Problém-Turbo díra

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Pisal si ze "tvurce softu v podpise" si nevedel rady, tak ako to je... mas tam teraz seriovy soft? Ak ano a problem pretrvava, zrejme bude nesulad v nejakom inom prvku...... akcny clen, svetlost resp. velkost sacieho potrubia, atd.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
sasasat
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 14 led 2009, 11:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od sasasat »

Mám dvě jednotky,protože do té původní se dostne jen tvůrce SW,ale to chápu,ikdyž mi to neřek :D Obrázek
Fabie Combi 1.9TDI-ASZ,6kvalt-JNC,FMIC,Velké brzdy,Org.Xeny,Bufet,Sowt.TDIFUN
197PS 447N.m

OIIIRS
sasasat
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 14 led 2009, 11:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od sasasat »

Nikdo nic :?
Fabie Combi 1.9TDI-ASZ,6kvalt-JNC,FMIC,Velké brzdy,Org.Xeny,Bufet,Sowt.TDIFUN
197PS 447N.m

OIIIRS
Uživatelský avatar
Magnatik
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 30 črc 2011, 14:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Bánovce nad Bebravou, SR

Příspěvek od Magnatik »

brzdovy pedal ide lahko? brzdi to dobre? ci nieje problem v podtlakovej pumpe .. ked turbo aj klapka reaguje pomaly ..
G4 ASV, FB S764, EGR OFF, turbo 96kW, jednohmota ATD HDS57, TT puky, soft
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

vyzkousej vyhodit uplne zasobnik podltaku a zpetny ventilek ;)
sasasat
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 14 led 2009, 11:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od sasasat »

Tandemem to není. Měřilo se to,ale přesto jsem zkoušel vyměnit.
Zkusím vyřadit tu podtlak.baňku.,jak se to bude chovat.
Fabie Combi 1.9TDI-ASZ,6kvalt-JNC,FMIC,Velké brzdy,Org.Xeny,Bufet,Sowt.TDIFUN
197PS 447N.m

OIIIRS
Uživatelský avatar
Magnatik
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 30 črc 2011, 14:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Bánovce nad Bebravou, SR

Příspěvek od Magnatik »

urcite to niekde prisava vzduch ked sa klapka neochotne zatvara
G4 ASV, FB S764, EGR OFF, turbo 96kW, jednohmota ATD HDS57, TT puky, soft
sasasat
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 14 led 2009, 11:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od sasasat »

Baňku jsem odpojil a zaslepil oba otvory,ale žádná změna.
Dneska jsem měl možnost se projet v origu RS a připadlo mi,že ta moje hodně duní"hučí" v otáčkách do 1800 a je takové tupé.
To RS bylo čipnuté a vůbec nehučelo a dalo se jezdit 2,3"kvalty" klidně kolem 1500 otáček.
Na druhé jednotce origo RS to pěkné startuje i chcípá,bez třepání,ale spodek pořád stejně dunivý a tupý a navíc nejde žhavení ani při mínus 10.
Možná to je tím,že tam je původní motorová elektrika. Na VAGU se zkoušelo prodloužit intervaly žhavení,ale nefachčilo to.
Fabie Combi 1.9TDI-ASZ,6kvalt-JNC,FMIC,Velké brzdy,Org.Xeny,Bufet,Sowt.TDIFUN
197PS 447N.m

OIIIRS
proche77
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 13 dub 2009, 19:24
Odpovědi: 0
Bydliště: pozořice

Příspěvek od proche77 »

maš tam středovej dil vyfuku,mě to dělalo to stejny,dal sem ho pryč a vevnitř byl zbořenej. ted jen trubka a koncovej dil a jede to krasně a nehuli to v tech ot.co to dělalo před tim.určo ale zajed ke Zdenovi. ;)
sasasat
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 14 led 2009, 11:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od sasasat »

pozitivní zpráva :D
Dík
Fabie Combi 1.9TDI-ASZ,6kvalt-JNC,FMIC,Velké brzdy,Org.Xeny,Bufet,Sowt.TDIFUN
197PS 447N.m

OIIIRS
Uživatelský avatar
Magnatik
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 30 črc 2011, 14:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Bánovce nad Bebravou, SR

Příspěvek od Magnatik »

no spusti, všetci sme zvedaví :)
G4 ASV, FB S764, EGR OFF, turbo 96kW, jednohmota ATD HDS57, TT puky, soft
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Já to nějak nechápu, :D ten problém začal až po předělání ,motoru ,turba .....

Nebo se to nezbíralo už po softu na tom grafu :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
sasasat
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 14 led 2009, 11:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od sasasat »

Ano,problém nastal už při původní přestavbě ATD,když se udělal coler,turbo VB,vstřiky AL,sání a sowt. Problém stejný i po výměně na ASZ.
Fabie Combi 1.9TDI-ASZ,6kvalt-JNC,FMIC,Velké brzdy,Org.Xeny,Bufet,Sowt.TDIFUN
197PS 447N.m

OIIIRS
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Chce to log kanálu 11 při řazení 2,3,4,5, nejlíp do kopca plnej knedlík.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
sasasat
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 14 led 2009, 11:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od sasasat »

Udělám,ale podle posledního logu to turbo foukne pozdě.
Dělá to nové i původní stejně.
Fabie Combi 1.9TDI-ASZ,6kvalt-JNC,FMIC,Velké brzdy,Org.Xeny,Bufet,Sowt.TDIFUN
197PS 447N.m

OIIIRS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“