Startovaci sprej super riesenie startov za 2,5e

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

1olej1
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 25 říj 2012, 11:45
Odpovědi: 0

Startovaci sprej super riesenie startov za 2,5e

Příspěvek od 1olej1 »

Chlapi stale som musel vymyslat sposoby ako startovat tie nase nepodarene auta ktorym sa v zime nechce startovat este ked niektore su zivene olejmi a podobne,ale ten startovaci sprej to je zazrak striekam ho do sania najblizsie k motoru ako sa da a to auto hned startuje cena 2,5e na pumpe a vybavene zhavice sa mozu schovat :) urcite odporucujm hlavne tym ktory maju atmosferaky a mozu to striekat do sania co najblizsie k motoru
Mirek 1 Dusin
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 05 pro 2012, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mirek 1 Dusin »

A že to kurví motor si nikdy neslyšel? Teda záleží jak si vážíš svýho stroje... Já ho sice v kufru mám taky, ale jenom pro případ kdyby teploty klesly pod -25. To už se mu startovat nechce...
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

nez tam strikat eterak, tak radeji nikam nepojedu ;)
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

pkud střikneš a nežhaviš a hned nastartuješ tak jak je to v navodu tak to krasně chytne bez jakychkoliv pazvuku.Jezdim na vyjetej olej z motoru tak při nizkych teplotach to už je od +5 střikam jinak nechytne.A nezda se mi že by to ten motor ku.vilo.Nesmiš ale žhavit pak to klepe jak kovadlina a motor se chce rozletet.
Mirek 1 Dusin
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 05 pro 2012, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mirek 1 Dusin »

Tak já nevim teda, můj vehikl bez žhavení nenatočim ani v nejteplejšim létě... a zkoušet to s se sprejema snad nebudu muset...

Ale slyšel jsem že jeden start V3S na eterovou patronu ubere 10t km na životnosti...
TesákPce
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 28 pro 2012, 18:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubicko

sprejik

Příspěvek od TesákPce »

Sprejik musim taky zakoupit a mozna zacnu s pokusy s vyjetakem uz u Sharana! Navic, kdyz je ted takove teplo.
Myslim, ze 10tkm zivotnosti a kor takovy motor je prehnane.
A zase radsi ozelim treba i 1000km, ale pojedu autem a holt udelam GO motoru o neco drive.
1olej1
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 25 říj 2012, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od 1olej1 »

nech si to zozere aj 100 000km ten motor sa uz niekolkonasobne zaplatil jazdenim na olej....

ale pozor ak beham na A6 3,0tdi samozrejme nestartujem sprejom tak isto ako do toho auta nebudem liat olej to da rozum no do peugeota kludne nalejejm hocico co hori

ako to kurvi motor?a ako presne to ubere na zivotnosti?to by som velmi rad pocul lebo ak je to tak tak moj motor by mal byt uz davno v srote ale stale jazdi
TesákPce
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 28 pro 2012, 18:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubicko

s

Příspěvek od TesákPce »

Takle by me to zajiímalo. Chtelo by to nejaky odborny vyzkum, ci test v laborce. Jinak jak pises do stareho krumplu na jezdeni do prace par km naliji cokoliv. Kdyz pojedu 2x za rok nekam dal nebo na dovcu, pojedu Sharanem na cistou naftu, kterou navic vysetrim olejem :-)
Mirek 1 Dusin
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 05 pro 2012, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mirek 1 Dusin »

Nevim, slyšel jsem... sice se motor zaplatí teoreticky.... to je jako říct že když vyjedu 4 nádrže vyftritu tak jsem ušetřil na novej motor. Ale v jakym stavu ten novej bude? Tady u svýho už relativně vim co kde je v jakym stavu. Pak koupim nějakej sráč, samozřejmě bez záruky. Nechám dělat GO což taky neni za deset... takže radši nekurvim co mám. Ale jak říkám, jenom jsem to slyšel a tak sprej mám jenom jako nouzovku kdybych někde uváznul na horách.

