Škoda Octavia ASV 200koní

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vikink
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Odpovědi: 0
Registrován: 24 črc 2012, 09:53

Škoda Octavia ASV 200koní

Příspěvek od vikink »

Ahoj,

mám Octávii ASV a cíl naladit jí na 200 kobyl.

Provedl jsem pár změn. Spodek ASZ, hybrida 230, velkej cooler + vedení + C čidlo, vstřiky Race520. V co nejbližší době ještě udělám 12mm hlavu a sání ASZ.

Potřebuji poradit, co ještě poupravit a co ještě udělat, abych dostal "potřebných" 200 koní.

Pak další nutná věc je komu dát na software. Přemýšlím Dieselpower ? Mám je 30km od baráku...
Škoda O1 L&K ASV, spodek ASZ, 12mm hlava, podávačka PD, Race 520, 2052V, FMIC, ATD + HDS, 3xOFF, 312+286
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

jeste Te ceka spojka,a jestli mas dp za rohem,tak neni co resit
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
vikink
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Odpovědi: 0
Registrován: 24 črc 2012, 09:53

Příspěvek od vikink »

sorry spojka vyřešená :) ATD + HDS :-)
Škoda O1 L&K ASV, spodek ASZ, 12mm hlava, podávačka PD, Race 520, 2052V, FMIC, ATD + HDS, 3xOFF, 312+286
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Pak už jen plná nádrž a hurá do DP. (noteeth)
Pak popřemášlej o brzdách. Počítám že to potom budeš všude honit jak z toho budeš vypleskanej, tak ať to taky ubrzdíš :-)
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
vikink
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Odpovědi: 0
Registrován: 24 črc 2012, 09:53

Příspěvek od vikink »

Brzdy snad nadělí Ježucha :-)
Škoda O1 L&K ASV, spodek ASZ, 12mm hlava, podávačka PD, Race 520, 2052V, FMIC, ATD + HDS, 3xOFF, 312+286
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

inakšie zo stýmito všetkými upravami si ešte nedal nikomu soft robiť? máš zakladný? ako to jazdí? nehapruje to?:D
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Pri vykone okolo 200 Ps este asi nieje potrebne podavacka PD do nadrze ale ak bude padat predvstrek tak treba dat pomoze.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Aj ked to nieje nevyhnutnost, tak tu podavacku do nadrze je dobre dat furt ked su tam race vstreky, je to naozaj lepsie. A este ta caka prestavba na poriadne dlhu 6Q. Pretoza ta prevodovka EGS co tam mas teraz je absolute nanic s takym vykonom a krutakom. Otacky ti vybehnu ani nevies ako. A ver mi ze tocit na 5ke pri 90km/k 2000ot. ta rychlo omrzi :kol1:
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Misík píše:Pri vykone okolo 200 Ps este asi nieje potrebne podavacka PD do nadrze ale ak bude padat predvstrek tak treba dat pomoze.
Tak na 200PS to není až tak uplně potřeba, ale s tím co v tom autě má má by měl krásnejch 220PS s podávačkou. Podávačka udělá hrozně moc, pořešil bych to.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
vikink
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Odpovědi: 0
Registrován: 24 črc 2012, 09:53

Příspěvek od vikink »

jj podávačku asi pořeším.... jinak převodovku bych dal asi dlouhej 5Q z Fóbie

jinak jezdím na serii softu, jezdí to na hovnoa jakmile tomu trošku šlápnu tak nouzák :D
Škoda O1 L&K ASV, spodek ASZ, 12mm hlava, podávačka PD, Race 520, 2052V, FMIC, ATD + HDS, 3xOFF, 312+286
trebi
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2009, 21:19

Příspěvek od trebi »

Vcera jsem si privezl moji poladenou B4 z DP a mohu jen doporucit,osazeni mame dosti podobne,take bez podavaciho cerpadla a navic s vybehanym rotacnim cerpadlem(pada pocatek vstriku pri max. otackach) a vykon kolem 200 koni,chovani motoru plynuly,bez cukani,motor se vyrazne stisil,uplne jina jizda,nez pred upravou.Pravda,stalo to nemale penize,ale opravdu to stoji za to.Kour minimalni a ten prubeh je opravdu uzasny.Pro predstavu jsem zkousel zrychleni z 0 na 100,prvni mereni 8.3,druhy 7,6,merim sam a to mi to jeste dosti hrabe :-)
vikink
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Odpovědi: 0
Registrován: 24 črc 2012, 09:53

Příspěvek od vikink »

Co tě stála úprava softwaru?
Škoda O1 L&K ASV, spodek ASZ, 12mm hlava, podávačka PD, Race 520, 2052V, FMIC, ATD + HDS, 3xOFF, 312+286
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“