hadicka k turbu ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Milos Beranek
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 22 led 2007, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice

hadicka k turbu ?

Příspěvek od Milos Beranek »

Zdar.Mam takovou blbou otazku.Auto mi hazi do nouzaku GIV,tdi 66kw.Zrejme zatuhla regulace turba (tahlo jde dost ztuha).Dnes jsem vytahl hadicku z N75 (co vede k turbu),zapomnel ji nasadit zpet a auto jelo jako dabel,zadny nouzak ?????K cemu tam vlastne je?VAG mi hlasi - prekroceni plniciho tlaku.....
Uživatelský avatar
jiriace
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 30 bře 2007, 18:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jiriace »

Ahoj.Ta hadička vede z N75 do plechovky u turba,celý to má sloužit ke změně nastavení geometrie lopatek turba(lepší průběh toč. momentu).
Octa 1.9TDI 110Hp + Sprint 764,turbo PD130, chip reesha
VW Passat BlueTdi 105kW
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Re: hadicka k turbu ?

Příspěvek od Ivo »

Milos Beranek píše:Zdar.Mam takovou blbou otazku.Auto mi hazi do nouzaku GIV,tdi 66kw.Zrejme zatuhla regulace turba (tahlo jde dost ztuha).Dnes jsem vytahl hadicku z N75 (co vede k turbu),zapomnel ji nasadit zpet a auto jelo jako dabel,zadny nouzak ?????K cemu tam vlastne je?VAG mi hlasi - prekroceni plniciho tlaku.....

Nuž keďže ide s tuha tak podľa mňa sa Ti ju podarilo vytiahnuť vtedy keď podtlak potiahol plechovku a ostalo to visieť v naklopenej polohe. česť práci (crazy)
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
slanecek
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 17 říj 2006, 20:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od slanecek »

Kde sehnat nove hadicky nebo jakou nahradu zvolit,v mototechne mi to pani spocitala na neco pres litr za original a to se mi nechce davat.Dekuji moc za tipy.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

slanecek píše:Kde sehnat nove hadicky nebo jakou nahradu zvolit,v mototechne mi to pani spocitala na neco pres litr za original a to se mi nechce davat.Dekuji moc za tipy.
v praze bych ti poradil MCD firmu v braniku ma 1m hadicky za 80kc, ale kolem ostravy nevim, ale nemel by to bejt problem sehnat podobne
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
slanecek
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 17 říj 2006, 20:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od slanecek »

To je jine kafe nez tri sta.Budu muset hledat.Nemaji nejake www stranky?
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

v autrizovanym VW stojí 700Kč metr!!! to sou vážně hovada!!! (LOL)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

slanecek píše:To je jine kafe nez tri sta.Budu muset hledat.Nemaji nejake www stranky?
www.mcd.cz
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

GIV měli už 66kW s naklápěcíma lopatama ?
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
jiriace
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 30 bře 2007, 18:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jiriace »

Seženeš je v každým lepším obchodě kde se prodávají např. tlakové hadice.Cena je do 80kč za 1m.Jo a dneska jsem dal test co se stane když tu hadičku necham odpojenou.MRTVOLA!Absolutně to netahne.Ta plechovka na turbu jde docela ztuha,už se to tu řešilo.Při vypnutym motoru by měla jít zmáčknout-zdvih cca 11mm.Když nastartuješ musí se plynule tyčka zasunout.
Octa 1.9TDI 110Hp + Sprint 764,turbo PD130, chip reesha
VW Passat BlueTdi 105kW
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

Matrix píše:GIV měli už 66kW s naklápěcíma lopatama ?
Ano mal, motor 66kw oznacenie ALH
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
slanecek
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 17 říj 2006, 20:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od slanecek »

Zatim diky,zitra sednu na net a budu hledat.
Milos Beranek
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 22 led 2007, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Milos Beranek »

Tim tahlem bych mel pohnout rukou nebo tak lehce to zase nejde ??
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tak za prvé by bylo fajn si ujistit jaký máš motor. máš alh, nebo agr?? je to dost podstatný. každý motor má jiné turbo a jinou regulaci. předpokládám, že máš agr. stačí napsat rok. měl jsi nejspíš ty hadičky špatně zapojené..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jinak turbo s lopatkama jde poměrně lehce oprpti pružině, ale turbo s obtokem má velmi silnou pružinou a to rukou nestlačíš..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“