Kupa auta

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

klokan163
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 10 říj 2010, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pov.Bystrica

Kupa auta

Příspěvek od klokan163 »

Caute chcem sa spytat ci nevie niekdo poradit alebo nema skusenosti z autami peugeot 406 2.0 HDI 80kw combi.Renaurt scenic 1.9 dci 74kw ake su to auta co sa tika poruchovosti a spolahlivosti potrebujem niake kombi a najlepsie diesel. Este uvazujem o mazde prymac 2.0 ale tam som pocul ze maju niake problemi z motormi ak mi vie niekto poradit ale bo ma skusenosti tak budme v dacni vdik (LOL)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33667
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud ty auta budou mít objetou zeměkouli a ty horkou krev tak je to na průser všechno ;)
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

A 10 a viac ročný diesel tú zemeguľu bude mať riadne pojazdenú...
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..ber 406ku pohodlie dobry podvozok motor gut das vstreky na repas a jazdis dalej..
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Každé staré HDI je na hovno. Jelikož jsou stočené všechny, je to na ho.no všechno... :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33667
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Každé staré HDI je na hovno. Jelikož jsou stočené všechny, je to na ho.no všechno... :)
tak některé ně někde se serou jen regulátory tlaku, což se dá řešit aditivy a vstřiky dokážou přeřít i vlastní zadření,

ale jak píešeš jak to proleze rakovina nepomože ani svěcená ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nemáš žádnou jistotu..Jakmile ti auto chcípne, nebo ráno ho nenatočíš, můžeš klidně rovnou do banky a pro odtah. Tam je i žlutý anděl k ničemu. To je auto určené pro servisy..Já vím, že ta 2.0 HDI je nejlepší, a už má jinou úroveň než ty první provedení, ale čertovo kopýtko je to pořád..Já teď budu řešit poblijona 1,4 HDI ve 206, , což je sráč na sráč. Nikdo neví, co to má za sebou, kolik najeto, olej teče z motoru proudem na výfuk, a majitelka se zatím usmívá, ale brzo se jí vrátí přechod nejen ze zajištěného stáří do chudoby ..Ten motor je dobrý tak do motokáry na matějské pouti.. :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33667
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

no mám nějaké partnery 2.O hdi a vydrží hodně rozchodili se i po zadření cr vstřiků, koroze soustavy, můj čerpadlář je hodnotí jako dobré

v šem to vidíš že nemáš ráno jistotu startu
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

V čem? V principu, např. měl jsem zákazníka auto/406/ z NL, stočené, to auto jezdilo velice často na vleku, nejdřív čerpadlo v nádrži, potom vstřikovače, řemenice, hlavní čerpadlo, vypadlý konektor na čerpadle apod...A svítící kontrolka byla součást jízdy..Pořád něco, ale samozřejmě je to o 100% lepší než 1,6HDI. Velký proběh km HDI je díra do konta..Ale nikomu neberu jeho důvěru .. :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33667
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jsem si vzpoměl ta svítící přístrojovka u jedné 4O7 ale benál, hned po rozjedu to hlásilo servis stop a pak začal ten multifukční pískač ječet a zvyšovat celkovou paniku

mrknul jsem do ní kts a když jsem řekl majiteli cenu opravy bylo vidět že ho opouští vědomí, na auto si pujčil a na banány nebylo

vzal jsem černou folii zalepil neřátelský displej, akuvrtačkou provrtal na páčce ten pískač a klid několik let borec spokojený

;)
janekhdi
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 pro 2012, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od janekhdi »

