počítat a chodil do sedmý třídy na fyziku a je soudný nemůže tvrdit že třema žhavkama ohřeje topení v autě za dvacet vteřin.
Myslím že ani řešení s přidáním dalších 6 ks žhavek nebude ideální, protože pak bude 140A altík mít práci jemom s nima a na ostatní včetně startem vyšťavenou baterku nezbude nic a baterka se bude dále vybíjet, to znamená její rychlou degradaci a zkrácení životnosti. Což v konečném důsledku může přinést tak velký prodělek že by na počátku nahradil cenu bufíka. a to nemluvím o tom že bufík může jet už několik minut před startem auta. Zkuste dát někdo dát tři, šest nebo devět žhavek do kýblu 10l vody zapojte to na 100Ah baterku a hoďte sem výsledek za jak dlouho a jesli vůbec se ta voda ohřeje ze dvaceti na třeba čtyřicet stupňů(ne jako bufíken z dvaceti stupňů na osmdesát za přibližně 10minut) . A to v zimě není voda dvacet, ale třeba mínus deset a často i míň.
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Re: úprava vytápění tdi- úvaha a názory - vaše
Já uvádím topení do kabiny(radiator) a né ohřev celého motoru.Čtěte pozorně.vynecht píše:Jestliže má jedna žhavka proudový odběr 14A tak při napětí 12V má 168W když jsou tři tak je to nějakých 500W. Kdo má bufík 3-5 kW což je 6-10 x větší výkon ví že ohřátí trvá nějakou chvíli, ale rozhodně ne sekundy. Tak asi nikdo kdo umí počítat a chodil do sedmý třídy na fyziku a je soudný nemůže tvrdit že třema žhavkama ohřeje topení v autě za dvacet vteřin.
Myslím že ani řešení s přidáním dalších 6 ks žhavek nebude ideální, protože pak bude 140A altík mít práci jemom s nima a na ostatní včetně startem vyšťavenou baterku nezbude nic a baterka se bude dále vybíjet, to znamená její rychlou degradaci a zkrácení životnosti. Což v konečném důsledku může přinést tak velký prodělek že by na počátku nahradil cenu bufíka. a to nemluvím o tom že bufík může jet už několik minut před startem auta. Zkuste dát někdo dát tři, šest nebo devět žhavek do kýblu 10l vody zapojte to na 100Ah baterku a hoďte sem výsledek za jak dlouho a jesli vůbec se ta voda ohřeje ze dvaceti na třeba čtyřicet stupňů(ne jako bufíken z dvaceti stupňů na osmdesát za přibližně 10minut) . A to v zimě není voda dvacet, ale třeba mínus deset a často i míň.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
Zaujímavé riešenie , ale je potrebné zapojiť tak ,aby cirkuláciu neblokoval termostat.AUTOr píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/18049319/N ... padlem.php
Sám nemám, neznám, ale pokud by to někdo chtěl vyzkoušet tak prosím:-)
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Chceš-li upálit tchýni(čaredejnici), není nic lepšího.xkain píše:jedna z věcí, nad kterou již delší dobu přemýšlím je udělat tepelný výměník od výfuku na způsob trabanta. místo středovéhop tlumiče trubku a přez ní druhou trubku, kde jednou hadicí bude přiváděn studený vyzduch a ohřáty nejspíš bych vracel pod sedadlo spolujezdce ( pod řidičem mám zesilovač )
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 1
tak do toho bych nesel, jak preneses vibrace na kastli, tak to bude fakt jak ten trabant, a jak prejedes kdektery hovno, tak mas smradu v aute, ty jsi mel trabanta? kdo ho mel, tak by tohle nikdy uz nechtel 

launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.