Bosch 764 z brazilie??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jims1
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 12 dub 2009, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jims1 »

Foreste ať už čtu jakýkoliv topic o těchto tryskách, hoooodně moc se mi jevíš jako výrobce originálních trysek:D

a cena v dnešní době mnohdy NEODPOVÍDÁ kvalitě :-) a ne, nekomentuj mi to dlouhým referátem..dnes dražší, neznamená lepší, ani kvalitnější..souhlas že možná zrovna v těch tryskách tomu tak je, ale tvůj příspěvek vyzněl všeobecně, a to se obrovsky pleteš :-)
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...

1/4 míle
Příbram 17.759
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

DSLA150PXXX vyrabi / vyrabely (nevim jak tomu je tet ) u nas ve Velké Meziříčí v Motorpalu , na trysce bylo Made in Germany a vesele se to exportovalo do nemeckeho Bosche kde to zabalily do svich krabicek , takze bych to Made in bral trosku s rezervou
Jims1
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 12 dub 2009, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jims1 »

nehledě na to, že 90% originálnícg věcí se vyrábí v zemích s nízkým nákladem na pracovní sílu..Vietnam, Čína, Indie :-)
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...

1/4 míle
Příbram 17.759
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

vcera som instaloval jednemu chalanovi 502ky brasil, na skusacke otvaracie tlaky s max rozdielom 5barov a naftova hmla stupala z flase este po cca 2-3 minutach po teste, vyrovnavacie davky pri nule, az som bol prekvapeny... :o
Naposledy upravil(a) toefuk dne 03 úno 2013, 18:57, celkem upraveno 1 x.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Jims1
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 12 dub 2009, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jims1 »

ted to zkus česky pro ty, co úplně nechápou, jako třeba já..
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...

1/4 míle
Příbram 17.759
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

mozno som natrafil na dobru seriu trysiek..., kazdopadne slusne vysledky, este cakam co povie chalan na spotrebu, ta s istotou povie aka kvalitna je atomizacia.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
vlacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 29 dub 2006, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od vlacek »

tak sem obednal 764 z brazilie a uz sou na aute a jede to znatelne lip ,vstriky kontrolovany a prasi pekne
Octavia 1,9 TDI,AGR,trysky 764,EGR OFF,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Některý trysky i z brazílie jsem montoval už před víc jak deseti lety, a vůbec jsem se nezastavoval nad tím že jsou z brazílie, nepřišlo mi na tom nic divnýho. prostě jsem je objednal a co přišlo to bylo. Najednou až poslední dobou všichni řešej původ, je mi to úplně jedno kdo tu trysku vyrobil, pokud funguje jak má. Pár stovek trysek jsem už udělal a nemůžu říct že třeba tryska vyrobená tam a tam je horší než tryska vyrobená jinde.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Forest píše:Ber to tak, ze mnohdy cena odpovida kvalite. Kdo vi, na cem to tam v Brazilii delaji a jak kvalifikovani lide a zda v licenci Bosche.

Jinak silne pochybuji, ze najdes nekoho, kdo na nich najel 50+tkm a domnivam se, ze nikdo se ti dobrovolne neprizna, ze chtel usetrit a naletel protoze nechce byt za vola, kterej si necha pro petnik vrtat koleno.
Trochu se pleteš. S tryskama označenýma Made in Brasil jsem se začal setkávat už někdy v roce 1999, v tý době to tak dodával kdejakej prodejce. Trysky jsem normálně montoval do aut už v tý době, takže si myslím že spousta aut má na nich najeto i stovky tisíc km. Neřešilo se nikdy odkud jsou, to se řeší až teď díky internetu, co jsem objednal to se namontovalo a hotovo. Sem tam se objevila nějaká špatná ale to se týkalo spíš čepových trysek, u těch se jehly zasekávaly, a to hlavně u trysek motorpal kterej patří dnes boschi, třeba v mercedesech motorpalácká tryska vydržela málokdy 70tisíc km a originální tryska i půl miliónu. Přímovstřikový trysky jsem nikdy nemusel reklamovat ať byly vyrobený kdekoliv.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
tempest
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 18 říj 2009, 13:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tempest »

oldaf píše:
Forest píše:Ber to tak, ze mnohdy cena odpovida kvalite. Kdo vi, na cem to tam v Brazilii delaji a jak kvalifikovani lide a zda v licenci Bosche.

Jinak silne pochybuji, ze najdes nekoho, kdo na nich najel 50+tkm a domnivam se, ze nikdo se ti dobrovolne neprizna, ze chtel usetrit a naletel protoze nechce byt za vola, kterej si necha pro petnik vrtat koleno.
Trochu se pleteš. S tryskama označenýma Made in Brasil jsem se začal setkávat už někdy v roce 1999, v tý době to tak dodával kdejakej prodejce. Trysky jsem normálně montoval do aut už v tý době, takže si myslím že spousta aut má na nich najeto i stovky tisíc km. Neřešilo se nikdy odkud jsou, to se řeší až teď díky internetu, co jsem objednal to se namontovalo a hotovo. Sem tam se objevila nějaká špatná ale to se týkalo spíš čepových trysek, u těch se jehly zasekávaly, a to hlavně u trysek motorpal kterej patří dnes boschi, třeba v mercedesech motorpalácká tryska vydržela málokdy 70tisíc km a originální tryska i půl miliónu. Přímovstřikový trysky jsem nikdy nemusel reklamovat ať byly vyrobený kdekoliv.
Motorpal s Boschem už nemá nic společného.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“