superb II cukání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mám Passata BMP a dělá mi to taky, ale spíše v létě, když je teplo, tedka v zimě skoro vůbec a hlavně jenom, když motor zahřátý plně, jinak ne ... Myslím, že to dělá ten EGR, už jsem ho 2x čistil a taky jsem ten šroubek na turbu pootočil, trošku se to zmírnilo resp, bylo to méně časté. Ono to dělá i takový jako zvuk, jak kdyby se tam něco přicpávalo nebo tak něco, podle mě to je jedno s druhým, EGR, turbo do toho s tou regulací a DPF, rozpaří se to kvuli těm regeneracím DPF a nějak se to zohýbá, nebo teplo v podstatě roztahuje a už to nemá ty vůle co to má mít a nějak se to zadírá, nebo já nevím, jinak si to nevysvětlím ... Teďka je to v pohodě, tak to neřeším, ale jak koukám, tak to má skoro každý druhý :/
- P.Blahutka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 17 bře 2011, 14:12
SUPERB II 125kw 4x4 CUKÁNÍ při odlehčení plynu
Mám už najeto 280tiskm a začal mi cukat motor při odlehčení pedálu plynu. Není to hned. Je to cca po 2sec. od odlehčení takový 3xzacukání a dál už je to v pohodě. Dělá to skoro pořád. Stačí jet trochu delší chvíli pod plynem (aspoň kilák) a pak odlehčit nohu na plynu. 2 vteřiny nic a pak zakuckání (3xškubnutí jak když nejde palivo) a jede se dál.
Poradí někdo????
Poradí někdo????
Cukání jen za studeného motoru
Můj Superb 2, 2.0tdi, 125kw, CR, DPF škube také v rozmezí 1200-1500ot. ale jen při studeném motoru pak už vše šlape jak má. Kod motoru je CFGB
Neví někdo na co se zaměřit když to dělá jen při studeném motoru?
Edit:je to DSG
Neví někdo na co se zaměřit když to dělá jen při studeném motoru?
Edit:je to DSG
Tak pánové mně to škuba taky. Ale už přesně vím kdy a jak to bude škubat. Při stejnejch jízdách (do a z práce) už přesně vím, kde zacuká.
Cuká mi v rozmezí cca 1700 - 2100 ot/min a při teplotě motoru od cca 40°do 80°. Pokud je auto úplně studené tak necuká, pokud je zahřáté na provozní teplotu tak taky ne. Navíc jsem si všiml, že při stejné teplotě motor na volnoběh jakoby zakopává, nemá hladký chod. Když je úplně studený, nebo zahřátý tak vše naprosto bez problémů, necuká, nezakopává, nic. Taky už to řeším delší dobu a nějak bez výsledku. Asi zkusím vyměnit egr a uvidíme. Jinak je to Touran, 2.0, 125 Kw BMN.

Cuká mi v rozmezí cca 1700 - 2100 ot/min a při teplotě motoru od cca 40°do 80°. Pokud je auto úplně studené tak necuká, pokud je zahřáté na provozní teplotu tak taky ne. Navíc jsem si všiml, že při stejné teplotě motor na volnoběh jakoby zakopává, nemá hladký chod. Když je úplně studený, nebo zahřátý tak vše naprosto bez problémů, necuká, nezakopává, nic. Taky už to řeším delší dobu a nějak bez výsledku. Asi zkusím vyměnit egr a uvidíme. Jinak je to Touran, 2.0, 125 Kw BMN.
Re: SUPERB II 125kw 4x4 CUKÁNÍ při odlehčení plynu
Tak jsem vyměnil EGR a tím to nebylo. Zkoušeli jsme i s kámošem logovat ale moc se tam neprojevilo. Nevím přesně jaké kanály logovat. Každopádně na tempomat na dálnici 130km/h a každých třeba 30sec. lehké zaškubání (takové trojcukání cca 1sec). Jako krátkodobé výpadky paliva. Je to vždy po odlehčení motoru po pár vteřinách. Nikdy při akceleraci. PORADÍ někdo???Mirek27 píše:Mám už najeto 280tiskm a začal mi cukat motor při odlehčení pedálu plynu. Není to hned. Je to cca po 2sec. od odlehčení takový 3xzacukání a dál už je to v pohodě. Dělá to skoro pořád. Stačí jet trochu delší chvíli pod plynem (aspoň kilák) a pak odlehčit nohu na plynu. 2 vteřiny nic a pak zakuckání (3xškubnutí jak když nejde palivo) a jede se dál.
Poradí někdo????