Jake turbo na G III AFN

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
golfak01
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2013, 17:55

Jake turbo na G III AFN

Příspěvek od golfak01 »

Zdravím, věděl by mi někdo poradit jaké výkonnější turbo by sedlo na svody G III AFN bez nějakých větších úprav ? Vím o VA , je ještě i více možností co by šlo použít ? Díky.
LEON ARL , GTB2260, Firad HF80, muj soft, 265HP 520Nm
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

bez uprav zadne.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
golfak01
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2013, 17:55

Příspěvek od golfak01 »

Tak s nějakejma upravama samozřejmě počitám, redukce atd. ..
LEON ARL , GTB2260, Firad HF80, muj soft, 265HP 520Nm
trebi
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2009, 21:19

Příspěvek od trebi »

Mam za to ze uplne bez uprav mam udelany turbo VB v obale VA,je sroubovane ke svodum a i vystup kompresorove casti je stejny jako u puvodni VNT 15,Mel jsem to na AFN v Passatu B4.Bylo by i na prodej,mel jsem ho tam asi mesic,najeto do 500km,pak jsem odstavil auto a nakonec jsem dal hybrida,Turbo je delane od Andreho,Stalo me 12tis,nechal bych ho za 1Otis.Kc.
Pastika B4 afn+upravy,ladeno dieselpower 202ps 450nm -- prodano

Golf IV asz, 4motion
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: Jake turbo na G III AFN

Příspěvek od jordee_23 »

golfak01 píše:Zdravím, věděl by mi někdo poradit jaké výkonnější turbo by sedlo na svody G III AFN bez nějakých větších úprav ? Vím o VA , je ještě i více možností co by šlo použít ? Díky.
Ja mam v GIII AFN hybrida VB vo VA obale ..vfuk ostal ... Vystup by pasol . Zalezi ako si povies ;-) ja mam vacsii 44mm.
GIV var asz 4mot upraveny
golfak01
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2013, 17:55

Příspěvek od golfak01 »

Zdravim, diky, ještě dotaz.. dalo by se tímhle (obal kompresorovky z VA) nahradit kompresorovku V-VNT15 (na GIII AFN) včetně vrtulky? Sedělo by umístění šroubů? Díky


Obrázek
LEON ARL , GTB2260, Firad HF80, muj soft, 265HP 520Nm
golfak01
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2013, 17:55

Příspěvek od golfak01 »

Poradil by někdo ? Diky
LEON ARL , GTB2260, Firad HF80, muj soft, 265HP 520Nm
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

Pokud se nepletu tak hlavní rozdíl mezi V, VA a VB je v pevnosti středového uzlu, tj. ložiska a hřídelka, aby s tím šel bezpečně tlačit vyšší tlak. Takže by se asi záměr minul účinku, neb by se to rozlítlo.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“