Zvýšení sw startovací dávky u pd

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 490
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Bydliště: Břeclav

Zvýšení sw startovací dávky u pd

Příspěvek od TomasH »

Chlapi, byl někdo ochotný, samozřejmě ne zadarmo, zvýšit sw startovací dávku u passata rv03 1,9 tdi pd AVF. Prostě, jak je chladněji auto hůře startuje. Tlaky jsou dobré, tandem vyměněn, vstřiky, tesnění vstřiků, žhavění ok, podávací čerpadlo, čidla t, vačka ok, nafta nepadá, synchronizaze na nule. Je to stejné již několik let, nic se nezhoršuje, ale prostě čím větší zima, tím to hůře chytá. Taky jsem to tímto způsobem řešit nechtěl, ale už mě to k tomu dopkopalo a snad to bude lepší. Kdo by byl ochotný, tak prosím sz, ať se domluvíme, díky.
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

a co bateria? bola za ten cas vymenena?
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 490
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

acryll píše:a co bateria? bola za ten cas vymenena?
jasnačka, i startér na zkoušku druhý a pak i repase, a pořád to stejné :( Ono to auto je pořád venku, nikdy se nestalo, že by nenastartovalo, jen to prostě v zimě hůř startuje. Navíc teď s tím jezdí manželka, tak víte co;) Zatím teda ještě není taková zima, aby byly problémy, ale možná za týden už příjdou:(
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
embrojo
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 20:46
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od embrojo »

TomasH píše:
acryll píše:a co bateria? bola za ten cas vymenena?
jasnačka, i startér na zkoušku druhý a pak i repase, a pořád to stejné :( Ono to auto je pořád venku, nikdy se nestalo, že by nenastartovalo, jen to prostě v zimě hůř startuje. Navíc teď s tím jezdí manželka, tak víte co;) Zatím teda ještě není taková zima, aby byly problémy, ale možná za týden už příjdou:(
zkus tohle treba ti pomuze Obrázek
vw GOLF 7 2.0tdi 110kw
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

mám ve firmě 2xT5 od nova a 1x caddy ,vše 1,9PD, roky 2007 a 2008.Caddy i v -20C na bionaftu na první otočení a běží, ty T5ky utrpení a děs, jak je pod -10C tak i na kvalitní naftu klidně na 3x. Po úpravě softu od Dieselpoweru se přibližuješ k autu a už běží, to se vůbec nedá srovnat. Určitě to pomůže, ale není to jen o dávce....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 490
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

zvyšování dávky pomocí VAGu jsem samozřejmě taky dělal, i prodlužování času žhavení, ale rozdíl minimální. Prostě bych chtěl zkusit úpravu sw ECU. BIN soubor mám již z ECU stažený, nejde mi o žádný čip, jen o start. Můžu mapu jednotky poslat klidně mailem a zaplatit přímo na účet, jen bych to chtěl stihnout do pátku, protože mám auto venku, je to passat, ECU musí ven, abych mapu přepsal KWP a nechci to dělat v -10C:(
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1420
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Vytahni zhavice a podivej se, jestli tam nejakej jouda nedal zhavice z rotacky.Jsou o 1 cm kratsi.Uz jsem to nekolikrat zazil.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

No 1cm si asi přehnal :D

Rozdíl je cca 4mm ;)
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 490
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

anydraj píše:Vytahni zhavice a podivej se, jestli tam nejakej jouda nedal zhavice z rotacky.Jsou o 1 cm kratsi.Uz jsem to nekolikrat zazil.
nee, všechno si dělám sám, teda kolem auta:) Jsou tam ty delší na pd, žhaví dobře, i odzkoušené na baterce venku. Jinak relé žhavení ok a žhaví.
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Martin RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2009, 06:53

Příspěvek od Martin RS »

Zdravím mám na vás odborníky dotaz problém mám s vybrací (teplého) motoru kdy je okamžitá spotřeba 0,4-0,3mg/h motor je takový neklidný(vybruje)ale když ráno nastartuju (podotýkám že auto chytá perfektně za každé teploty) motor běži perfektně (aktual.sp. je 0,6-1,2mg/h)do te doby než se ohřeje pak začnou vybrace,jedná se o motor 1.9tdi PD 96kw-Blt,nebo to dělá odcházejicí dvouhmota?Ale nechápu kdyby to dělala dvouhmota proč nevybruje i za sudeného motoru?Myslíte že by to chtělo zvíšit volnoběžnou dávku?
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

mg/h? to by se mi sakra líbilo.. jsou to l/h.. a řekl bych že to je málo... asi bude rozhozená synchronizace.. zkus to pro začátek zkontrolovat..
polo 1.4tdi AMF
Martin RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2009, 06:53

Příspěvek od Martin RS »

:D Maš pravdu samozřejmě l/h,sinchronizace nevim kolik je,ale rozvody dělány před 20tis.a byly dělány na přípravky tak by snad měly byt ok.Dá se nějak zvíšit volnoběžná davka pomoci wagu u Pd?
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Bohužel to na přípravky nestačí. I na přípravky to může být rozhozené. Kanál 4 pole 4 mělo by tam být za chodu motoru 0 +- 0.5°
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Martin RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2009, 06:53

Příspěvek od Martin RS »

Pokud se dobře pamatuju měl jsem tam +-4 ted nevim jestlli do plusu,ale myslím že -4,je možný že by to mělo vliv na chování motoru za tepla?A je tu někdo kdo by mi to doladil okolí Hradce králové,Pardubic já jsem z Chlumce n/c.
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

to už je moc... určitě to bude mít vliv
polo 1.4tdi AMF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“