Jake turbo na G III AFN
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jake turbo na G III AFN
Zdravím, věděl by mi někdo poradit jaké výkonnější turbo by sedlo na svody G III AFN bez nějakých větších úprav ? Vím o VA , je ještě i více možností co by šlo použít ? Díky.
LEON ARL , GTB2260, Firad HF80, muj soft, 265HP 520Nm
Mam za to ze uplne bez uprav mam udelany turbo VB v obale VA,je sroubovane ke svodum a i vystup kompresorove casti je stejny jako u puvodni VNT 15,Mel jsem to na AFN v Passatu B4.Bylo by i na prodej,mel jsem ho tam asi mesic,najeto do 500km,pak jsem odstavil auto a nakonec jsem dal hybrida,Turbo je delane od Andreho,Stalo me 12tis,nechal bych ho za 1Otis.Kc.
Pastika B4 afn+upravy,ladeno dieselpower 202ps 450nm -- prodano
Golf IV asz, 4motion
Golf IV asz, 4motion
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
Re: Jake turbo na G III AFN
Ja mam v GIII AFN hybrida VB vo VA obale ..vfuk ostal ... Vystup by pasol . Zalezi ako si poviesgolfak01 píše:Zdravím, věděl by mi někdo poradit jaké výkonnější turbo by sedlo na svody G III AFN bez nějakých větších úprav ? Vím o VA , je ještě i více možností co by šlo použít ? Díky.

GIV var asz 4mot upraveny
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 197
- Registrován: 17 bře 2009, 12:24
- Bydliště: Nový Jičín
Odpovědi: 0
Pokud se nepletu tak hlavní rozdíl mezi V, VA a VB je v pevnosti středového uzlu, tj. ložiska a hřídelka, aby s tím šel bezpečně tlačit vyšší tlak. Takže by se asi záměr minul účinku, neb by se to rozlítlo.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr 
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD
