Problém-Turbo díra
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Pisal si ze "tvurce softu v podpise" si nevedel rady, tak ako to je... mas tam teraz seriovy soft? Ak ano a problem pretrvava, zrejme bude nesulad v nejakom inom prvku...... akcny clen, svetlost resp. velkost sacieho potrubia, atd.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Baňku jsem odpojil a zaslepil oba otvory,ale žádná změna.
Dneska jsem měl možnost se projet v origu RS a připadlo mi,že ta moje hodně duní"hučí" v otáčkách do 1800 a je takové tupé.
To RS bylo čipnuté a vůbec nehučelo a dalo se jezdit 2,3"kvalty" klidně kolem 1500 otáček.
Na druhé jednotce origo RS to pěkné startuje i chcípá,bez třepání,ale spodek pořád stejně dunivý a tupý a navíc nejde žhavení ani při mínus 10.
Možná to je tím,že tam je původní motorová elektrika. Na VAGU se zkoušelo prodloužit intervaly žhavení,ale nefachčilo to.
Dneska jsem měl možnost se projet v origu RS a připadlo mi,že ta moje hodně duní"hučí" v otáčkách do 1800 a je takové tupé.
To RS bylo čipnuté a vůbec nehučelo a dalo se jezdit 2,3"kvalty" klidně kolem 1500 otáček.
Na druhé jednotce origo RS to pěkné startuje i chcípá,bez třepání,ale spodek pořád stejně dunivý a tupý a navíc nejde žhavení ani při mínus 10.
Možná to je tím,že tam je původní motorová elektrika. Na VAGU se zkoušelo prodloužit intervaly žhavení,ale nefachčilo to.
Fabie Combi 1.9TDI-ASZ,6kvalt-JNC,FMIC,Velké brzdy,Org.Xeny,Bufet,Sowt.TDIFUN
197PS 447N.m
OIIIRS
197PS 447N.m
OIIIRS