hydroštěly!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kuban
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 19 dub 2010, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kuban »

Cvakání hydroštelů když se do toho zaposlouchám tak to zní trochu jako starej šicí stroj když někdo šil přesně to cvakání... pokud to někomu pomůže pro upřesnění.
Uživatelský avatar
mato-rk
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 22 led 2009, 15:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok -SK

Příspěvek od mato-rk »

TomasB píše:
jan píše:Neprestanou cvakat.nejsou v zavislosti na tahu motoru.
No a právě mně něco cvaká jako hydroštely, ale ty mám vyměněné, je to sice tišší, zmizlo to jejich cvakání, ale dál tam stejně cosik cvaká, zejména za studena a je to odvislé od otáček a při sundání nohy z plynu to přestane. Když se ale auto fakt dobře prohřeje, třeba po 40 km jízdy, tak to skoro není slyšet.
Jinak hydroštely jsem dával origo - INA. Ty samé jsem z motoru vyndal. Výměna byla provedene přesně dle předepsaného postupu. Čili hydroštely by to být neměly. Ty co jsem vytáhl z motoru, tak byl jeden lehce vymáčklej, dalo se na to ještě dlouho jezdit, ale vadilo mi cvakání.
Mam presne ten isty problem. Hydrostely vymenene a cvaka to stale. Este skusim tie vstreky. Ale tiez ked dam dole nohu s plynu tak to prestane. Dufam ze to bude vstrekmi...
Peugeot 206, r.v. 2001 1.9 SDI
Seat Ibiza 1.9 TDI - upravujem ju
ppmajko
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 03 úno 2010, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od ppmajko »

cau, vyriesil si to?
BMW X5 3,0d , Audi A2 1,4 Tdi , Peugeot 205 Gti cabrio
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

Taky mi cvakaj je to způsobeno vytačením motoru nebo v mém připadu změnou oleje.Mám dovoz toledo po rozvodech mi tam daly co tam má byt 5w 40 plnou syntetiku a už je problem na světě dle tacho 180 000 km no ja bych ještě tak 100 000 přidal (wallbash) Nějaký připravek na usazení jako dr motor vůbec jedině výměna 1ks cca350kč no počítam tak 3500kč nejlepé vyměnit všechny.
Seat toledo rv04 66kw rotačka
ppmajko
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 03 úno 2010, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od ppmajko »

tiez som si myslel,,,hlavne kukni vačku,,,,ja som planoval vymenit len hydra,,,ale ked pozeram na vacku neviem ci to ma zmysel---tam kde su vadne hydra je aj vacka chytena
BMW X5 3,0d , Audi A2 1,4 Tdi , Peugeot 205 Gti cabrio
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

pokud má motor najeto víc jak 150 000km tak bych přešel na olej 10W40.Má větší hustotu a nesteče ho tolik zpět do vany po vypnutí motoru.Při startu je v motoru tohoto oleje více a motor se ztiší rychleji než s použitím 5W40.Alesoň u mě to tak bylo.Jinak dřív jsem měl O1 1.9tdi 81kW tam mi cvakal ventil pořád i po zahřátí neřešil jsem to.Pak přišla potřeba peněz a já auto prodal.Jestli cvaká dál nevím 8)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14423
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Na rotačku nestojí zdvihátka majlant, pokud má motor víc najeto a dělají se rozvody tak je lepší je vyměnit s nima + gufero na vačce a je klid.
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

Tomas.cz jak si vyřešil to cvakání (s plynem nic, pustil plyn a cvak cvak cvak...) na tom pasatu?

Mě dělá to samé jedno auto tady ... aji když brzdí motorem, tak to začne cvakat. Byli to ty hydra?
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Hydra cvakají nezávisle na brzdění, přidávání, nejvíc jsou slyšet na volnoběh. Co se vyznačuje zacinkáním při ubrání plynu jsou volná ojniční ložiska..Což asi nebude tenhle případ, ne?
nepropadat panice...
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

aha ... tak toto je můj nemilý případ

Volná ojniční ložiska :-D
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

jericho-3 píše:Hydra cvakají nezávisle na brzdění, přidávání, nejvíc jsou slyšet na volnoběh. Co se vyznačuje zacinkáním při ubrání plynu jsou volná ojniční ložiska..Což asi nebude tenhle případ, ne?
Ako si to myslel nezavisle?Keď pridavam tak klepkanie zrychluje ked spomalujem tak frekvencia spomaľuje,tak to budu zdvihatka nie?Tiež riešim či to budu zdvihatka alebo ojnične ložiska.Počuť to hlavne keď stojim za autom.Cvakanie.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
peter626x
Přispěvovatel
Příspěvky: 223
Registrován: 20 bře 2011, 19:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter626x »

Mám octaviu ASV a potrebujem meniť pravdepodobne tesnenie pod hlavou tak som objednal aj hydra INA. Nech to je ako sa patri. Auto ma 200 000km. Zaslúži si.
Octavia Combi ASV TuneLine-aktualne
Peugeot 206 2.0HDi
Volkswagen Caravelle T4 2.4D
Seat Toledo 1.8 16V
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“