Ahoj
vím že s těmito motory je spousta problémů tak jsem jeden koupil v Octávce manželce . Motor docela dost kouří při zátahu. Má najedto 180t km. Až jí kvůli tomu zastavili policajti. Dnes jsem čistil EGR ventil a klapku v sání. Moc bordelu tam ani nebylo. Olej to nežere. Neškube v žádném režimu. Je za tepla se na volnoběh motor dost klepe. Načetl jsem to VAGem a měl bych dvě otázky. Připadá mi že turbo dost pomalu nabíhá. Ten pomalý náběh je vidět na grafu. Pak je mi podezřelé, že váha ukazuje tak moc. Nemůže to být tedn důvod kouřivosti?
Předem díky
ja by som možno aj povedal,že je to dáko dosť debilne čipnuté. a kvôli dymivosti ju zastavili policajti? to by u nás v BB museli zastavovať každé tretie auto..
k logu,dosť to prefukuje,bolo by vyčistit regulaciu.
korekcie vstrekov sú ako na tom?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Sakra množství nafty jsem nelogoval. V jakém je to kanále? A kolik by tam mělo jít max když to není chipnuté. Já mám dokonce turbo nové. Jen jsem to tam nechtěl dávat když to nežere olej. Ono možná ta seknutá regulace má za následek i ten pomalý náběh.