Zvýšení sw startovací dávky u pd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zvýšení sw startovací dávky u pd
Chlapi, byl někdo ochotný, samozřejmě ne zadarmo, zvýšit sw startovací dávku u passata rv03 1,9 tdi pd AVF. Prostě, jak je chladněji auto hůře startuje. Tlaky jsou dobré, tandem vyměněn, vstřiky, tesnění vstřiků, žhavění ok, podávací čerpadlo, čidla t, vačka ok, nafta nepadá, synchronizaze na nule. Je to stejné již několik let, nic se nezhoršuje, ale prostě čím větší zima, tím to hůře chytá. Taky jsem to tímto způsobem řešit nechtěl, ale už mě to k tomu dopkopalo a snad to bude lepší. Kdo by byl ochotný, tak prosím sz, ať se domluvíme, díky.
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
jasnačka, i startér na zkoušku druhý a pak i repase, a pořád to stejnéacryll píše:a co bateria? bola za ten cas vymenena?

VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
zkus tohle treba ti pomuzeTomasH píše:jasnačka, i startér na zkoušku druhý a pak i repase, a pořád to stejnéacryll píše:a co bateria? bola za ten cas vymenena?Ono to auto je pořád venku, nikdy se nestalo, že by nenastartovalo, jen to prostě v zimě hůř startuje. Navíc teď s tím jezdí manželka, tak víte co;) Zatím teda ještě není taková zima, aby byly problémy, ale možná za týden už příjdou:(

vw GOLF 7 2.0tdi 110kw
mám ve firmě 2xT5 od nova a 1x caddy ,vše 1,9PD, roky 2007 a 2008.Caddy i v -20C na bionaftu na první otočení a běží, ty T5ky utrpení a děs, jak je pod -10C tak i na kvalitní naftu klidně na 3x. Po úpravě softu od Dieselpoweru se přibližuješ k autu a už běží, to se vůbec nedá srovnat. Určitě to pomůže, ale není to jen o dávce....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


zvyšování dávky pomocí VAGu jsem samozřejmě taky dělal, i prodlužování času žhavení, ale rozdíl minimální. Prostě bych chtěl zkusit úpravu sw ECU. BIN soubor mám již z ECU stažený, nejde mi o žádný čip, jen o start. Můžu mapu jednotky poslat klidně mailem a zaplatit přímo na účet, jen bych to chtěl stihnout do pátku, protože mám auto venku, je to passat, ECU musí ven, abych mapu přepsal KWP a nechci to dělat v -10C:(
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
nee, všechno si dělám sám, teda kolem auta:) Jsou tam ty delší na pd, žhaví dobře, i odzkoušené na baterce venku. Jinak relé žhavení ok a žhaví.anydraj píše:Vytahni zhavice a podivej se, jestli tam nejakej jouda nedal zhavice z rotacky.Jsou o 1 cm kratsi.Uz jsem to nekolikrat zazil.
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Zdravím mám na vás odborníky dotaz problém mám s vybrací (teplého) motoru kdy je okamžitá spotřeba 0,4-0,3mg/h motor je takový neklidný(vybruje)ale když ráno nastartuju (podotýkám že auto chytá perfektně za každé teploty) motor běži perfektně (aktual.sp. je 0,6-1,2mg/h)do te doby než se ohřeje pak začnou vybrace,jedná se o motor 1.9tdi PD 96kw-Blt,nebo to dělá odcházejicí dvouhmota?Ale nechápu kdyby to dělala dvouhmota proč nevybruje i za sudeného motoru?Myslíte že by to chtělo zvíšit volnoběžnou dávku?