To si nevybereš...je jedno co koupíš..pokud se to bude srát. Mám 406 2,2 Hdi když jsem to kupoval před šesti lety věděl jsem kulové koupil ji protože jela,líbila se a měla kufr dost velký na kočár. I přesto že první tři roky znala jen podlahu tak za dvěstě tisíc co jí mám jsem krom spotřebáku udělal vstřik a to jen jeden( ostatní byly prostě dobré)...Jezdí se mi s tím dobře, uvažoval jsem o něčem novějším ale po svezení 407,O2,B7 jsem si ji nechal.Z dnešního pohledu bych volil právě 2,0 o tolik hůř to nejede a spotřeba nižší. Kolega si v tu dobu koupil lagunu, do roka měnil motor, furt měl problém s elektrikou...ale to je otázka co za to může. Znám lidi co mění olej i motorem- prostě ojeté auto bez jasné historie je otázka štestí. Takže buď si vytáhneš správně nebo ne. Ale za mě byměl ten los lva.)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

muzu do toho vstoupit? taky uz vyhlizim nove auto nemam rad francpze,protoze se blbe opravuji(debilne reseny pristup)
ale motory jako je 1,4 HDi a 1,5 dci se mi moc libi. muzete mi nekdo poradit jak to je se sepotrebou oproti 1,9tkam? kamos me presvedcuje,ze treba 1,3 JTD zere stejne a vic jak 1,9 JTD,ale srovnava to s unijetem.
papirove hodnoty jsou u vsceh nizkobjemovych motoru hezke,ale jaka je realita? opravdu umi jet ty motory za 6 ve emste? pisou aj 5,5 jak kerej
jezdim jen mesto a benzinaky me vzdy sezerou.
dale jak se daji nacipovat? tentokrat chci vybirat auto fakt poradne a ziskat co nejvic informaci
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

jericho-3 píše:Nemáš žádnou jistotu..Jakmile ti auto chcípne, nebo ráno ho nenatočíš, můžeš klidně rovnou do banky a pro odtah. Tam je i žlutý anděl k ničemu. To je auto určené pro servisy..Já vím, že ta 2.0 HDI je nejlepší, a už má jinou úroveň než ty první provedení, ale čertovo kopýtko je to pořád..Já teď budu řešit poblijona 1,4 HDI ve 206, , což je sráč na sráč. Nikdo neví, co to má za sebou, kolik najeto, olej teče z motoru proudem na výfuk, a majitelka se zatím usmívá, ale brzo se jí vrátí přechod nejen ze zajištěného stáří do chudoby ..Ten motor je dobrý tak do motokáry na matějské pouti.. :)
vim o jedne 206 1.4hdi, najeto cca 150tis km, motor netknutej - proste leje naftu a jezdi a jezdi a .....

je ale pravda, ze se o to majitel stara, zadne oleje po 30 tis km a podobne hovadiny, pekne kazdejch max. 15 tis km
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

jericho-3 píše:V čem? V principu, např. měl jsem zákazníka auto/406/ z NL, stočené, to auto jezdilo velice často na vleku, nejdřív čerpadlo v nádrži, potom vstřikovače, řemenice, hlavní čerpadlo, vypadlý konektor na čerpadle apod...A svítící kontrolka byla součást jízdy..Pořád něco, ale samozřejmě je to o 100% lepší než 1,6HDI. Velký proběh km HDI je díra do konta..Ale nikomu neberu jeho důvěru .. :)

co je konkretne na 1.6HDI v Peugeotech nebo Citroenech spatnyho?
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

sikin1987 píše:muzu do toho vstoupit? taky uz vyhlizim nove auto nemam rad francpze,protoze se blbe opravuji(debilne reseny pristup)
ale motory jako je 1,4 HDi a 1,5 dci se mi moc libi. muzete mi nekdo poradit jak to je se sepotrebou oproti 1,9tkam? kamos me presvedcuje,ze treba 1,3 JTD zere stejne a vic jak 1,9 JTD,ale srovnava to s unijetem.
papirove hodnoty jsou u vsceh nizkobjemovych motoru hezke,ale jaka je realita? opravdu umi jet ty motory za 6 ve emste? pisou aj 5,5 jak kerej
jezdim jen mesto a benzinaky me vzdy sezerou.
dale jak se daji nacipovat? tentokrat chci vybirat auto fakt poradne a ziskat co nejvic informaci
jestli jezdit mesto, kup si benzin, nejhorsi varianta do mesta je nafta s filtrem pevnych castic
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“