RENOVAK HDS 57

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

RENOVAK HDS 57

Příspěvek od vilozx6 »

Nazdar. Dnes mi došla preobložená lamela z Renovaku o rozmeroch 3,4mm a 3,8mm. Dosť som z toho pomätený ..urva. Nová SACHS mala 3,7mm jedna strana. Chlapik mi písal, že tabuľkovo má byť 3,5mm, tak som mu odpísal, že oni sú na to odborníci, nech sa poradí, prekonzultuje a odpíše mi. Neodpísal a poslali mi rovno preobloženu lamelu. Otázka znie : Nevadí to, že jedna polovica má 3,4mm a druhá 3,8mm? Mali by byť rovnaké podľa môjho názoru. (wallbash)

Výmena lamely nie je to robota na pár minút, aby sa to namontilo a keď to bude zlé za pol hodiny rozobralo, preto sa pýtam na názor.

Dik
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

dej to tam,bude fungovat normalne. Neboj nic.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Hlavne na nej dokladne vycisti ten vnutorny tisichran co ide na osku prevodovky. Potom ju skus len tak nasucho ci chodi lahko. Pri montazi prevodovky nezabudni prstom namazat voditko spojkoveho loziska a osku prevodovky tukom (postaci aj grafitova vazelina).
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

TDI tech píše:Hlavne na nej dokladne vycisti ten vnutorny tisichran co ide na osku prevodovky. Potom ju skus len tak nasucho ci chodi lahko. Pri montazi prevodovky nezabudni prstom namazat voditko spojkoveho loziska a osku prevodovky tukom (postaci aj grafitova vazelina).
jj dik, nejaké mazivo mi prišlo v malom sáčiku spolu s lamelou, pritlačákom a ložiskom. grafit samozrejme mám. ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Tak len pre zaujímavosť toto mi odpísali z RENOVAKU, prečo to tak riešili ;)

tloušťky obložení na lamelu máme obvykle 3,0 ; 3,2 ; 3,5 ; 3,8mm. Na nové lamele byla tloušťka 3,7mm,celkem 7,4mm. Kdybychom dali 2x3,8 tak je to silnější a hrozí riziko,že spojka nebude vypínat.Proto jsme zvolili kombinaci 3,5 a 3,8mm=7,3mm,celkem 0,1mm rozdíl proti originálu. Z toho,že je na každé straně jiná tloušťka nemusíte mít obavy.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Golf MK2 TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 27 úno 2011, 23:12
Odpovědi: 0
Bydliště: zvolen

lamela

Příspěvek od Golf MK2 TDI »

A kolo ta to stalo ak mozes prezradit?
GOLF 3 TDI 1Z,egr kat off,S764 ,65mm laf ,280mm,KW ex
SEAT Cordoba asv 1.9 tdi 81kw konbajn EX

PASSAT afn GT2559v,0.260,12mm,fmic 60mm vedenie,maf+egr+kat off
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Re: lamela

Příspěvek od vilozx6 »

Golf MK2 TDI píše:A kolo ta to stalo ak mozes prezradit?
Ako čo myslíš? komplet SET? či preobloženie? Preobloženie s poštovným cca 31€
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jaroslav

Příspěvek od atlas »

ja si nechal nandat 2x3,8 taky se divili ze chci vic nez origo setrvak atd lamela taky pritlakcak vr6 malicko jety a funguje to :) oblozeni lamely stalo 600 :)
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

atlas píše:ja si nechal nandat 2x3,8 taky se divili ze chci vic nez origo setrvak atd lamela taky pritlakcak vr6 malicko jety a funguje to :) oblozeni lamely stalo 600 :)
cenovo je to to isté 600 CZK = cca 23,00 EUR + kurier na SVK ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

ja som dal 2X4mm a vypinalo to v pohode
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

netopier píše:ja som dal 2X4mm a vypinalo to v pohode
:o , tak to potom neviem, prečo sa niekto handrkuje s mm. Nemal si na tom nalietané milión km (LOL) . Potom je jasné , že 3,5mm ako je tabuľkový predpis je málo, či? ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

zotrvak bol starsi, ale pritlacak bol novy , Farky mal tiez 2X4mm a pohoda ...
oboje to bolo na AFN
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Zotrvak pouzivany 200 kkm a liznuty na sustruhu moze mat kludne 1-1,5mm hmoty dole, to by vysvetlovalo ten rozdiel ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Nazdar. Dnes sme vymenili, lamelu,pritlačak ložisko. hrubka 3,6mm aj jedna aj druhá strana. Na pohľad vyzerá normálne. Nechápem prečo to potom nedržalo Nm (wallbash)
prikladám foto.ObrázekObrázek
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

kriví zotrvak mal som rovnaký problem vymena zotrvakua bolo po probleme.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“