Proč plastový kelímek od kafe. Vždyť plechovka má svoji odměrku .blacklight píše:Pokud vím, tak se dává 1:1000. Takže 1ml aditiva na litr nafty.subz3ro_tdi píše:To tam budes davat 5ml striekackou do nadrze??? Nechcel si napisat 1:10?boobika píše:na samotné plechovce vifu píšou, že předávkování není na škodu a že při mrazech je možno dávkování zvýšit než 1:1000
Já jsem dával vždy půlku plastového kelímku od kafe. On je dole úzký, tak v půlce měl tak 70-90ml.
VIF - bude/nebude?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Na obalu je hlavně psáno, že jedna odměrka, slouží k ošetření myslím 20l nafty. Tak si to snad každej dokáže spočítat ne? Já když tankuju plnou, cca 55l, tak tam mlasknu 5odměrek a jedu. Dál nic neřešim. Nikdy jsem s tim problém neměl s nějakym předávkováním. Důležité je, aby se tam ten VIF nelil už napůl ztuhlej, pak to nemá smysl.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

Tak zrovna ty jsi to moc dobře nespočítalpeeeetr píše:Na obalu je hlavně psáno, že jedna odměrka, slouží k ošetření myslím 20l nafty. Tak si to snad každej dokáže spočítat ne? Já když tankuju plnou, cca 55l, tak tam mlasknu 5odměrek a jedu. Dál nic neřešim. Nikdy jsem s tim problém neměl s nějakym předávkováním. Důležité je, aby se tam ten VIF nelil už napůl ztuhlej, pak to nemá smysl.

Tel:776005385 Nový Bor
Já si kolikrát připadám jako debíl..matika nebyl můj oblíbený předmět, ale zase jsem moc nepropadal. Ale kolikrát si říkám, Vy pitomci, jak to děláte, že to není ještě složitější..?Já dávám "olovo do motorky , musím na ten sráč máčknout, aby to vylezlo nahoru do odměrky /když je to jen ze třetiny plné, už to nevyleze/, nebo míchám olej do mopeda , popř. nějaký zázračný přípravek, kde je to napsáno polsky a někdy i afghánsky, o přísadách nemluvě.. A až tady bude každý magistr , tak už nepochopím vůbec nic... 

nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 665
- Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
- Bydliště: Řepiště
- Kontaktovat uživatele:
Trochu
, ale k cemu je vlastne ten zimni vif dobry? Jenom pro lepsi filtrovatelnost nafty?

Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Warum? Protože dávám víc? Proto jsem i psal, že nemám problém s předávkováním. Vždy dávám víc, už jsem totiž jednou zamrznul a proto jsem začal s Vifem a seru ho tam pod tlakem.titan0306 píše:Tak zrovna ty jsi to moc dobře nespočítalpeeeetr píše:Na obalu je hlavně psáno, že jedna odměrka, slouží k ošetření myslím 20l nafty. Tak si to snad každej dokáže spočítat ne? Já když tankuju plnou, cca 55l, tak tam mlasknu 5odměrek a jedu. Dál nic neřešim. Nikdy jsem s tim problém neměl s nějakym předávkováním. Důležité je, aby se tam ten VIF nelil už napůl ztuhlej, pak to nemá smysl.

Já to hlavně chtěl podat tak, že plechovka za 140Kč mě nezabije a nebudu počítat, kolik ml bych měl nalejt na jeden litr nafty. Prostě bud budu dávat tak jak píše výrobce, nebo budu dávat víc, nebo nebudu dávat nic. Vždyt to je jednoduchý ne?
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

Presne tak to píšu.Tiež to tak robim že 5 odmerok na plnú nádrž, je to skoro raz toľko a nemal som problém so štartom, či nepravidelným chodom motora. No a minulý rok boli kurva mrazy. -20,-25 tu bolo bežne.peeeetr píše:Na obalu je hlavně psáno, že jedna odměrka, slouží k ošetření myslím 20l nafty. Tak si to snad každej dokáže spočítat ne? Já když tankuju plnou, cca 55l, tak tam mlasknu 5odměrek a jedu. Dál nic neřešim. Nikdy jsem s tim problém neměl s nějakym předávkováním. Důležité je, aby se tam ten VIF nelil už napůl ztuhlej, pak to nemá smysl.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
vif forever..vilozx6 píše:Presne tak to píšu.Tiež to tak robim že 5 odmerok na plnú nádrž, je to skoro raz toľko a nemal som problém so štartom, či nepravidelným chodom motora. No a minulý rok boli kurva mrazy. -20,-25 tu bolo bežne.peeeetr píše:Na obalu je hlavně psáno, že jedna odměrka, slouží k ošetření myslím 20l nafty. Tak si to snad každej dokáže spočítat ne? Já když tankuju plnou, cca 55l, tak tam mlasknu 5odměrek a jedu. Dál nic neřešim. Nikdy jsem s tim problém neměl s nějakym předávkováním. Důležité je, aby se tam ten VIF nelil už napůl ztuhlej, pak to nemá smysl.

AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...