toyota.kzj píše:mmozga píše:Chlapi tak přidávám videjko.doufám že z toho něco naposlechnete.pro lepší poslech doporučuju sluchátka..
auto bylo nastartovaný nejdřív jakoby šlo do otáček a pak to okamžitě padalo a nešlo to přes 1200ot..
kouří to trochu modře ale opravdu lehce-(jde vidět) a smrdí to jako stará V3S tatrovky a podobný starý auta..
nakonci videa auto samovolně zdechne.kdo dobře poslouchá jde slyšet jak se motor jakoby ztěžka sbírá po kucknutí a tak nějak se převaluje..
kdyby měl někdo tip a měl dotaz tak rád zodpovím.
z petky jsem tomu napít nedal,vody je dost,oleje taky,nafta tam teče(pravděpodobně) a když vytáhnu zpětnej ventil z palíváku a nahlídnu dovnitř nevidím hladinu nafty ale to tak mám myslím permanentně.jistej si tím nejsem.. co zhášecí klapka-seklá těsně před zhasnutím motoru
http://www.youtube.com/watch?v=Ifiz-a6WB-0
Nečetl jsem to téma uplně cely,ale nezkoušel jsi sundat hadici před EGR? takle podobně se mi chovala octávka když se jií zadřelo turbo a bylo málo vzduchu ....
Nutne prosim POMOC jsem zaseklý v norsku :-( + VIDEO NOVE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
co zhašecí klapka-seklá těsně před zhasnutím motorutoyota.kzj píše:mmozga píše:Chlapi tak přidávám videjko.doufám že z toho něco naposlechnete.pro lepší poslech doporučuju sluchátka..
auto bylo nastartovaný nejdřív jakoby šlo do otáček a pak to okamžitě padalo a nešlo to přes 1200ot..
kouří to trochu modře ale opravdu lehce-(jde vidět) a smrdí to jako stará V3S tatrovky a podobný starý auta..
nakonci videa auto samovolně zdechne.kdo dobře poslouchá jde slyšet jak se motor jakoby ztěžka sbírá po kucknutí a tak nějak se převaluje..
kdyby měl někdo tip a měl dotaz tak rád zodpovím.
z petky jsem tomu napít nedal,vody je dost,oleje taky,nafta tam teče(pravděpodobně) a když vytáhnu zpětnej ventil z palíváku a nahlídnu dovnitř nevidím hladinu nafty ale to tak mám myslím permanentně.jistej si tím nejsem..
http://www.youtube.com/watch?v=Ifiz-a6WB-0
Nečetl jsem to téma uplně cely,ale nezkoušel jsi sundat hadici před EGR? takle podobně se mi chovala octávka když se jií zadřelo turbo a bylo málo vzduchu ....
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
nezkoušel.EGR odpojený..
zkusím vytáhnout tu hadici před EGRem aby si tuo nasávalo jako atmosférák a uvidíme..
na rozvody jsem se nedíval.. každopádně auto má 210 a rozvod byly dělaný v cca 185 takže i tak můžou samovolně přeskočit..?
díky..dám vědět
zkusím vytáhnout tu hadici před EGRem aby si tuo nasávalo jako atmosférák a uvidíme..
na rozvody jsem se nedíval.. každopádně auto má 210 a rozvod byly dělaný v cca 185 takže i tak můžou samovolně přeskočit..?
díky..dám vědět
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 489
- Registrován: 30 dub 2007, 21:39

Range Rover P38 2.5TDS manuál
už jsi taky přemýšlel že jsem možná v situaci která mi zrovna neumožňuje vše vyzkoušet/vyloučit okamžitě..??mám od sebe auto asi 17km..ve městě ve kterém je servis.možná to tam šupnu aby mi oni zjistili příčinu a proto to nechci tahat na laně tam a zpět a otravovat s tím někoho.mít to v místě svého bydliště už bych to dávno řešil.Jeremimo píše:ako naco sa tu riesia pikoviny okolo ked jebes nato co ti tu ludia radia???!!!! Rozvod mohol skocit, nedotiahnuty sponer na miment alebo ine veci to sa stava. Ako nerozumiem naco to tu riesis ked vacsinu veci neskusis skontrolovat. Musis vylucovacou metodou!!! Skontroluj rozvod, skontroluj cez vag predstrek lolo, egr, sanie, a ci to nezaha niekde vzduch to tu nik nespomenul, turbo, atd.... Ako sa chces dopracovat k vysledku odstranenia zavady ked iba teoretizujes na nete??? Postupne pozri vsetko co ti tu radia. Mozno si natankoval benzin aj to sa stane, kukni co mas v nadrzi a skontroluj saci kos.
ale sem tam ti to okolnosti nedovolí. jsem v norsku na ostrově kde si nemůžeš zrovna moc pískat..autobusy tu nejzdí co hodinu a jediná doprava je tu prostě vlastní auto..
