Ok to beriem ale ak by bol niaky graf z merania a mohol by sa zverejnit isto by si ho pozrelo vela ludi.Dukes píše:Audi, kterou jsme měli možnost otestovat byla blíž k výkonovým parametrům uváděných výrobcem.Misík píše:No mna zase zaujima ci uz niekto odmeral motor od audi 3.0 Tdi 313 Ps.Len pre zaujimavost ako natom v skutocnosti je.
BMW 335d E90 facelift 431PS a 803NM
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1269
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Určitě zveřejníme. Máme mnoho zajímavých grafů, jen nemáme tolik času jako TDIfunMisík píše:Ok to beriem ale ak by bol niaky graf z merania a mohol by sa zverejnit isto by si ho pozrelo vela ludi.Dukes píše:Audi, kterou jsme měli možnost otestovat byla blíž k výkonovým parametrům uváděných výrobcem.Misík píše:No mna zase zaujima ci uz niekto odmeral motor od audi 3.0 Tdi 313 Ps.Len pre zaujimavost ako natom v skutocnosti je.

- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
reesha píše:Určitě zveřejníme. Máme mnoho zajímavých grafů, jen nemáme tolik času jako TDIfunMisík píše:Ok to beriem ale ak by bol niaky graf z merania a mohol by sa zverejnit isto by si ho pozrelo vela ludi.Dukes píše: Audi, kterou jsme měli možnost otestovat byla blíž k výkonovým parametrům uváděných výrobcem... zkusíme sem něco hodit, snad dnes.


340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Tak pre novou sezonou sa podarilo 335d este trochu poladit.
Hlavnou a jedinou hardwerovou zmenou bol upgrade studenej casti velkej turbiny.
Dalsie ladenie bola zameranie hlavne na priebech a dymenie.
Podarilo sa docielit idelny priebeh krutiaceho momentu bez ziadneho dymu s modifikaciou na kazdy den. Ato na ceste nerozoznate ci je to 335i ci 335d.
Tu su vysledky.
Bezpecna modifikacia profituning stage 3+, bez dymu

modifikacia na sprint uz s "dymom" Ten kto ma pozna, tak vie,ze pre mna dym, je to co pre niekoho iba jemny dymcok skoro v serii. Uvidime co na to povie casomiera

Hlavnou a jedinou hardwerovou zmenou bol upgrade studenej casti velkej turbiny.
Dalsie ladenie bola zameranie hlavne na priebech a dymenie.
Podarilo sa docielit idelny priebeh krutiaceho momentu bez ziadneho dymu s modifikaciou na kazdy den. Ato na ceste nerozoznate ci je to 335i ci 335d.
Tu su vysledky.
Bezpecna modifikacia profituning stage 3+, bez dymu

modifikacia na sprint uz s "dymom" Ten kto ma pozna, tak vie,ze pre mna dym, je to co pre niekoho iba jemny dymcok skoro v serii. Uvidime co na to povie casomiera

- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@mv/olesko: Asi treba zmenit to auto v podpise
@profituner: Velmi pekne naladene

@profituner: Velmi pekne naladene

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
to je mazec
Já jen nějak nechápu ten krouťák, trochu teď řeším 530d 173kW a na netu jsem našel tento graf a nejde mi pořád nějak na pochopa, kde se tam bere ten krouťák, resp. takto dole a teď v porovnání s grafy z 335d kor. Samo že něco může být měřením, to je jasný, ale kurňa takto v nízkých otáčkách to mi fakt hlava nebere.


Já jen nějak nechápu ten krouťák, trochu teď řeším 530d 173kW a na netu jsem našel tento graf a nejde mi pořád nějak na pochopa, kde se tam bere ten krouťák, resp. takto dole a teď v porovnání s grafy z 335d kor. Samo že něco může být měřením, to je jasný, ale kurňa takto v nízkých otáčkách to mi fakt hlava nebere.

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
https://www.youtube.com/watch?v=JtKhMh6 ... r_embedded
Video s merania softu na kazdy den. Ked som napisla byz dymu, myslel som bez dymu
Video s merania softu na kazdy den. Ked som napisla byz dymu, myslel som bez dymu

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 07 bře 2011, 14:45
fotošoúp koněKornout píše:to je mazec![]()
Já jen nějak nechápu ten krouťák, trochu teď řeším 530d 173kW a na netu jsem našel tento graf a nejde mi pořád nějak na pochopa, kde se tam bere ten krouťák, resp. takto dole a teď v porovnání s grafy z 335d kor. Samo že něco může být měřením, to je jasný, ale kurňa takto v nízkých otáčkách to mi fakt hlava nebere.

vw kombi gtb2260 chipforum .
překvapení pro jiné
)
překvapení pro jiné
