Zdravím dotáhli mi do dílny astru 1.7DTI s tím že nejde čerpadlo ale já bych se radši prvně přesvědčil jestli to neni jen jednotkou ... takže se ptám jak zjitím co s toho je špatně ještě podotýkám že mi to dovezli uplně rozebrané takže je to celkem ježek v kleci ...slyšel jsem že když budu točit motorem tak by ny ventile na čerpadlo mělo být 200V je to pravda ? popřípadě jak ještě se ujistit než udělám nějákej závěr ...díky moc
Takže to bylo řídící jednotkou čerpadla po repasi auto jelo ...podotýkám jelo vrčelo si krásne jenomže potom jsem to jel projet a ten po kom jsem to zkládál tak tam povolil přepad takže se mi dostala nafta do oleje a zajízdy mi vylítli otáčky do omezovače a nešlo to vypnout pak to teda chciplo no a měrkou mi vyteklo tak dva litry oleje bylo to uplně plné ..tak jsem to nestartoval odtáhl sundal víko dotáhl jsem přepad kterej byul uplně volnej vyměnil olej a filtr pak to chytlo ale něják se třepe motor na volnoběh pokud přidám plyn tak je to v pohodě ale pustím a zase na volnoběh to vybruje jak svina ...nevíte co by to mohlo být ??
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
Tak kdyz by to bylo nahore tak to chapu myslim ve valci tam se to neztlaci ale dole to muze jit nahoru do hlavy nebo tou merkou ven tam prece zadnej velkej tlak neni ve vane tam by se ten pist namocil do oleja a hotovo ale ze by se ohla ojnice nebo vyosila klika to se mi moc nezda ale asi s tim mas nejakou zkusenost...opravdu to nejak nechapu ale to co rikas ty me nejak nesedi ...
nestraš...ale jako ono to zdechlo v pohodě ne něják že by se to šprajclo ... nevím něják se mi tomu pořád nechce věřit že by se ohla ojnice nebo ta klika