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
hulilo by ale černě-že by to bylo přesicené naftou..Biimbo píše:já bych to viděl na zavřenou chcípací klapku. Když se kousne na volnoběh to celkem jde, ale jak přidáš, nejde a hulí..
zítra zase něco pozkouším tak dám vědět.
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
viděl jsem rozvody které byli udělány dobře- mechanika jsem znal a nemyslím že by udělal chybu- rozkočila se napínací kladka a rozvody se povolili-nepřeskočilo to a údajně nepotkalo, jen to vůbec nejelo ale fakt je ten že řidič ihned zastavil
druhý případ z posledních dnů co se mi donesl tak se potkal motor se sadou od boshe
obje informace mám z věrohodných zdrojů
mě se stalo že jsem jezdil jezdil jezdil a nejdnou ťuk do bloku a už jsem nejel- utrženej šroub rozvodového kola na klice
druhý případ z posledních dnů co se mi donesl tak se potkal motor se sadou od boshe
obje informace mám z věrohodných zdrojů
mě se stalo že jsem jezdil jezdil jezdil a nejdnou ťuk do bloku a už jsem nejel- utrženej šroub rozvodového kola na klice
kladka byla dělaná s rozvodama..mohlo se tam stát opravdu cokoli..jen doufám že se to nepotkalo-to by snad nejelo ne..?
mrzí mě že mám omezený možnosti a nemůžu si hodit auto k baráku a rejpat se v něm od rána do noci a zjistit příčinu.asi už fakt zkusím jen odpojit hadici před EGRem a dat tomu napit z petky jinak to vezu do servisu at zjistej co tomu je..
mrzí mě že mám omezený možnosti a nemůžu si hodit auto k baráku a rejpat se v něm od rána do noci a zjistit příčinu.asi už fakt zkusím jen odpojit hadici před EGRem a dat tomu napit z petky jinak to vezu do servisu at zjistej co tomu je..
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
toto jsem měl u afn 81 kw,přěsně jek píše Miloš a psal jsem i já,,vyndat potrubí,vypucovat,rozhejbat vše,co se hejbat má,je to všechno bordel od egr-u,mně to sice jelo,ale jak kdybych měl na kouli valník narvanej hnojem a hulán za tepla i studena,no děs,a stále se to zhoršovalo,včetně dlouhých teplých startů,kdy nepomáhalo nic,jako nové vstřiky,čerpadlo,váhy,nafta a moc věcí kolem,proto radím toto,nejlevnější a nejjednodušší řešení,než se pustíš do větších akcí,a vejra ve šrajtofli, Norsko není země, kde se v nouzi dělá za děkuju,a pravda,že na ostrově si můžeš vybírat, kam to dát spravit,po pár servisech,co zacvakáš a oni nic skoro nevyřeší,jim dáš ranec a je to nesere,Ty je potřebuješ,Ty máš prachy,oni maj zase servis a to je kolotočslovacek.milos píše:přesycené naftou by to sice bylo ale pokud tomu chybí kyslík bude hulit
bílé
a při jízdě tě potád někdo nude držet za prdel,
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
že by to ale udělalo z ničeho nic..??miraspetrowski píše:toto jsem měl u afn 81 kw,přěsně jek píše Miloš a psal jsem i já,,vyndat potrubí,vypucovat,rozhejbat vše,co se hejbat má,je to všechno bordel od egr-u,mně to sice jelo,ale jak kdybych měl na kouli valník narvanej hnojem a hulán za tepla i studena,no děs,a stále se to zhoršovalo,včetně dlouhých teplých startů,kdy nepomáhalo nic,jako nové vstřiky,čerpadlo,váhy,nafta a moc věcí kolem,proto radím toto,nejlevnější a nejjednodušší řešení,než se pustíš do větších akcí,a vejra ve šrajtofli, Norsko není země, kde se v nouzi dělá za děkuju,a pravda,že na ostrově si můžeš vybírat, kam to dát spravit,po pár servisech,co zacvakáš a oni nic skoro nevyřeší,jim dáš ranec a je to nesere,Ty je potřebuješ,Ty máš prachy,oni maj zase servis a to je kolotočslovacek.milos píše:přesycené naftou by to sice bylo ale pokud tomu chybí kyslík bude hulit
bílé
a při jízdě tě potád někdo nude držet za prdel,
každopádně díky.mrknu na to.. jsou to juednoduché věci vyndané za 5min takže to zvládnu i na parkovišti.ale kontrolovat rozvody už není prdel..alespon ne pro me

každopadně EGR je zaslepenej tak rok a půl a když jsem ho vyřazoval z funkce tak jsem ho pročistil..uvidime.diky moc..
DĚKUJI VŠEM ,KTEŘÍ CHÁPOU SITUACI..
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice