1,3 JTD s DPF - přibývá olej
Moderátoři: šulda, Moderátoři
honzo kolik ti to zere ve meste? me se hrozne libi interier lybry je chvalenej podvozek,kterej krom zadku neni drahej a auto se da poridit za dobry penize 5 valec sme si vdzycky pral,ale vic nez spotreba me desi to,ze musi pri rozvodech motor ven a u dalsich oprav nevim jak to je
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
- Honza ITC
- Nesolidní prodejce
- Příspěvky: 49
- Registrován: 30 lis 2009, 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Dlouhodobej průměr vidíš v podpisu. A ten zahrnuje tak 20% město, 20% dálníce a zbytek silnice 1.třídy. A zrovna předpisově nejezdim. Taky za ní občas něco táhnu, to taky spotřebu zvyšuje, atd. Dalo by se minimálně o litr dolu, ale jezdit jak dědek? To neeesikin1987 píše:honzo kolik ti to zere ve meste? me se hrozne libi interier lybry je chvalenej podvozek,kterej krom zadku neni drahej a auto se da poridit za dobry penize 5 valec sme si vdzycky pral,ale vic nez spotreba me desi to,ze musi pri rozvodech motor ven a u dalsich oprav nevim jak to je



A kde jsi přišel na to, že musí motor ven? To je blbost největší. Tam je místa dost.
to mi rikal kamos,ze musi motor ven,ze tam je mista stejne jak na marene ja to neposodim z fotky.
no ja budu ted potrebovat neco na jezdeni do prace. a potreboval bych se dostat na kombinovanou spotrebu 5,5 litru. jezdit jak dedek budu. trasa je 25 km a 80% kopcovity teren mezi vesnicema vic jak 90 se tam ani moc neda jet. Nafta nebo LPG na LPG sem nenasel vhodny auto co by jezdilo se spotrebou pod 9 litru. Tak si rikam raci nez supermoderni 1,6 MJTD za 150 tis koupim spolehlivy unijet a vrazim do oprav mozna min,protoze repas bdue levnejsi a na vrakacu sezenu vse
no ja budu ted potrebovat neco na jezdeni do prace. a potreboval bych se dostat na kombinovanou spotrebu 5,5 litru. jezdit jak dedek budu. trasa je 25 km a 80% kopcovity teren mezi vesnicema vic jak 90 se tam ani moc neda jet. Nafta nebo LPG na LPG sem nenasel vhodny auto co by jezdilo se spotrebou pod 9 litru. Tak si rikam raci nez supermoderni 1,6 MJTD za 150 tis koupim spolehlivy unijet a vrazim do oprav mozna min,protoze repas bdue levnejsi a na vrakacu sezenu vse
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
- Honza ITC
- Nesolidní prodejce
- Příspěvky: 49
- Registrován: 30 lis 2009, 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Možná kdyby si ty motory neku*vil bionaftou a podobnejma sr*čkama, tak by si nikdy žádný problémy neměl.sikin1987 píše:to mi rikal kamos,ze musi motor ven,ze tam je mista stejne jak na marene ja to neposodim z fotky.
no ja budu ted potrebovat neco na jezdeni do prace. a potreboval bych se dostat na kombinovanou spotrebu 5,5 litru. jezdit jak dedek budu. trasa je 25 km a 80% kopcovity teren mezi vesnicema vic jak 90 se tam ani moc neda jet. Nafta nebo LPG na LPG sem nenasel vhodny auto co by jezdilo se spotrebou pod 9 litru. Tak si rikam raci nez supermoderni 1,6 MJTD za 150 tis koupim spolehlivy unijet a vrazim do oprav mozna min,protoze repas bdue levnejsi a na vrakacu sezenu vse
co porad vseci mate? ja chci nove auto uz asi 2 roky. JTD jezdi,ale nechci tak tvrdou svini a 3 dverak.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
je tvrdy ma to tvrdy gumy ramen coz je zname,tlumice mam origo GT sj s pruzinama jen vzadu mam marelly. kazdopadne taky nutno dodat,ze mam uz prohnile prahy a podbehy. o tom setrvacniku ani nemluve
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Re: repas vstřik. soustavy multijet - vyčištění
Nech to vyčistit.Peta píše:Tak mne čeká převzetí auta po repasi přidřeného čerpadla CP1 (2 elementy přidřené) a výměně vstřiků. Chtěl bych se dotázat, zda je bezpodmínečně nutné kompletní vyčištění palivové nádrže a vedení paliva - to servis neudělal. Pobere ty špony rozptýlené v palivové soustavě palivový filtr nebo z toho hrozí opětovné riziko poškození čerpadla/vstřiků ? Nerad bych celou akci za více jak 20 tisíc po pár desítkách tisíc km opakoval. Když čtu různé příspěvky,např. jak servis na dci vyměnil vstřiky se šponami a čerpadlo nechal původní, jímá mne hrůza
korekce vstřiky
Tak jak jsem psal dříve - na autě repase čerpadla, nové vstřiky (exchange bosch), regulátor tlaku paliva, ultrazvukem čištěné palivové potrubí.
