štěkání motoru a80 1,9 tdi (Z1)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Kolby
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 srp 2011, 20:36
Odpovědi: 0

štěkání motoru a80 1,9 tdi (Z1)

Příspěvek od Kolby »

chlapy trošičku mě znepokojuje neklidný chod motoru na volnoběh, problém cca týden. když klape tak v něm kolikrát cukne a celé se to zachvějě... přisuzoval sem to bublinám v potrubí , ale bublin už sem se zbavil a auto štěká dál a při tom kolísaj otáčky......jak kdyby nějaké samozápaly či co...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33538
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak pokud máš lásku ke zvířatům tak nějaké štěkání nebo blechy by ti neměly vadit,


vytahej z toho vstřiky a nech si je prověřit, no a když budeš mít auto nepojízdné sešteluj rozvody přesně na přípravky s povolenými koly ;)
Kolby
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 srp 2011, 20:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kolby »

tak vstřiky jsou prosichr vyměněný i když byli good a stav je stále stejný ... napadá mě že málo dává čerpadlo??na to ale žádnej měřák samo domo nemám
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33538
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak ono to má řídící vstřik a podle polohy jehly zjistí zda dává čerpadlo co má,¨

zkus ty rozvody ale ne podle očí ale přesně podle manuálu
Kolby
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 srp 2011, 20:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kolby »

než se pustím do větších akcí tak bude lepší napsat celý příběh ,co tomu předcházelo.
Zkrátka mi došlo palivo(nejezdím na naftu, Miloš ví.....) tak sem dolil železnou zásobu a točil motorem a točil točil jako kdysi, ale tentokrát to nechytlo .Teda chytlo, ale jen tak na 4 vteřiny a motor nešel vytočit nad 2000.No a pak sem vymlátil baterku...
Čili dom na laně , vyčistil sem nádrž, když už byla prázdná(vypojila se mi vracečka a palivo místo zpět do nádrže teklo leda tak dopr....e.Vyměnil palivák , neb sem to měl v blížké době v ůmyslu, zapojil 2okruh předehřevu, nastartoval a vše ok akorát šli hodně bubliny ale to sem si říkal že se co nevidět ztratí...Po cca 30km sem si všiml onoho kuckáná a cukání..Jak se ukázalo začla mi padat ropa do rána a bylo to tím že 2 okruh předehřevu už byl moc a dlouhé vedení prostě sloupec neudrželo .Čili jsem 2 okruh odpojil a hle palivo nepadá, jenže sem to blbě odvzdušnil takto jsem najel cca400km na palivo s mooc bublinama, říkal sem si , že jak se mi podaří zbavit bublin určo se zbavím i kuckání, ale ono nic.Bubliny odstraněny a motor se chová stále hrozně cca nad 2500 otáček to není znat, ale jinak jo i při jízdě na nižší točky to cuká...
Ještě mě napadlo moc hořlavé palivo, ale tím to asi nebude, bo tam liju stejný poměr jako vždy a navíc na tuto nádrž bylo použito až zbytečně moc nafty..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33538
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak první krok bude pětka nafty a do té vrazíš sání i vratku z čerpadla nastartuj pojezdi a pak napiš ;)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

asi mas v hajzli regulacnu hlavu na cerpadle, par tyzdnov dozadu som to robil na tom istom aute s tymi istymi priznakmi, cukal motor v pravidelnych intervaloch.... Pomohla az vymena, len na tychto motoroch je iny snimac polohy supatka, ale v pohodke sa to da prekopat na novsi typ len treba vediet ktory kabel kam strcit
;) .
ak tak, jedna regulacna hlava sa mi vala v garazi...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Kolby
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 srp 2011, 20:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kolby »

dnes kupodivu zlobil jen po cestě do práce a po cestě zpátky to bylo znatelně lepší, což je škoda , protože výsledek zkoušky může být zkreslený, nicméně když sem dal čistou naftu tak šel motor tak jak má...nicméně nebudu dělat unáhlený závěry a předčasně se radovat a zkoušku 2 provedu hned jak to začne zas kuckat .. o průběhu budu informovat...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“