Lepsi podvozek?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Ty z LCR nejsou nějak extra tvrdý. Je to každopádně velice příjemný zlepšení. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@nogis: Pozeral si dovnutra, pod ten plast, ked si to montoval? Je to plna guma, ci su tam vylisky?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Měl jsem zato, že jsou plný, tak jsem to ani nesundával. Montoval jsem kompletní nápravu.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

subz3ro_tdi píše:
Vici píše:subz3ro_tdi : takže jaké tam nejlépe dát ? :-)
subz3ro_tdi píše:Vici: To ti zatial s kludnym svedomim zodpovedne nepoviem....... ja som dal zatial naspat seriove ulozenia, uvazujem o tych LCR ulozeniach - jeden typek na briskoda.net menil Powerflex za LCR a je maximalne spokojny. Nech sa Jozef (TDI tech) neserie s Powerflexami, da tam LCR a budeme mudrejsi... alebo si pockajte kym mi zase hrabne v palici a podujmem sa to vymenit (noteeth)
subz3ro_tdi píše:neviem, udajne su 3x drahsie ako povodne ulozenia... musim sa spytat ked budem najblizsie v predajni VW/Seat/Audi/Skoda...
inak pouzit sa udajne daju aj ulozenia z Fabie RS (zaujimave ze Octavia RS nema plne ulozenia), cisla dielov su nasledovne:

FRS
6Q0 501 541 E

LCR
1ML 501 541
Takze s odstupom casu som sa dostal k montazi zosilnenych ulozeni do zadnej (vlecnej) napravy. Pouzil som zosilnene silentbloky z Fabie RS.

Obrázek

Plastovy kryt je z jednej strany iba nasunuty, takze sa dalo nahliadnut dovnutra a mozem potvrdit ze tento konkretny model (6Q0501541E) nie je plna guma, su tam vylisky ako na serii, ale mnozstvo gumy je vacsie, odhadom tak o 50%. Podstatne je vsak zosilnenie na strane vykyvu plastovym kruzkom.
K pocitom po montazi na aute => je to citit, zadna naprava ztuhla a trosku ztvrdla. Samozrejme je citit trochu viac razy do napravy, kazdopadne komfort je tam dostatocny (v priamom porovnani s modelom od fy.Powerflex a originalnymi ulozeniami, ine som na aute nemal). Co je najpodstatnejsie, skoro uplne zmizla vola na zadnej naprave pri pohybe do stran, tzn. uz nie je citit to neprijemne prepruzenie a priskok pri prudkom vjazde do zakruty, reakcie na zatocenie kolies su takmer okamzite. Celkovo vyjadrujem spokojnost :) Ak je pravda ze model z LCR je z plnej gumy, myslim ze sa jedna a velmi dobry kompromis medzi jazdnymi vlastnostami a komfortom na vlecnej naprave ;)



aka je spravna poloha tohto silentbloku ma nejaku znacku,ako ho mam spravne natocit pri montazi.alebo je to jedno ako ho pretocim.dikes za odpovede
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
siscu
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 26 pro 2012, 11:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od siscu »

Ahojte ,tento silentblok sedi na vw bora variant ?
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@siscu: Ano, sedi.
@mato8625: Uz sa to tu preberalo ;) Ta slzicka (pozdlzna cast) na diere na srob ide kolmo na rameno napravy...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
jaro1
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 06 dub 2010, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od jaro1 »

subz3ro_tdi píše:
Vici píše:subz3ro_tdi : takže jaké tam nejlépe dát ? :-)
subz3ro_tdi píše:Vici: To ti zatial s kludnym svedomim zodpovedne nepoviem....... ja som dal zatial naspat seriove ulozenia, uvazujem o tych LCR ulozeniach - jeden typek na briskoda.net menil Powerflex za LCR a je maximalne spokojny. Nech sa Jozef (TDI tech) neserie s Powerflexami, da tam LCR a budeme mudrejsi... alebo si pockajte kym mi zase hrabne v palici a podujmem sa to vymenit (noteeth)
subz3ro_tdi píše:neviem, udajne su 3x drahsie ako povodne ulozenia... musim sa spytat ked budem najblizsie v predajni VW/Seat/Audi/Skoda...
inak pouzit sa udajne daju aj ulozenia z Fabie RS (zaujimave ze Octavia RS nema plne ulozenia), cisla dielov su nasledovne:

FRS
6Q0 501 541 E

LCR
1ML 501 541
Takze s odstupom casu som sa dostal k montazi zosilnenych ulozeni do zadnej (vlecnej) napravy. Pouzil som zosilnene silentbloky z Fabie RS.