Studený start se zlepšil (ale někdy taky déle točí), spotřeba bych řekl že je stejná, motor se zvukově a projevem zklidnil a ztichnul. Stav oleje motoru sleduji. Do paliva přidávám aditiva.
Nicméně někdy po studeném startu jde chvíli motor nepravidelně, kolísají otačky, po chvíli se to zklidní. Vzhledem k provedené opravě a hlavně i ceně se mi to stále nezdá v pořádku. Vypovídají přiložené korekce o něčem (rozdíl byl po startu větší, než jsem stačil screen uložit)? Děkuji za názor

Studený start se zlepšil (ale někdy taky déle točí), spotřeba bych řekl že je stejná, motor se zvukově a projevem zklidnil a ztichnul. Stav oleje motoru sleduji. Do paliva přidávám aditiva.
Nicméně někdy po studeném startu jde chvíli motor nepravidelně, kolísají otačky, po chvíli se to zklidní. Vzhledem k provedené opravě a hlavně i ceně se mi to stále nezdá v pořádku. Vypovídají přiložené korekce o něčem (rozdíl byl po startu větší, než jsem stačil screen uložit)? Děkuji za názor

Peugeot 208 Allure 1,6 BlueHDi 2015
Citroen C5 Break HDi 100kW Exclusive, navi, jbl, afil 2005
Grande Punto 1,3JTD 66kW,6°,dualAC,B&M 2008 -out
Punto 1,9JTD 6AB,AC 63kW 2003 - out
Citroen C5 Break HDi 100kW Exclusive, navi, jbl, afil 2005
Grande Punto 1,3JTD 66kW,6°,dualAC,B&M 2008 -out
Punto 1,9JTD 6AB,AC 63kW 2003 - out
může to kolísání otáček po startu dělat EGR ? Tady bohužel není snímání polohy ventilu, elektricky ani test EGR nic nehlásí
Peugeot 208 Allure 1,6 BlueHDi 2015
Citroen C5 Break HDi 100kW Exclusive, navi, jbl, afil 2005
Grande Punto 1,3JTD 66kW,6°,dualAC,B&M 2008 -out
Punto 1,9JTD 6AB,AC 63kW 2003 - out
Citroen C5 Break HDi 100kW Exclusive, navi, jbl, afil 2005
Grande Punto 1,3JTD 66kW,6°,dualAC,B&M 2008 -out
Punto 1,9JTD 6AB,AC 63kW 2003 - out
EGR pochybbujem ze by znatelne ovplyvnoval chod motoru, aspon sa mi to zatial u ziadneho jtd nestalo. Kolisanie moze ovplyvnovat, palivova sustava, moze si niekde natahovat falosny vzduch kedze to bolo rozoberane. A ked sa motor zohreje sa to utesni a chod motora sa ustali.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
DPF OFF
Řešil jste prosím někdo DPF OUT na 1,3 JTD ? Optimálně bych chtěl DPF vymontovat bez jakékoli úpravy a poškození s možností namontovat zpět. Filtr jako takový je zatím OK a nechtěl bych jej kuchat.
