Jaké turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Kefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 328
Registrován: 28 pro 2010, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Jaké turbo

Příspěvek od Kefi »

Ahoj, chci dát na svoji fabii(1.9.TDI ATD) jiné turbo (nové) a čip cca na 100kW a buď originál 96kW (KKK, fabia RS) nebo z octavie 96 kW (garrett, pokud lze?garret 1749VA) nebo ARl z golfaIV (garret 1749VB) mám najeto cca 220t a tak předpokládám, že dřív nebo později by šlo do kytek!
Jinak mám všechno zatím originál! A předem říkám, že pokud to bude možné nechce se mi dělat jiné chlazení vzduchu
Děkuji za odpověd
Michal
Octavia 2.0 TDI CR combi, 110kW, CKFC
mio.
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 09 črc 2011, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od mio. »

Na 100kW stačí jen chip.
Kefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 328
Registrován: 28 pro 2010, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kefi »

JJ, VÍM, ALE TURBÍNA BUDE NA HRANĚ A ZA NĚJAKÝ ČAS BUDE HOTOVÁ A PAK JAKOU???
DĚKUJI
Octavia 2.0 TDI CR combi, 110kW, CKFC
Kefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 328
Registrován: 28 pro 2010, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kefi »

SAMOZŘEJM,Ě BYCH NEODMÍT ANI 110KW ale to už bude asi problém s chlazením vzduchu, trysky by to snad ještě bez kouře dali!? a turbo? co doporučite!
Octavia 2.0 TDI CR combi, 110kW, CKFC
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Dej VB pokud možno nové s sw a budeš spokojený.
Naposledy upravil(a) skoda dne 18 lis 2012, 20:37, celkem upraveno 1 x.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

mio. píše:Na 100kW stačí jen chip.
Aj ja si to myslím Ja som mal cca 140PS na rotačke a seriové turbo, samozrejme aj FB 764. Ty máš pumpu, tak myslím, že bez problémov stačí SW.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Kefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 328
Registrován: 28 pro 2010, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kefi »

vilozx6 píše:
mio. píše:Na 100kW stačí jen chip.
Aj ja si to myslím Ja som mal cca 140PS na rotačke a seriové turbo, samozrejme aj FB 764. Ty máš pumpu, tak myslím, že bez problémov stačí SW.
Ahoj, koukám, že tě 140PS neuspokojilo! :D
Octavia 2.0 TDI CR combi, 110kW, CKFC
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Kefi píše:
vilozx6 píše:
mio. píše:Na 100kW stačí jen chip.
Aj ja si to myslím Ja som mal cca 140PS na rotačke a seriové turbo, samozrejme aj FB 764. Ty máš pumpu, tak myslím, že bez problémov stačí SW.
Ahoj, koukám, že tě 140PS neuspokojilo! :D
No to už som tu rozoberal x krát. Keby som sa mal znova rozhodnúť, nechal by som tých 140PS. Finančne to bolo veľmi náročné. Pokiaľ by som nevedel čo s peniazmi, vtedy by som do toho išiel znova. Vieš do 12 ročného auta len dokladám, stále niečo vypadne atď a nepredal by som ho ani za toľko, koľko som dal do úprav. :roll:
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Turbo servis PCE
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 26 lis 2012, 17:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Turbo servis PCE »

..jak na 96 kw tak 110 kw musíš stejně řešit jiný přívod do cooleru...když už to budeš dělat ,tak 110 ARL + chip...otázka je jestli to má cenu ládovat do auta,které má 220 t. na hrbu...aby Ti pak ojnice nezvedla kapotu.. :D
Kefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 328
Registrován: 28 pro 2010, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kefi »

Turbo servis PCE píše:..jak na 96 kw tak 110 kw musíš stejně řešit jiný přívod do cooleru...když už to budeš dělat ,tak 110 ARL + chip...otázka je jestli to má cenu ládovat do auta,které má 220 t. na hrbu...aby Ti pak ojnice nezvedla kapotu.. :D
Ahoj, tak snad to ještě něco vydrží! :D Někde jsem četl tady na foru (myslím, že to byl Moucha, snad se nepletu), že tam měl 180 koní dával tomu ceres jako blázen a furt to drželo, nakonec se mu to povedlo, ale motor vydržel strašně! Znám jednoho taxíkáře má golfa IV + čip taky kolem 150koní a má najeto 600t km, asi štěstí na kus!
Octavia 2.0 TDI CR combi, 110kW, CKFC
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Turbo servis PCE píše:..jak na 96 kw tak 110 kw musíš stejně řešit jiný přívod do cooleru...když už to budeš dělat ,tak 110 ARL + chip...otázka je jestli to má cenu ládovat do auta,které má 220 t. na hrbu...aby Ti pak ojnice nezvedla kapotu.. :D
proč by se to dělo prosím tě :)
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Kefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 328
Registrován: 28 pro 2010, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kefi »

Tak jsem se spletl! Byl to brouk a měl tam SDI spodek a celkem to drželo!! Nakonec nevydržel pístní čep! ale jinak mazec co s tím autem udělal.
Octavia 2.0 TDI CR combi, 110kW, CKFC
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Mám taky ATD a když je ohřáte tak tomu dávám co se vejde a pohoda
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Turbo servis PCE píše:..jak na 96 kw tak 110 kw musíš stejně řešit jiný přívod do cooleru...když už to budeš dělat ,tak 110 ARL + chip...otázka je jestli to má cenu ládovat do auta,které má 220 t. na hrbu...aby Ti pak ojnice nezvedla kapotu.. :D
Kolik by sis představoval, že by mělo mít 10let staré auto najeto km? 220tis má dneska každej druhej, néli více. Nevidim jedinej důvod, aby mu ojnice zvedala kapotu, když se o auto stará a dává mu servis který má mít.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“