Problém po výměně turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
crossic
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 23 zář 2006, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Osek, SČ
Kontaktovat uživatele:

Problém po výměně turba

Příspěvek od crossic »

Mám takovej asi lam dotaz. Minulý týden mi klekla turbína. Tak sem se rozhodl, že motor tedy rovnou poladím. Andre mi tam dal hybridní turbo a dnes sem zkoušel max. a nedostanu se nad 180. Mám motor ALH a předtím to jelo 200, ale ted se mi to na pětku zastaví na 4000 otáčkách a víc to nejede. To je změnou toho turba, že na tom ještě není chip??? Nebo se mi při posrání toho prvního turba někde něco zesralo víc???
RTDi = Hybridní turbo by Andre + trysky RACE520 + chip by reesha -> 181 HP & 386 Nm
Obrázek
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Vyměnili jste už tu trubku? Jediná věc, která mě napadá, že jak přez tu díru utíkal vzduch, šlo přez váhu víc vzduchu a tím i víc nafty do motoru, možná nebude váha vzduchu úplně OK.
Ale jinak si myslím, že i s tím turbem by to mělo fungovat minimálně stejně jako s tím původním, hůř určitě ne.
Uživatelský avatar
crossic
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 23 zář 2006, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Osek, SČ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od crossic »

čeče ta trubka je vyměněná - a váhu sem byl právě ted změřit a dává tak jak má:)
RTDi = Hybridní turbo by Andre + trysky RACE520 + chip by reesha -> 181 HP & 386 Nm
Obrázek
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

jak ti klekla pokud ti to sežralo olej mohl by být ucpaný kat
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
crossic
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 23 zář 2006, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Osek, SČ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od crossic »

No vidíš to mě nenapadlo - mrknu na to - to by mohlo být tím, pže je z výfuku ještě pořád ten olej zlehka cítit
RTDi = Hybridní turbo by Andre + trysky RACE520 + chip by reesha -> 181 HP & 386 Nm
Obrázek
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

ho rovnou vyndej a máš po problemu nadosmrti(dalšího turba) (LOL)
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
crossic
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 23 zář 2006, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Osek, SČ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od crossic »

Nebude to vadit ničemu jinému než emisím???
RTDi = Hybridní turbo by Andre + trysky RACE520 + chip by reesha -> 181 HP & 386 Nm
Obrázek
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

ne ani tem emisím to nebude moc vadit. motor na emisích není vubec v zátěži takže to tam nesere naftu jako když tomu naložíš třeba za 3 při 60km/h.

BTW: stav se někdy na pokec jsem z Teplic
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
crossic
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 23 zář 2006, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Osek, SČ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od crossic »

Tak dej na sebe kontakt...no jo, ale v katíku je lambda ne???
RTDi = Hybridní turbo by Andre + trysky RACE520 + chip by reesha -> 181 HP & 386 Nm
Obrázek
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

crossic píše:Tak dej na sebe kontakt...no jo, ale v katíku je lambda ne???
chlape je to TDi co by tam dělala

U tdi jednotku zajíma co je před a ne po
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
crossic
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 23 zář 2006, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Osek, SČ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od crossic »

Pošli mi na sebe nějakej kontakt - třeba icq a dáme někde spicha a pokecáme
RTDi = Hybridní turbo by Andre + trysky RACE520 + chip by reesha -> 181 HP & 386 Nm
Obrázek
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Jak jsi měřil tu váhu?
Uživatelský avatar
crossic
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 23 zář 2006, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Osek, SČ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od crossic »

Dle návodu...
Blok hodnot 003, na čtyřku od 2500 do 3500 otáček v tahu...
Hodnota MAF byla 890 - což je dle návodu v normě...
zítra zkusím vyndat ten katík, třeba to bude tím, pže mi fakt smrdí ještě docela dost olej z výfuku
RTDi = Hybridní turbo by Andre + trysky RACE520 + chip by reesha -> 181 HP & 386 Nm
Obrázek
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Ve 3500 ot bylo ve 3tím poli 890mg/h?
Uživatelský avatar
crossic
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 23 zář 2006, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Osek, SČ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od crossic »

JJ
RTDi = Hybridní turbo by Andre + trysky RACE520 + chip by reesha -> 181 HP & 386 Nm
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“