A co místo něj - sehnat nějaký starší, vykuchat nebo jen potrubí ? A instalovat snímač tlaku ? bude to snímat OK, aby to nerozsvěcelo kontrolku? Už mám DPF plné "zuby", vstřikování je komplet po opravě, přesto zřejmě v důsledku regenerace stále přibývá olej v motoru a ta spotřeba taky není nic moc. Můžete se někdo vyjádřit k hodnotám ohledně DPF z diagnostiky, prosím ? Když jsem diagnostiku připojil, tak ukazovala od poslední regenerace 0 km, data jsou bez zátěže asi 3000otáček, při jízdě v zátěži tlak rostl až na 185 (1x až na 225), údaje o % zanesení filtru nevím jak jsou interpretovány zde, u některých značek ukazuje až 200% Díky moc
A co místo něj - sehnat nějaký starší, vykuchat nebo jen potrubí ? A instalovat snímač tlaku ? bude to snímat OK, aby to nerozsvěcelo kontrolku? Už mám DPF plné "zuby", vstřikování je komplet po opravě, přesto zřejmě v důsledku regenerace stále přibývá olej v motoru a ta spotřeba taky není nic moc. Můžete se někdo vyjádřit k hodnotám ohledně DPF z diagnostiky, prosím ? Když jsem diagnostiku připojil, tak ukazovala od poslední regenerace 0 km, data jsou bez zátěže asi 3000otáček, při jízdě v zátěži tlak rostl až na 185 (1x až na 225), údaje o % zanesení filtru nevím jak jsou interpretovány zde, u některých značek ukazuje až 200% Díky moc

Peugeot 208 Allure 1,6 BlueHDi 2015
Citroen C5 Break HDi 100kW Exclusive, navi, jbl, afil 2005
Grande Punto 1,3JTD 66kW,6°,dualAC,B&M 2008 -out
Punto 1,9JTD 6AB,AC 63kW 2003 - out
Citroen C5 Break HDi 100kW Exclusive, navi, jbl, afil 2005
Grande Punto 1,3JTD 66kW,6°,dualAC,B&M 2008 -out
Punto 1,9JTD 6AB,AC 63kW 2003 - out
Tak jsem najezdil nějaké km, pravidelně aditivuji a občas kouknu jak vypadají korekce atd .... Zjišťoval jsem mezitím možnosti odstranění DPF - neboť olej stále přibývá, měním raději už po 5 tis km, nechci aby motor zaklepal úplně .
Narazil jsem na "odborníky", kteří umí vše - DPF OFF u 1,3 u nich není problém, pak na pár lidí kteří o tom něco ví nebo spíš věci dokážou řešit a pár se jich shodlo, že u 1,3 je to trochu problém a výsledek nemusí být 100% OK, jiní řekli u 1,3 ne.. Jak jsem koupil, tak píšu - než jít do nějakého rizika, že po odstranění DPF budou samé problémy (jak taky někdo napsal, jaké horory jej po odstranění čekaly) a nemít záruku, že vše bude fungovat jak má - tak raději zatím nic. Jen jsem se chtěl zeptat, zda někdo z vás nedělá ve Fiatu a nemá přístup k servisním informacím - zda není nějaká verze SW ŘJ, která by řešila nebo upravovala proces regenerace. Vím, že u některých značek bylo přibývání oleje v důsledku regenerací DPF řešeno svolávací akcí a přehráním nového SW. Na důsledné kontroly hladiny oleje a možnost přibývání jsou uživatelé výslovně upozorňováni v uživatelské příručce - takže už samotný výrobce ví o čem je řeč.
Tady ve Fiatu asi žijí někde jinde, v životě o ředění oleje při regeneraci neslyšeli a údajně žádná úprava není (přitom 100% vím, že jiná značka používající 1,3 s DPF nový SW v souvislosti s DPF a hladinou oleje má)
Narazil jsem na "odborníky", kteří umí vše - DPF OFF u 1,3 u nich není problém, pak na pár lidí kteří o tom něco ví nebo spíš věci dokážou řešit a pár se jich shodlo, že u 1,3 je to trochu problém a výsledek nemusí být 100% OK, jiní řekli u 1,3 ne.. Jak jsem koupil, tak píšu - než jít do nějakého rizika, že po odstranění DPF budou samé problémy (jak taky někdo napsal, jaké horory jej po odstranění čekaly) a nemít záruku, že vše bude fungovat jak má - tak raději zatím nic. Jen jsem se chtěl zeptat, zda někdo z vás nedělá ve Fiatu a nemá přístup k servisním informacím - zda není nějaká verze SW ŘJ, která by řešila nebo upravovala proces regenerace. Vím, že u některých značek bylo přibývání oleje v důsledku regenerací DPF řešeno svolávací akcí a přehráním nového SW. Na důsledné kontroly hladiny oleje a možnost přibývání jsou uživatelé výslovně upozorňováni v uživatelské příručce - takže už samotný výrobce ví o čem je řeč.
Tady ve Fiatu asi žijí někde jinde, v životě o ředění oleje při regeneraci neslyšeli a údajně žádná úprava není (přitom 100% vím, že jiná značka používající 1,3 s DPF nový SW v souvislosti s DPF a hladinou oleje má)
Peugeot 208 Allure 1,6 BlueHDi 2015
Citroen C5 Break HDi 100kW Exclusive, navi, jbl, afil 2005
Grande Punto 1,3JTD 66kW,6°,dualAC,B&M 2008 -out
Punto 1,9JTD 6AB,AC 63kW 2003 - out
Citroen C5 Break HDi 100kW Exclusive, navi, jbl, afil 2005
Grande Punto 1,3JTD 66kW,6°,dualAC,B&M 2008 -out
Punto 1,9JTD 6AB,AC 63kW 2003 - out