Ted se chystám na webasto s výměníkem chladičovka/nafta (oil)...
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Ono jedna vec je sehnat druhy motor, ale stejne do nej musis nasypat nejake prachy (udelat hlavu, atd), navic vymena motoru zabere taky dost casu, kdo si to neudela sam, musi zas platit.
Eter je svinstvo pro klikove ustroji? Mozna protoze vznecuje nepravidelne, zpusobuje nepredvidatelne detonace a samozapaly a nekontrolovatelne sile? (wallbash) (crazy)
Kdyz se odsere na vyjetak jen vstrikovaci skupina, jeste dobre, cerpadel je plny zadek a vymena raz dva. A pravdepodobne odejde do kopru prvni cerpadlo.
TesákPce
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 28 pro 2012, 18:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubicko

go motoru

Příspěvek od TesákPce »

Taky nevim a nechci se hadat. Neco na tom pravdy bude, ale az takhle hodne. Urcite jezdit na vyfrit a dalsi je daleko lepsi nez na vyjetak a kdybych jen nejaky mel puziji ho. Mam jen toto a hlavne zdarma.
Do kompletniho GO motoru bych se nikdy nepoustel. To tak mit mraky penez e nejakeho pekneho veterana. Maximalne jsem treba delal hlavu, tesneni, gufera atd, krouzky. U LPG ventily, ktere byly neventily - okousane jak vanocni stromek. To zase takovy ranec nevyjde. Na ND mam slevu 15-30% a takto stare moty poresim sam-musim. Mechanika bych opravdu nemohl zaplatit! Stacilo mi jednou, kdyz jsem byl a potreboval to udelat, co si rekl za odstrojeni a sundani hlavy! A to mií dal slevu :-)
Srac bez zaruky z vrakace bych taky nekoupil. TO jsou vyhozene penize. Hledam vzdy cele auto, kde je mozne motor vyzkouset a udelat si alespon predstavu. A jeste se mi nestalo, ze bych nenasel nejakou shnilotinu nebo bouracku, nebo s jinou vadou za par kacek. Kdyz z toho prodam par ND a pak do srotu, vetsinou vyjde motor zadarmo. Ano, hledani je spousta casu, rozebirani a prodej sposta casu a pakarna.
Jinak jak pravi Radluk, jako prvni odejde cerpadlo, vstriky a je jich plny zadek nebo relativne levny repas. Prave bych se chtel dockat, abych navic u MB motor poskodil tak, ze by bylo nutne delat vybrus, menit pisty, kliku nebo neco podobneho.
Webasto by se mi taky velmi libilo a dlouho ho chci. Zatim se mi ale nepodarilo levne sehnat. Pak nastava problem s olejem, co NT vydrzí? V nakladaku ale pri tom kratkem provozu zatim behalo, ted na cistou naftu beha dal. Asi odejde zhavicka, ale to by bylo v poho. A pak v mrazech, kdy je potreba topit, na olej jezdit nebudu.
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr H. »

radluk píše:nez tam strikat eterak, tak radeji nikam nepojedu ;)
;) troška internetové teorie:

Diethylether má vysoké cetanové číslo (85 - 96) a používá se jako startovací kapalina pro naftové a benzinové motory[5], díky jeho vysoké těkavosti a nízké samozápalné teplotě. Ze stejného důvodu je také složkou palivové směsi pro karburované motory zažehované kompresí (používané v leteckém modelářství) kde se míchá s petrolejem a ricínovým olejem v poměru 47% petroleje, 33% éteru a 20% ricínového oleje.

Složení startovacího spreje: diethylether, speciální bezaromatický benzín, hnací plyn propan-butan.

A to podstatné NEŽHAVIT !!!

Tak nevidím důvod, proč to nepoužívat.
Jediný problém vidím spíš v praktické aplikaci. Benzín mi s rozpojeným sacím potrubím nestartuje a tdičko má tu troubu od turba kurva dobře přidělanou.
nemám žádnou kárku na naftu...
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

jasne, jako palivo pro detonaky se pouziva, to vi kazdy modelar, nicmene mozna je problem v tom zhaveni, ze to pak okamzite detonuje temer samo, vznikaji tlakove spicky na pistni skupinu, atd, atd. Osobne jsem zatim tady toto nikdy nepotreboval. Nynejsi AEF ma valce ve skvelem stavu, je na nich jeste videt honovani po 300 tis km, no problemo. Nekouri, nebere ani kapku oleje ;)
Mirek 1 Dusin
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 05 pro 2012, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mirek 1 Dusin »

A jak pánové uděláte aby moderní diesel nežhavil??
ka-spel
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 06 črc 2012, 05:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od ka-spel »

To by mě taky zajímalo jak startovat bez žhavení. Protože u TDi vlastně ani nevím co to žhavení je. Jinak z těmi startovacími spreji mám bohatou zkušenost z dřívější Sierry 1,8 TD. To bylo v třeskutých mrazech pomalu pravidlo. A motoru mě bylo až líto co to sním udělalo. T detonace házely s motorem i celým autem.
Felicia 1,6 kombi LPGObrázek->Octavia II 1,9 BXE TDI kombi Obrázek.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“