Škoda Octavia ASV 200koní
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Škoda Octavia ASV 200koní
Ahoj,
mám Octávii ASV a cíl naladit jí na 200 kobyl.
Provedl jsem pár změn. Spodek ASZ, hybrida 230, velkej cooler + vedení + C čidlo, vstřiky Race520. V co nejbližší době ještě udělám 12mm hlavu a sání ASZ.
Potřebuji poradit, co ještě poupravit a co ještě udělat, abych dostal "potřebných" 200 koní.
Pak další nutná věc je komu dát na software. Přemýšlím Dieselpower ? Mám je 30km od baráku...
mám Octávii ASV a cíl naladit jí na 200 kobyl.
Provedl jsem pár změn. Spodek ASZ, hybrida 230, velkej cooler + vedení + C čidlo, vstřiky Race520. V co nejbližší době ještě udělám 12mm hlavu a sání ASZ.
Potřebuji poradit, co ještě poupravit a co ještě udělat, abych dostal "potřebných" 200 koní.
Pak další nutná věc je komu dát na software. Přemýšlím Dieselpower ? Mám je 30km od baráku...
Škoda O1 L&K ASV, spodek ASZ, 12mm hlava, podávačka PD, Race 520, 2052V, FMIC, ATD + HDS, 3xOFF, 312+286
- peeeetr
- Aktivista
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 27 zář 2011, 09:40
- Bydliště: Severní Čechy
Odpovědi: 0
Pak už jen plná nádrž a hurá do DP.
Pak popřemášlej o brzdách. Počítám že to potom budeš všude honit jak z toho budeš vypleskanej, tak ať to taky ubrzdíš

Pak popřemášlej o brzdách. Počítám že to potom budeš všude honit jak z toho budeš vypleskanej, tak ať to taky ubrzdíš

Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

Pri vykone okolo 200 Ps este asi nieje potrebne podavacka PD do nadrze ale ak bude padat predvstrek tak treba dat pomoze.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Aj ked to nieje nevyhnutnost, tak tu podavacku do nadrze je dobre dat furt ked su tam race vstreky, je to naozaj lepsie. A este ta caka prestavba na poriadne dlhu 6Q. Pretoza ta prevodovka EGS co tam mas teraz je absolute nanic s takym vykonom a krutakom. Otacky ti vybehnu ani nevies ako. A ver mi ze tocit na 5ke pri 90km/k 2000ot. ta rychlo omrzi 

- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Tak na 200PS to není až tak uplně potřeba, ale s tím co v tom autě má má by měl krásnejch 220PS s podávačkou. Podávačka udělá hrozně moc, pořešil bych to.Misík píše:Pri vykone okolo 200 Ps este asi nieje potrebne podavacka PD do nadrze ale ak bude padat predvstrek tak treba dat pomoze.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Vcera jsem si privezl moji poladenou B4 z DP a mohu jen doporucit,osazeni mame dosti podobne,take bez podavaciho cerpadla a navic s vybehanym rotacnim cerpadlem(pada pocatek vstriku pri max. otackach) a vykon kolem 200 koni,chovani motoru plynuly,bez cukani,motor se vyrazne stisil,uplne jina jizda,nez pred upravou.Pravda,stalo to nemale penize,ale opravdu to stoji za to.Kour minimalni a ten prubeh je opravdu uzasny.Pro predstavu jsem zkousel zrychleni z 0 na 100,prvni mereni 8.3,druhy 7,6,merim sam a to mi to jeste dosti hrabe 