Obrázek

Plastovy kryt je z jednej strany iba nasunuty, takze sa dalo nahliadnut dovnutra a mozem potvrdit ze tento konkretny model (6Q0501541E) nie je plna guma, su tam vylisky ako na serii, ale mnozstvo gumy je vacsie, odhadom tak o 50%. Podstatne je vsak zosilnenie na strane vykyvu plastovym kruzkom.
K pocitom po montazi na aute => je to citit, zadna naprava ztuhla a trosku ztvrdla. Samozrejme je citit trochu viac razy do napravy, kazdopadne komfort je tam dostatocny (v priamom porovnani s modelom od fy.Powerflex a originalnymi ulozeniami, ine som na aute nemal). Co je najpodstatnejsie, skoro uplne zmizla vola na zadnej naprave pri pohybe do stran, tzn. uz nie je citit to neprijemne prepruzenie a priskok pri prudkom vjazde do zakruty, reakcie na zatocenie kolies su takmer okamzite. Celkovo vyjadrujem spokojnost :) Ak je pravda ze model z LCR je z plnej gumy, myslim ze sa jedna a velmi dobry kompromis medzi jazdnymi vlastnostami a komfortom na vlecnej naprave ;)
nechapem ako mozu pasovat z Fabie,ked ten silentblok ma priemer 70mm a octavia ma72mm..hm
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

jaro1 píše:nechapem ako mozu pasovat z Fabie,ked ten silentblok ma priemer 70mm a octavia ma72mm..hm
ad1) Necituj zbytocne niekolkonasobne citacie... zneprehladnuje to celu diskusiu v ramci temy :kol1:
ad2) Na taku blbost si prisiel kde ze je montazny otvor na Fabia/Ibiza vs. Golf4/Octavia platforme iny? Tipujem ze ti to vyplulo Google vyhladavanie na nejakej sofistifikovanej e-shope stranke s autodielmi :P Tie silentbloky 6Q0501541E a 1J0501541C su 100% zamenitelne. Daj si v ETKE vyhladat na ktore modely aut je mozne pouzit aktualnu nahradu tohto silentbloku - 6R0501541A - myslim ze budes celkom prekvapeny (4 znacky aut a 23 modelov) (rofl)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
jaro1
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 06 dub 2010, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od jaro1 »

takze to nie je pravda,ze niektore otvory su 69mm - niektore72mm a tie co su tu na obrazku maju 70mm?
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Niektore 69 a niektore 72mm..... kde? O com sa bavime, o celej produkcii koncernu VW? Aky model auta a aky rok vyroby?? :roll: Stare Ibizy, Cordoby a Golf3 maju ten silentblok iny.... od urciteho roku vyroby az doteraz je to na vlecnych zadnych napravach zamenitelne. 1mm rozdiel by problem robit nemal, to vytesnis roztanostou materialu a mazacim tukom, ale 3mm uz by korektne namontovat urcite neslo...
Ja som osobne vsetky koncernove auta sublerou nemeral. Na Fabii RS, Ibize Cupra, GIV, Octavii, Leone Cupra a Audi A2 som tie silentbloky mal osobne v rukach a je to rozmerovo totozne, co sa ostatnych aut tyka myslim ze vyrobca vie preco ponuka ten-konkretny ND ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 18 led 2011, 15:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od shima »

mam 312mm, plne silentbloky v ramenach, KW, 18" dovolim si povedat ze je to dost slusne a dokonca aj komfortne
mesacny nabeh 3000km a uplne bez problemov ;)
jaro1
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 06 dub 2010, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od jaro1 »

subz3ro_tdi píše:Niektore 69 a niektore 72mm..... kde? O com sa bavime, o celej produkcii koncernu VW? Aky model auta a aky rok vyroby?? :roll: Stare Ibizy, Cordoby a Golf3 maju ten silentblok iny.... od urciteho roku vyroby az doteraz je to na vlecnych zadnych napravach zamenitelne. 1mm rozdiel by problem robit nemal, to vytesnis roztanostou materialu a mazacim tukom, ale 3mm uz by korektne namontovat urcite neslo...
Ja som osobne vsetky koncernove auta sublerou nemeral. Na Fabii RS, Ibize Cupra, GIV, Octavii, Leone Cupra a Audi A2 som tie silentbloky mal osobne v rukach a je to rozmerovo totozne, co sa ostatnych aut tyka myslim ze vyrobca vie preco ponuka ten-konkretny ND ;)
hm....nie,hovorim o octavii 1...pytali sa ma predajcovia na to aky rozmer,ze su tam dva rozmery ako uz pisal..69 a 72mm..myslim,ze uz to riesili aj kolegovia na golfe4....napraskali ten silentblok s rozmerom 72mm do 69mm otvoru,ten s RS Fabie ma iba 70mm..tak preto sa pytal,ci ho mozem dat.ked mam rozmer na mojej naprave 72mm..tod-fsio
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
jaro1
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 06 dub 2010, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od jaro1 »

nie.diky ;)
Havlos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 črc 2008, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Havlos »

z jake strany mam lisovat ten silentblok 6Q0501541E na Golfu4.
Protože na Fabce se lisuje z vnější strany a na Golfu z vnitřní strany.
Totiž když ho dám tak jak by měl byt správně na Golfu tak aby tam správně fungoval když ve Fabce je otočenej
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“